Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare, vroiam sa va intreb si pe voi daca vi se pare aiurea ideea de a face prima revizie la 10 mii de km? Sa mai astept pana face un an si dupa estimarile mele in jur de 14 mii de km?

    Comment


    • Da cine ti-a spus ca trebuie sa faci revizia la 10 mii?
      Vezi in manualul de intretinere conditiile.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by plasStik3 View Post
        Salutare, vroiam sa va intreb si pe voi daca vi se pare aiurea ideea de a face prima revizie la 10 mii de km? Sa mai astept pana face un an si dupa estimarile mele in jur de 14 mii de km?
        In manual scrie la 20 000 km, deci e ok la 14 000 km.

        Comment


        • Nu mi-a spus nimeni acest lucru, in manualul de intretinere se specifica ca revizia trebuie facuta la 1 an sau 20.000 de km. Sunt cateva conditii care pot modifica acest interval de service, in cazul in care masina a fost preponderent condusa urban sau altele.

          Eu am considerat ca 10.000 de km sunt suficienti pentru un ulei si niste filtre.. masina fiind rulata in mare parte in Bucuresti. Si de aceea v-am cerut si voua parerea.

          Comment


          • Daca ai facut cei 10 mii doar in Bucureti, atunci e cazul unui schimb.
            ...
            Asta mai scrie in acel manual; de aia l-am invocat.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • In jur de 6500-7000 sunt facuti in Bucuresti.. restul de 3000-3500 extraurban.

              Comment


              • Asa stiu ca scrie in cartile multor masini, si imi pare f corect, mers preponderent urban ,mediu cu praf cateva mii de km, etc, exact ceea ce mai practic si eu , si probabil majoritatea bucurestenilor la capitolul mers urban majoritar, ( chiar si la cat praf este in bucuresti )asa ca cine vrea sa aiba grija de motor, dintre cei cu mers urban, va schimba uleiul si filtrele mai repede decat 20000 km, totusi nu este o avere un schimb de ulei si filtre

                Comment


                • Eu am 13 000 din mai pana acum. 90% din kilometri i-a parcurs extraurban. La cat de colorat e uleiul in momentul de fata, nu cred ca voi aștepta sa fac 20 000 pentru a efectua revizia.

                  Comment


                  • Mie mi sa recomandat sa schimb uleiul la 10.000 pentru a nu mai avea probleme cu lanțul de distribuție
                    La mașinile agricole sau diverse utilaje schimbul de ulei se înlocuiește la anumite ore de funcționare
                    Acestea nefăcând km
                    Pentru cei ce au CB se observa cum intervalul service scade in funcție de cum este exploatat motorul




                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    sigpic

                    Comment


                    • Filtrul de aer si polen la 8000 km era tare imbacsit de praf, asa ca mi-am propus sa le schimb odata la 6 luni si probabil uleiul il voi schimba la 10000 km, desi la 1 revizie l-am schimbat la 14000 si la revizia 2 la 13000 km.

                      Comment


                      • Eu am facut prima revizie la 9840 km.
                        Drum cu preponderenta extra-urban (80%). Foarte mult mers pe autostrada la peste 2000 rpm, stil de condus specific motorului diesel ( 1 minut la ralanti inainte de pornirea la drum cand temperatura scade sub 5-7 grade C, intotdeauna schimbat peste 2200, indiferent de treapta, niciodata mers constant la o turatie mai mica de 1800, lasat turbo sa se raceasca dupa folosire intensa, la ralanti, 2-5 minute etc.)
                        Filtrul de aer si de habitaclu erau pline de praf, pe viitor o sa le schimb la 5000 km. Filtrul de motorina era curat, iar uleiul fiind de vascozitate redusa, avea curgerea aproape ca cea a apei..

                        Comment


                        • Am avut si eu revizia la al meu SL10, 1.2 - Luni, 23 Noiembrie 2015.
                          Am luat filtrele astea: https://www.piesenet.ro/Dacia_Logan_...2_16Valve_75CP
                          si uleiul asta: https://www.piesenet.ro/Agenti-Lubri...E-FST-5W-30-4L
                          Filtre + ulei + transport = 325 lei
                          Manopera + garnitura de la filtrul de ulei = 115 lei
                          Total = 440 lei
                          Am semnat bineinteles declaratia pe proprie raspundere ca sunt constient la ce riscuri ma expun in cazul folosirii pieselor contrafacute si uite asa mi-am facut si eu revizia de 1 anisor la 4000 km. Nu am schimbat filtrul de habitaclu, doar suflat si pus la loc - nu era prea murdar, orasul meu fiind mai curat si avand putini km oricum ... Am ramas cu el pentru urmatoarea revizie. Nu cred ca mai fac la anu revizia, am pus ulei bun, nu fac multi km pe an, sa dau la anu' alte 4 milioane parca nu-mi vine ...Ma duc peste 2 ani chiar daca pierd ultimul an de garantie, oricum banii de revizie sunt tot aia ... Dar sa vedem ce va fi pana la anu ...
                          Daca era sa fac la ei, ma costa conform deviz atasat. Cu mentiunea ca aveam o reducere egala cu TVA'ul deci plateam 404 lei.
                          Attached Files

                          Comment


                          • ulei ELF 5w30 este mai ieftin.

                            Comment


                            • Originally posted by GuGu21 View Post
                              Am avut si eu revizia la al meu SL10, 1.2 - Luni, 23 Noiembrie 2015.
                              Am luat filtrele astea: https://www.piesenet.ro/Dacia_Logan_...2_16Valve_75CP
                              si uleiul asta: https://www.piesenet.ro/Agenti-Lubri...E-FST-5W-30-4L
                              Filtre + ulei + transport = 325 lei
                              Manopera + garnitura de la filtrul de ulei = 115 lei
                              Total = 440 lei
                              Am semnat bineinteles declaratia pe proprie raspundere ca sunt constient la ce riscuri ma expun in cazul folosirii pieselor contrafacute si uite asa mi-am facut si eu revizia de 1 anisor la 4000 km. Nu am schimbat filtrul de habitaclu, doar suflat si pus la loc - nu era prea murdar, orasul meu fiind mai curat si avand putini km oricum ... Am ramas cu el pentru urmatoarea revizie. Nu cred ca mai fac la anu revizia, am pus ulei bun, nu fac multi km pe an, sa dau la anu' alte 4 milioane parca nu-mi vine ...Ma duc peste 2 ani chiar daca pierd ultimul an de garantie, oricum banii de revizie sunt tot aia ... Dar sa vedem ce va fi pana la anu ...
                              Daca era sa fac la ei, ma costa conform deviz atasat. Cu mentiunea ca aveam o reducere egala cu TVA'ul deci plateam 404 lei.
                              Te au pus sa semnezi pe propia raspundere, ce mafioti, asa fac toti, asta pt a fi acoperiti in caz de ceva pe viitor
                              Chiar daca ai facut doar 4000 km pe an , trebuie schimbat uleiul anual deoarece isi schimba propietatile, este pacat mai ales la masina noua, sa faci schimbul la 2 ani, macar uleiul sa l schimbi,asta este cel mai important
                              Eu am platit la prima revizie 490 lei cu piesele si uleiul de la ei, nu este mare diferenta in final, dar eu in banii aceia am schimbat si filtrul de habitaclu, deci inseamna ca tu puteai iesi si mai ieftin
                              Last edited by panselin4; 27 November 2015, 14:55.

                              Comment


                              • @GuGu21: Ai SL10 cu mai multe piese ce pot ceda, eu nu aș renunța la garanție.
                                Tip apv l-ai șters degeaba e L8MG(euro5, la euro6 e L8J3)
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google