Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    Cel mai ieftin filtru de habitaclu e 13RON și îl schimbi la lună.

    Originalul(același din reprezentanță) MANN-FILTER CU22011 e 47RON, iar perechea (Filtru carbune activ cu polifenol, cu efect antibacterial, cu efect fungicid, Filtru praf fin (PM 2.5)) MANN-FILTER FP22011 e 67RON.
    Cred ca despre acesta este vorba. Merita diferenta de 20 lei? Ce am inteles eu, filtrul la 67 lei impiedica mirosurile ciudate (de fum, de la Glina etc) sa intre in masina. Corect?

    Comment


    • Apropo de filtru , am avut un Opel Astra din 95' care nu avea aer condiționat dar avea filtru de polen. Și la Logan vai de capu lor adică de al nostru

      Comment


      • Originally posted by Crs. Sandel View Post
        Ce am inteles eu, filtrul la 67 lei impiedica mirosurile ciudate (de fum, de la Glina etc) sa intre in masina. Corect?
        Foarte corect, daca il imbibi bine cu parfum de flori inainte de montaj, daca nu, simte nasul tau cit retine parfumu de Glina ...

        Comment


        • De origine am cumparat cu 55 ron de la e-piesa.

          Comment


          • Originally posted by bogdan_cr
            Foarte corect, daca il imbibi bine cu parfum de flori inainte de montaj, daca nu, simte nasul tau cit retine parfumu de Glina ...
            Glina=Auschwitz, nu exista filtru habitaclu sa faca fata la asa ceva, poate doar masca de gaze pe fata.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Hai sa nu exageram, e totusi o mare diferenta intre cele doua. De oamenii care stau in Copsa Mica, Ploiesti, Brazi ce sa mai zicem.

              Comment


              • Am facut revizia in dimineata aceasta...dauna a fost 930 lei. Revizia in sine a fost 560 lei parca dar mi s-a zis ca placutele de frana mai tin maxim 5000 km asa ca le-am schimbat, de acolo si diferenta de pret.

                Mi se pare ciudat ca 70% din km facuti au fost extraurban pe autostrazi si am mai schimbat placutele si la prima revizie.

                Comment


                • 370 lei 2 placute + manopera ?! Stii ca placutele sunt 120 - 150 lei de origine, luate din magazin nu ?

                  Comment


                  • @Dacă aveai cotele de uzură știai. Ei recomandă schimbarea la revizie ca să faci economie la manoperă( să nu te mai duci încă o dată pentru plăcute/discuri)
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by bogdan_cj View Post
                      Am facut revizia in dimineata aceasta...dauna a fost 930 lei. Revizia in sine a fost 560 lei parca dar mi s-a zis ca placutele de frana mai tin maxim 5000 km asa ca le-am schimbat, de acolo si diferenta de pret.

                      Mi se pare ciudat ca 70% din km facuti au fost extraurban pe autostrazi si am mai schimbat placutele si la prima revizie.
                      Ți-au măsurat plăcutele sau doar au estimat ochiometric ca sunt duse? Am înțeles ca plăcutele la X52 se uzeaza mai repede, dar îmi vine greu sa cred ca la un șofat normal se duc in 15-20k km.
                      Last edited by fallax; 22 January 2016, 12:36.

                      Comment


                      • Le-au masurat ochiometric si nu aveam la indemana cotele de masura la placute(cred ca ei nu stiu despre asa ceva).

                        Comment


                        • Asta se uzeaza mai repede ca si ESP / ASR frineaza rotile, nu doar soferul.
                          L1 nu avea de-astea moderne, tineau mai mult.

                          Comment


                          • Chiar si cu acel ESP mi se pare abuz sa incarci clientul de doua ori consecutiv la revizii cu seturi de placute , nu cred sa fi facut intre revizii mai mult de 20k.
                            Placutele cred ca ar fi rezistat mult si bine pana in 35k.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Concluzie:
                              cand faci revizia, verifici inaintea lor toate consumabilele, nivel antigel, lichid frana, ulei servo, schimbi filtru polen, poti face igienizare climatizare cu un banal spray de 30lei, verifici uzura placute frana, nivel ulei motor, nivel lichid spalator parbriz.
                              Altfel, o fac ei daca ceri asta si dai bani. Pentru unii este ieftin, pentru altii "dincolo era mai ieftin".
                              PS
                              Cine a urmarit aseara reportajul la TV5? Era vorba despre "mecanicii strazii" si service-urile din Franta, tarif sch placute 500euro vs de mult mai ieftin in strada, cu riscurile accident, amenzi, puscarie.
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Abuz e în imaginația unora, scrie clar:

                                (**) Valoare estimativa, neangajanta contractual, calculata pe baza mediilor tarifelor pentru piese si manopera din reteaua autorizata Dacia. Estimarea poate diferi usor in functie de evolutia tehnlogica a motoarelor sau de modificarea nivelului de echipare.
                                Valoarea estimata mai sus nu angajeaza Dacia si nu acopera :
                                - inlocuirea diverselor piese supuse uzurii (altele decat cele mentionate in operatiunile de mai sus) ;

                                - vizitele de control tehnic obligatoriu (ITP) ;
                                - efectuarea altor operatiuni, in afara celor prevazute mai sus, pe care utilizatorul/clientul le poate solicita.

                                Scrie în tabel/fișă de întreținere ceva de plăcuțe? Nu.
                                Attached Files
                                Last edited by t0rquemada; 22 January 2016, 13:14.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google