Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bazucker
    replied
    Saptamana viitoare vreau sa ma programez pentru revizia de 8 ani la Serus Ploesti. Asta implica si schimbarea distributiei ( motor 1.2 16v fara GPL). mai jos atasez si devizul. Acum vreau sa va cer parerea, mai merita sa merg la reprezentanta sau sa merg la un service multimarca ok, credeti ca e diferenta mare de pret?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Asta este o veste super bună. Eu am plătit 2806 lei in 2019 pentru cei '5 ani fara griji' + costul celor 2 ani extra de garantie (EG24 cum ai zis tu, tot 184 si la mine). Asta ar insemna 561 lei/ revizie, ceea ce era deja bine chiar si mergand doar pe filtre si ulei, pentru ca s-au scumpit foarte mult in ultima perioada atat piesele cat si manopera.

    Daca adaug si treaba de sus cu revizia de 4 ani, bujii, galeți, curea, lichid frana, lichid racire + uleiul si filtrele, care ar costa pe putin 1500 lei, economia cred ca este de cel putin 40-50% in varianta asta pre-plătită. Chiar am făcut super afacere cu pachetul acesta. Acum daca cumperi o masina sunt sigur ca te costa mult mai mult.

    O revizie de filtre si ulei acum in reprezentanta, cred ca te costa mai mult de 700 de lei.

    PS. Mie mi-au pus Castrol RN17 5W30 pe la revizii, nu Elf. Defapt aveam de ales intre Dacia Oil si ... Castrol. Am ales evident Castrol. Multumesc de raspunsuri.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    In schimb eu sunt acel "cineva" care a terminat anul acesta cei "5 ani fara griji" si asa cum pana acum s-a schimbat la tine tot ceea ce era de schimbat fara costuri suplimentare asa o sa fie inclusiv la a cincea revizie.
    La a patra ai: cartus filtru ulei, garnitura, cartus filtrant aer, filtru habitaclu, lichid racire Glaceol RX type D (4,5 l), lichid frana DOT 4+ESP (2l), colectie accesorii, ulei Elf 5W40SXR900 (5l). Bujiile au fost la mine la a treia revizie.
    Ca si operatii ai asa:
    -revizie;
    -inloc.filtru aer;
    -inloc. filtru habitaclu (la mine a fost in fiecare an);
    -golire, clatire, umplere ansamblu circuit de lichid racire;
    -purjare circuit franare;
    -inloc. curea accesorii;
    -dem.-remont. fulie accesorii arbore cotit;
    -dem.-rem. intinzator curea;
    -dem.-rem. ecran de pasaj roata fata.
    In plus, la sfarsit au facut si o proba pe standul de franare care nici macar nu a fost trecuta in devizul semnat de mine.
    Toata afacerea se ducea la 320 euro.
    In total, pentru cele cinci revizii, suma de plata ar fi fost de 790 euro plus 183 euro pentru EG24. In schimb, la achizitie am renuntat la un discount de 600 euro.

    Stiu ca daca as fi facut doar doua revizii la ei iar incepand cu a treia mi-as fi cumparat singur materialele iar schimbul l-as fi facut in regie proprie sau la un service mai ieftin as fi iesit la o suma mai mica decat cei 600 euro dar pot spune acum, dupa 5 ani si jumatate, ca a meritat. Faceam o economie de doua, trei sute de euro dar acum stiu macar ca am masina in stare perfecta de functionare si probabil ca cel putin inca 5 ani de acum incolo nu o schimb decat uleiul si filtrele.
    Si doar asa, ca fapt divers, la inceput nici macar neamurile apropiate nu credeau ca o sa fie chiar "5 ani fara griji". Pana la urma, exact asa a fost.​

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Nu sunt "cineva" , cu cei "5 ani fără griji" , dar te asigur ca îți vor fi schimbate, toate cele enumerate,GRATUIT, ca parte a contractului.

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Cineva cu "5 ani fara griji" care a facut revizia de 4 ani?

    In programul de intretinere pe care l-am primit in 2019 cand am ridicat masina, scrie ca la 4 ani, pe langa filtre si ulei se mai schimba...
    -bujii
    -curea accesorii și galeți
    -filtru de carburant (daca este echipat)
    -lichid frână
    -lichid răcire

    Sunt curios daca RCI deconteaza si ceva din cele enumerate mai sus (exceptand filtrele si uleiul) sau trebuie sa ma pregatesc cu bani? Daca da, cam cat ar costa toata distractia de sus? Stiu ca am mai cautat mai demult prin acte si nu scrie ceva expres despre asta, scrie doar ca rci plateste ce recomanda producatorul a se schimba. De exemplu filtrele de aer si polen sunt trecute o data la 2 revizii si chiar asa a fost... nu mi le-au schimbat anual ci la 2 ani (bine le-am cumparat eu si tot le-am schimbat), dar ma refer la faptul ca au cam respectat bulinuțele alea.

    Sa fiu asa de norocos sa schimbe toate cele de sus? Ar merita atunci cu varf si indesat cat am platit la inceput.

    Leave a comment:


  • EmanuelO
    replied
    Salut!
    din cate știu codul este: 224019133R

    ​Daca nu e așa, mă pot corecta colegii.
    Last edited by 77sky; 22 November 2022, 20:34.

    Leave a comment:


  • lucian h
    replied
    Salut, ce cod au bujiile la Logan SL Prestige 0.9 tce fabricatie, luna mai 2019? Trebuie să le schimb, am 67000 km. Multumesc.

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Legat de mirosul neplacut din instalatia AC, eu fac anual o ozonificare, preventiv. Prefer sa merg la o benzinarie OMV,. La alte benzinarii nu am regasit acest serviciu, iar la OMV au cam una pe fiecare oras.
    Eu nu am avut astfel de "miresme", se simte o improspatare, din ce am discutat cu baietii de la benzinarie, cica inlatura cu succes inclusiv mirosul de tutun din masinile fumatorilor...

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Trebuie sa faci o curatare(igienizare) a instalației de climatizare. Mirosul vine de la bacteriile care se dezvolta în mediul umed.Poti sa o faci și singur cu un spray, exista tutoriale în acest sens.

    Leave a comment:


  • EmanuelO
    replied
    Salut,

    Dupa schimbarea filtrului de polen la un logan 0.9 TCe din 2019, cand pornesc AC-ul vine un miros ciudat in habitaclu.
    Aveti cateva sfaturi pentru rezolvare?

    Multumesc!

    Leave a comment:


  • djionut
    replied
    Revenire cu pozele.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Leave a comment:


  • djionut
    replied
    Azi a fost facuta a 4-a revizie la APAN, la 46566 km.
    Intrucat masina are Dacia Easy Service - 5 ani fara griji - totul a fost gratuit.
    Toate bune, masina e ca noua

    Last edited by djionut; 15 November 2022, 20:15.

    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    Depinde de numarul de km.
    Dupa 62 000 km era ceva mizerie/praf pe acolo. Cred ca un semn bun de revizie e clasicul „scârț” la apasarea franei.
    Pe langa operatiile mai sus s-a mai gresat, a fost reglata frana de mana (probabil are legatura cu reglatul sabotilor).

    Leave a comment:


  • bogdanmardare
    replied
    Se demontează piulita care fixează tamburul, se curăță interiorul cu jet de aer comprimat apoi cu spray pentru curățat frâne, se reglează saboții și se montează cu strângere la cuplu a piuliței.
    Edit: Cristi Treulea a facut tutorial video, îl găsești pe tutorialelogan.
    Last edited by bogdanmardare; 7 October 2022, 13:51.

    Leave a comment:


  • Cosho
    replied
    Am si eu o intrebare la voi, cum se face aceasta desprafuire a tamburilor? Mie in 4 revizii la service autorizat nu au vrut sa mi faca, mi au zis ca n are rost. Multumesc!

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google