Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ontopic :
    Cine se bazeaza pe OCS ( fie el de la orice masina ), in Romania mai ales, face cea mai mare greseala. Schimbul de ulei/filtre la 1 an ORIGINALE nu e gaura in buget ( ~500 lei pentru o revizie...filtrele chiar mai des, in Iasi chiar la 6 luni; stii doar ca praful e gros de 2 degete a doua zi pe o masina proaspat spalata ) . Dar, suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine ( vorbesc la general ).
    Offtopic :
    Scriem si noi despre reviziile de la Logan II sau incepem sa facem offtopic ( CA DE OBICEI ?! ) Mult ne place sa aratam ca stim, ca suntem informati, ca restul "E PROSTI" - fac referire la tine mr. K

    @mr. K - zi-mi tu, daca ai fi Renault, ti-ai pune tot ce ai mai bun pe Dacia si ai vinde-o la acelasi pret ( ma refer la Dacia ) ? Cat costa o Laguna si cat un Logan ? Comparam mere cu pere, dar ce conteaza ? De ce nu compari Dacia cu un BMW ? Oh, stai, ai facut-o deja...

    Imi place faptul ca ne place sa fim critici, dar critica trebuie sa fie constructiva, dar noi ( romanii ) ne-am invatat sa fim critici destructivi. De ce ? PENTRU CA NE PERMITEM. La vecinu' ( Renault, Peugeot, Kia si restul marcilor ) tot timpul e mai bine.

    Sunt probleme la orice Dacia, precum sunt si la alte masini. Hai sa ne gandim din ce cauza ( daca ne "permitem" ) si sa gasim solutii ( daca exista )...

    Comment


    • @mr. K - zi-mi tu, daca ai fi Renault, ti-ai pune tot ce ai mai bun pe Dacia si ai vinde-o la acelasi pret ( ma refer la Dacia )
      Bineinteles ca nu. Dar nu as lasa impresia ca OCS de pe Dacia face acelasi lucru ca cel de pe Renault.
      Cum am mai zis, OCS de pe Dacia e un simplu reminder, face si el niste scaderi de km, chipurile ajustate cu algoritmi calculati de ECU functie de parcursul masinii. Rezultatul e o simpla scadere.

      La BMW totul se raporteaza la calitatea unui ulei LL.
      Hai sa ne gandim din ce cauza ( daca ne "permitem" ) si sa gasim solutii ( daca exista )...
      Solutia e sa schimbi uleiul un pic mai repede fata de cum aproximezi tu, fata de ce zice constructorul, care are tot interesul sa iti pice dupa garantie cate ceva la masina.

      Scriem si noi despre reviziile de la Logan II sau incepem sa facem offtopic ( CA DE OBICEI ?! ) Mult ne place sa aratam ca stim, ca suntem informati, ca restul "E PROSTI" - fac referire la tine mr. K
      Colegul a intrebat daca sa faca revizia acum sau sa astepte inca 4.000 de km, eu am raspuns ca la 16.000 km deja a tinut prea mult DaciaOil in motor si apoi toata lumea s-a dat informata in sensul de a-mi da peste nas ca am "ghicit"cei 16.000 km.

      Cum aici nu e topic de revizii Bugatti Veyron ca sa fie ceva excusivist, consider ca se pot da niste pareri daca cineva intreaba, si fara sa ai Logan II, nu sa postezi doar ca ai platiti 750 de lei o revizie la dci.
      Ochelarii de cal de obicei nu ajuta decat caii, se pierd lucruri importante pe marginea drumului.
      Last edited by mr.K; 14 July 2015, 13:22. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Daca se folosesc si decatre oameni.

        Comment


        • Lasand deoparte calitatea uleiului (firma care il produce), eu ma gandesc asa: Dacia recomanda schimbul de ulei la 20.000km in conditii normale de utilizare, adica un mixt oras-afara. Nu cred ca recomandarea de 20.000 km este pentru utilizarea masinii doar pe autostrazi la o turatie medie de 3.000 rot/min sau la cat s-o comporta motorul cel mai lejer.
          Si apoi si in oras, la orele la care plec si vin eu este un trafic destul de lejer. Din punctul meu de vedere si strict la masina mea, OCS-ul consider ca arata corect. Nu vad de ce ar reduce din cei 20.000 km. Poate sa arate mai mult

          Comment


          • Lantul ala de distributie se unge cu uleiul ala mai mult sau mai putin uzat.
            Vezi sa nu ajungi sa-l schimbi la 100k cu costuri > 2.000 de lei pentru o economie minima facuta la intervalele de revizie intinse la maximum .

            Comment


            • Eu vorbesc despre reviziile la Logan II pentru ca am o masina de la Reno care are dCi-ul de pe Logan, sau invers K9K-E5. De aia zic.
              Daca maine OCS-ul imi spune ca trebuie sa schimb uleiul, desi poate am doar ...10k de ultimul schimb, apai chiar il schimb; deci tin cont de aces sistem cu toate ca fac o greseala, in viziunea unora.
              Daca la benzinar, termenul de reviziii poate fi relativ usor impins, la un diesel cu filtru de particule, trebuie sa tii cont de foarte multe variabile, pe care le gestioneaza acel sistem de control, mai ales in conditiile unui trafic predominant urban.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Eu vorbesc despre reviziile la Logan II pentru ca am o masina de la Reno care are dCi-ul de pe Logan, sau invers K9K-E5. De aia zic
                Ai acelasi OCS pe Renault? Mai mult ca sigur, nu.

                Comment


                • Chiar nu stiu sa zic, dar ce pot sa spun cu certitudine este ca se simte la km. mersul in oras fara de cel extra. si ma refer aici la contorizarea CB/OCS. Oricat ai fi de meticulos, nu poti sa tii o evidenta exacta a conditiilor de mers, iar iarna, dupa 150km. de mers in oras, OCS-ul iti scade mai mult, din intervalul ramas pana la revizie.
                  .
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Perfect de acord cu tine ( @mr. K ), sa ne dam cu parerea, dar una este sa ai masina despre care se vorbeste si alta este sa ai alta masina. Seamana ( ambele au 4 roti si un volan ), dar nu rasare. Si aici pot include si versiunile mai vechi de Logan ( ph1 si ph2, probabil ). Multe piese s-au schimbat.
                    Scrie si in manualul de utilizare ( sau carnetul de garantii, nu stiu sigur, ale mele sunt in alta limba, dar am vazut sigur undeva asta ) faptul ca, in cazul in care masina este utilizata in regim urban, intervalul de revizie se injumatateste ( deci de la 20.000 la 10.000 ). Dar, cine sta sa citeasca o bucata de hartie ? Avem manuale de utilizare, avem minte, dar ne place sa le folosim la orice altceva, decat ceea ce trebuie ( aprins focul, facut gratare ).
                    Mai mult de atat, poti verifica si masina, la un interval de timp ( 3 luni cred ca e decent ), la filtrul de aer ( e negru, are frunze ), nivelul de ulei ( si consistena lui, culoarea, vascozitatea ). Verificarea asta dureaza 2 min...
                    Facand asta, poti vedea si trage concluzia daca acea valoare data de constructor, se aplica in cazul tau sau nu ( de exemplu, filtrul de aer e imbacsit la 7-8 luni, deci trebuie schimbat... nu astept 10.000km sau un an, sa se "strice" altele datorita unei bucati de 50 lei... )

                    Si, cand spui un lucru, ma astept sa argumentezi. Si eu am inteles, din primul post al colegului, faptul ca dansul are ~16.000 km, deci am fi fost in aceeasi barca.
                    Last edited by Midnighte; 14 July 2015, 13:47.

                    Comment


                    • Manualul zice așa (marcat cu galben), iar cum anumiți parametrii sunt dați pe CAN, iar TdB e pe CAN, ce crezi are sau nu informații.

                      Info:
                      Pompa de ulei la TCe e cu debit variabil, asta pentru cei ce se tem de ulei, lant, etc

                      TCe-urile de la Dacia au toate senzor nivel ulei, care poate da alarma în caz de scădere anormală a nivelului asta la Renault, la Dacia Euro5 nu e cablat, dar se poate cabla.

                      Cam mult offtopic, ne mutăm la întrebări logan?
                      Attached Files
                      Last edited by t0rquemada; 14 July 2015, 13:54.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Ai acelasi OCS pe Renault? Mai mult ca sigur, nu.
                        Originally posted by mr.K View Post
                        Cred ca ala de pe Laguna e singurul OCS mai complex pe care il are Renault.
                        OCS-ul de pe Laguna 3 2.0dci arata schimb in 13.500Km dupa 15.000Km de la schimb de ulei, in conditiile in care viteza medie in cei 15.000Km era de 50Km/h.

                        Comment


                        • Salut. Ieri am facut revizia de 2 ani la 1.2 a mai ramas sa schimb placutele de frana luna viitoare cand fac si ITP-ul care mai au 4 mm grosime si discurile care au 10 mm, trebuie sa schimb discurile neaparat sau le mai pot folosi? Care este grosimea minima pentru discuri... cei din reprezentanta au zis ca mai pot merge cu ele in jur de 3000 de km. Masina are 24500 km parcursi.

                          Comment


                          • Asa repede trebuie sa schimbi discurile? Scartaie cumva placutele la franare.

                            Comment


                            • Inca nu au inceput sa scartie la franare... un mic sunet se aude... dar nu este deranjant zic eu... cred ca este ceva normal. Placutele si discurile au fost masurate la revizie... daca schimb doar placutele... mai pot folosi discurile cel putin un an... pretul pentru placute si discuri + manopera si test frana... 809 ron (tva inclus.)

                              Comment


                              • foarte mult. nu stiu exact dimensiunile discurilor pt logan 2 1.2 dar iti pot spune ca la logan 1 1.4, am dat pe discuri+placute+test franare 425 de lei (discuri si placute trw, nu de la reprezentanta, la altii care lucreaza mult mai bine si atent decat reprezentanta). 800 mi se pare mult

                                daca tii musai la reprezentanta, poti astepta ofertele de toamna, acelasi pachet (discuri+placute) scade de la 800 la 500 de lei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google