care 40.000 km ? cei care ruleaza mult afara abia merg 30.000 km, majoritatea le schimba la putin peste 20.000
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Poti aplica metoda mea) cu 2 sapt.inainte de revizie am schimbat placutele (via.parcare erau trecute de 70 % uzura ) am mers fain la service au intrebat de placute si le-am spus ca,le-am schimbat acum 1 luna.
Nu au verificat in calculatorNiciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
-
Exista riscul ca la revizia de 2 ani sa dau cu 300lei peste pretul normal pt sch placutele? Am sa verific si eu inainte de revizie, placutele le-ati luat de aici , de pe forum?
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Exista si acest risc,depinde ce "oferta prinzi", NU placutele le-am achizitionat de pe un anumit site de piese auto la un pret ok si de origine
Detalii privat nu vreau sa fac reclama aici !Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Revizii Logan II
Mi se pare o contraperformanta ca in 20-30k km sa se toceasca placutele! Sunt ele din mamaliga...dar conteaza si stilul de condus. peste 50% din participantii la trafic franeaza intr-o veselie...aiurea...accelereaza ca nebunii, apoi franeaza violent...nu folosesc frana de motor, nu anticipeaza...etc!
Sent from mobileKeep walking...
Comment
-
Frana de motor...la cat costa suportii de motor la unele modele, mai bine schimbi placutele mai des.
770 de lei pe original-suport motor la 1.4 -schimbam si discurile de 2 ori pe langa placute.
Se mai duce si bieleta antirasturnare. Forjezi si cutia de viteze, turezi si motorul degeaba.
Frana de motor are rolul ei, pe coborari, pe drum alunecos.In rest, exista frana de serviciu, ca de aia se si numeste asa, ca o folosesti frecvent.Last edited by mr.K; 30 September 2015, 14:15.
Comment
-
Ce a scris mr.K este corect, nu cred ca am citit vreodata o critica neobiectiva facuta de coleg. La Dacia, cand faci economie la ceva, dai mai mult in alta parte, de regula la "meseriasii" din reprezentanta.Last edited by Oti; 30 September 2015, 16:04.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostFrana de motor...la cat costa suportii de motor la unele modele, mai bine schimbi placutele mai des.
770 de lei pe original-suport motor la 1.4 -schimbam si discurile de 2 ori pe langa placute.
Se mai duce si bieleta antirasturnare. Forjezi si cutia de viteze, turezi si motorul degeaba.
Frana de motor are rolul ei, pe coborari, pe drum alunecos.In rest, exista frana de serviciu, ca de aia se si numeste asa, ca o folosesti frecvent.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Am intrebat cat costa revizia de 2 ani la 2 reprezentante, si exact precum imi zicea colegul aris86, la service in bucuresti mi au zis ca este 750 lei cu igienizare ac, iar la un service din provincie aceeasi revizie costa 450 lei cu igienizare ac ului
Dar am mai sunat la un service tot din provincie, si pt aceleasi operatiuni au zic ca ma costa 700 lei, o nebunie cu preturile astea
Am vazut ca daca imi cumpar eu filtrele originale plus sprayul pt ac ma costa cam 150 lei ,plus uleiul ajung pe la 250 lei, totul pe origine, deci este diferenta mare intre 250 si 750, mult prea mare, exagerat de mare chiar
La 250 daca mai pun manopera 150 ajung la 400, acela este un pret decent zic euLast edited by panselin4; 6 October 2015, 21:08.
Comment
Comment