Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu vineri ma duc sa fac revizia de 2 ani. Mi s-a zis la telefon din start sa ma duc cu ~800 lei la mine. Sincer m-a cam lovit pretul, dar daca masina se comporta in continuare la fel de bine sunt oarecum multumit.

    Le voi mai reclama ca mi-au aparut ceva pete pe plafon si la revizia de 1 an mi s-a zis ca am probleme cu 'motorasul' ce regleaza farul din dreapta.

    Comment


    • Problema cu motorasul ce regleaza farul din dreapta am avut-o si eu. Efectiv nu mai ridica/cobora, oricat ai fi invartit. In cazul in care nu il repara ( mie totusi mi l-a reparat cand am facut reglajul farurilor, operatiune de 2 min), se da jos foarte usor. Se scoate sufa ce vine din habitaclu si acel "motoras" se invarte invers acelor de ceasornic si iese. Vezi apoi ce nu merge la el ( poate a crapat ceva etc. ).

      Si apoi, revizia de 2 ani la un 0.9 TCe sa fie ~800 lei e jaf la drumul mare. Nu m-a costat pe mine revizia de 2 ani, la diesel, mai mult de 500 lei ( manopera inclusa, piesele aduse de mine, revizie facuta in iulie 2015 ). Vino tu cu piesele, de origine bineinteles, si fa revizia. Daca vor comenta ( ca nu se poate, ca va costa mai mult manopera), suni la VC si le explici situatia ( tu ai piesele de origine si ei nu vor sa le monteze etc. ). Sa vezi cum o sa se poata face o revizie la un pret decent

      Comment


      • Eu am dat la revizia de 2 ani la Sandero Stepway 0.9 tce pana in 500 lei, in Bucuresti, anul trecut in iulie.

        Comment


        • Asta e asa, ca incalzire pentru revizia de trei ani
          sigpic
          This is My Ride!
          !Visit and enjoy!

          Comment


          • Da, cum a zis si Midnighte, mi se pare jaf la drumul mare. Dar pana acum in 35.000km am avut problema doar cu blocul de lumini. In rest masina merge foarte bine si sunt foarte multumit. Si va mai trebui in primavara sa ma duc sa imi igienizeze instalatia de aer conditionat ca miroase foarte urat dupa ce o folosesc si cred ca ma vor lovi si acolo cu un pret astronomic.

            Comment


            • Originally posted by bogdan_cj View Post
              Dar pana acum in 35.000km am avut problema doar cu blocul de lumini. In rest masina merge foarte bine si sunt foarte multumit.
              Daca nu ai avut probleme cu masina si daca esti multumit de cum merge, nu inseamna ca trebuie sa dai 800 lei pt o revizie Cumpara tu piesele si vezi la ce pret iesi per total (piesele tale + manopera). Eu am platit pt revizie + igienizare 155 lei manopera. Asta ca sa iti faci o idee.

              Comment


              • ti s-a stricat ceva si ai garantie la masina ? Hai in serviceu'urile DACIA-RENAULT, vei plati manopera o gramada de bani + ai face bine sa fii si cu piesele ca noi ti le vindem cu bani grei.
                Sa-mi explice si mie cineva care pana mea mai e rostul garantiei ?! Cum sa platesti manopera daca masina e in GARANTIE ?!?! Cum sa platesti piesele ?!?!?!
                Cand ti se strica telefonul sau orice altceva avem prin casa, tu platesti service'ul sa ti-l repare ?!
                In mod normal, ar trebui sa te duci frumos in service si orice problema ai avea, sa ti se repare ( inlocuiasca ) pe gratis, chiar si becurile. Atata timp cat eu nu am umblat la masina, nu am intervenit in niciun fel asupra integritatii structurale a masinii, am fost la toate reviziile astea de o gramada de bani, se strica ceva ?! Imi schimbi, punct ! Si reprezentanta sa-si ceara si scuze pentru deranjul creat, ca d-aia am luat masina noua, bataie de joc ...
                + sa-mi dea bani pe carburant, ca m-am trambalat pana-n service
                Aaaa, si daca esti prost asa ca mine sa vii cu piese de afara si sa nu cumperi de la ei la dublu pret, dai declaratii ca te expui la riscuri, si daca ti se va intampla ceva cu masina iti va arunca cu foaia-n fata sa-ti arate ca e vina ta si tot tu esti prostu satului si meriti sa platesti de 2-3 ori mai mult
                Last edited by GuGu21; 20 January 2016, 12:19.

                Comment


                • Cască ochii în tabele, curatarea se face la 2 ani și e inclusă in preț.

                  De ce e bună garanția și merită să plătești reviziile:

                  Poveste din decembrie2015-ianuarie2016
                  TCe fabricat 02/2013, garanție 3 ani, 92000km, revizii ca la tabel, drumuri lungi mers preponderent extraurban (autobahn, peste 130kmh) ieri a mers azi nu pornește, platformă, reprezentanță Dacia, constatare compresie 0, verdict lant sărit/rupt supape varză, rezultat înlocuit tot motorul cu tot cu accesorii și turbo - cost inlocuire motor suportat de garanție cam 5500euro.

                  P.S. Iar batem câmpii: citiți carnetul de garanție și vedeți ce înseamnă consumabil; Dacia nu face becuri! Garanția acoperă defecte de fabricație și/sau asamblare.
                  Dacă face revizia în curte apoi îți pică caseta de direcție să vezi ce vei urla când vei vedea prețul.
                  Idem pentru D4F mâncător de ulei(dacă tot s-a sifonat informația).
                  Attached Files
                  Last edited by t0rquemada; 20 January 2016, 12:25.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • aaa bun, deci garantia e pentru aia 0,01% din clienti carora le pica motorul sau ambreiajul, fabrica n-o mai poate da cotita ca e vina clientului si-i schimba la ciumpalac motorul sau cutia... In timp ce pe partea ailalta incaseaza milioane de euro de la toti clientii DACIA pe revizii, piese scumpe. 500RON-800RON o revizie, ca un client de buna credinta platesti. Da frate, da-mi si tu ceva la schimb, ca d-aia am garantie, iti respect conditiile contractuale, vin la revizii, nu intervin cu nimic asupra masinii, nu modific nimic ! Doar o conduc in parametrii si conditiile impuse de tine ca producator, respectand cu punct si virgula tot ce ai spus. Cum pana mea mai bagi mana in buzunar in caz de ceva ? Deja mi-ai bagat mana-n buzunar pe revizii si piese scumpe, tot eu sunt prost si platesc daca am belele ?!

                    Comment


                    • Originally posted by GuGu21 View Post
                      Sa-mi explice si mie cineva care pana mea mai e rostul garantiei ?! Cum sa platesti manopera daca masina e in GARANTIE ?!?! Cum sa platesti piesele ?!?!?!
                      Habar n-am de ce ai intrebat asa ceva, dar nimic nu ma mai mira. Uleiul, filtrele, stergatoarele, becurile tin de consumabile, care sunt platite din buzunarul proprietarului. In functie de cum utilizezi masina, poti alege sa le schimbi la 1 an sau nu (uleiul si filtrele cam trebuie), in rest totul tine de cat de mult functioneaza (becurile).

                      Daca telefonul se strica si nu e din vina ta (cazaturi, bagat in apa etc), atunci se va repara pe garantie. Asa si cu masina, daca te apuci sa umbli, sa desfaci la motor, sa schimbi nu stiu ce chestii si ei vad lucrul acesta, PA garantie. E asa de greu de inteles???

                      Iar atat timp cat tu vii cu piesele tale, originale, nu vad de ce sa iti faci griji, din moment ce acestea au fost montate in service agreat Dacia.
                      Last edited by Crs. Sandel; 20 January 2016, 12:32.

                      Comment


                      • Sandutz, reciteste ce am scris, eu vorbesc de clientii care nu intervin cu nimic asupra masinii si o utilizeaza respectand la sange conditiile producatorului ( revizii la zi, nu intervin, nu modifica nimic, clienti corecti, de buna credinta )
                        Cum ar fi sa-ti dai telefonul in garantie si sa primesti factura pentru manopera sau piesele care ti-au fost schimbate ? Si acolo se consuma utilitati si niste oameni au lucrat sa ti-l repare ... Ce-ar fi sa-i platesti ?! Cu tot cu piesele schimbate ...

                        Comment


                        • Pentru prețul a 3 /4 revizii ai asigurată liniștea în caz de probleme (și exemple sunt destule). Și la alții e la fel, Nu vrei, perfect, nu ai nevoie de mașină.

                          Ai condiții clare de garanție pe care le-ai aprobat prin semnare.

                          Cât despre telefon depinde, dacă se constată că e datorită userului (custom rom/overclock etc) scoți banii. Scoți banii și dacă reclami degeaba.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Conditii date de producator, nimic nu este negociabil, nu poti schimba nicio virgula. Dpdv rational, logic nu ai incotro decat sa semnezi hartiile care ti-au fost puse in fata, nu te costa nimic sa semnezi, cu toate ca nu m-ar mira sa vad o factura emisa pe pasta consumata din pix cand ti-ai scrijelit numele, bineinteles exagerez
                            E patetic ce se intampla, nu ai garantie, ai doar iluzia garantiei ... Si toti ne-am contemplat in aceasta stare si luam ca atare si plata pentru manopera si piese si tot ... Ca vezi Doamne poate faci parte din acel procent minuscul de clienti carora le crapa ceva la motor sau cutie ...Nu ar fi de acceptat niciun bec, s-a ars din vina mea ?! Nu am umblat la blocul de lumini, nu am facut nimic, am condus masina in conditiile impuse de producator, respectand tot, am venit la toate reviziile, am platit. Daca a fost supus becul la un soc inainte de montare, sau montat impropriu sau mai stiu eu ce... Ti se duce la o saptamana dupa ce ai ridicat masina din service, il platesti ca doar e consumabil si din cauza ta s-a ars ...

                            Comment


                            • Originally posted by GuGu21 View Post
                              Sandutz, reciteste ce am scris, eu vorbesc de clientii care nu intervin cu nimic asupra masinii si o utilizeaza respectand la sange conditiile producatorului ( revizii la zi, nu intervin, nu modifica nimic, clienti corecti, de buna credinta )
                              Eu m-am referit la faptul ca tu ai zis ca Dacia sa plateasca pretul reviziilor (ulei, filtre, manopera). Asa ceva nu se poate.

                              Iar in privinta becului, are o perioada de viata exprimata in ore. Cate ore, nu stiu. Si cum stim, unele se ard mai repede decat scrie pe ambalaj.
                              Last edited by Crs. Sandel; 20 January 2016, 14:06.

                              Comment


                              • Ai si tu GuGu dreptatea ta, vezi tu, ca totul se calculeaza dpdv al probabilitatii de defectare, cum este cu RCA si se baga in costurile de vanzare. Se poate face ca totul sa fie gratuit in garantie timp de 5 ani, atunci pretul de vanzare o sa sara la 20000 de euro pt ACCES, poate da garantie pe viata, 20 ani. Crezi ca Dacia sau orice service, producator este societate de binefacere, fundatie de ajutor pt pers fara venit?
                                Last edited by Oti; 20 January 2016, 14:14.
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google