Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Recomand Elf 900SXr 5w40. Mult mai multumit decat cu Dacia Oil 5w30. Si aris86 (1.2 - 75 Cp) tot 5w40 de la Elf a pus si de asemenea este multumit.

    Comment


    • Am 15 mii de km. Am zis ca 20 de mii e cam mult pt o revizie si nu cred ca m-am înșelat prea tare.

      Filtrul de aer era destul de îmbâcsit de praf, iar uleiul era si el destul de colorat...

      Am ales sa pun Elf 5w40, pentru ca am inteles ca e superior uleiului pe care-l oferă reprezentantele (5w30).

      Comment


      • Pai ce la reprezentata cand ma voi duce nu o sa gasesc 5w40?ei comercializeaza doar 5w30?

        Comment


        • Nu stiu daca toate reprezentantele comercializează exclusiv Dacia oil, dar cel mai bine e să-ți achiziționezi singur uleiul, mai ales daca preferi altceva.

          Ca o paranteza, la cat costa in reteaua Dacia uleiul recomandat (Dacia Oil) îți poți cumpăra de la un magazin de piese ceva mai bun.

          4 litri de Elf 5w40 consta in magazinele de profil 110-120 de lei, un filtru de ulei e 25-30 de lei, iar unul de aer in jur de 45 (ambele filtre de origine).

          Comment


          • In Alexandria se pune elf 5w40 la revizie.

            Comment


            • Urmează să fac și eu revizia 2, momentan am 24000 km. Piesele o să le cumpăr eu, de origine + ulei elf 5l 5w30. Am diesel 1.5 DCI 90 CP. Pentru utilizatorii experimentați de unde îmi recomandați să achiziționez piesele. Aș aprecia niște magazine online serioase și cu produse orginale.

              Ca și probleme îmi scapă vapori de ulei pe la o tubulatură. Am mai citit despre ea pe forum. M-ar interesa cum tratează Dacia problema asta în garanție. Colegii care au avut această speță cum vi s-a rezolvat problema ?

              Vă mulțumesc anticipat!

              Comment


              • Sunt mai multe site-uri de unde pot fi comandate piese, cele mai cunoscutenar fi piesenet.ro si epiesa.ro. Poti încerca si pe forum, la bursa sunt mai multi useri care vând consumabile.

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  Fără know-how și fără scule, da, e mai bine să te lași de meștereală (mai ales la D4F).

                  La TCe iarăși sunt probleme, spargi paharul filtrului de ulei ai o pagubă de 78euro și mașina imobilizată.

                  Faci rost de o tubulara de 27, pui un semn pe pahar si calculezi cate rotatii faci si gata, ai schimbat filtrul de ulei. La service scapa de tine in 10 minute, acasa stai cat vrei. Am observat o chestie, daca asezi masina undeva mai ridicata de fata se scurge tot uleiul, altfel nu.
                  Filtrul de aer e f simplu de inlocuit, mai dificil e cel din habitaclu.

                  Comment


                  • Greșit, folosești o chei dinamometrică cu tubulară de 27 și strângi la cuplu

                    FILTRU ULEI
                    Unelte cheie de 27 mm
                    Prima strângere a unui capac nou 32 N.m
                    Strângeri ulterioare 25 N.m
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment



                    • Bine, fie cum zici tu;
                      Cand o sa vezi un mecanic cu cheie dinamometrica la filtru ulei sa ma anunti si pe mine.

                      (dau o bere)

                      Comment


                      • Pai, ii faci o vizita......sa ai berea la tine.

                        trimis de pe mobil
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Sa-nteleg ca tu ai vazut asa ceva ? vin si la tine - cu o bere

                          Comment


                          • La toate cele 3 revizii s-a folosit dinamometrica, fără atenționare din partea mea.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by Cristin_M View Post

                              Bine, fie cum zici tu;
                              Cand o sa vezi un mecanic cu cheie dinamometrica la filtru ulei sa ma anunti si pe mine.

                              (dau o bere)
                              Il vezi pe torque cu cheia dinamometrica si dai berea, este suficient. Cand se rupe o bujie in chiuloasa, vezi threadul respectiv-incep belelele. Sunt mecanici cu mana formata si tot gresesc, mai grav este ca nu recunosc si toti platim. Mai ales cand acum totul este calculat si dimens la limita ( soc de consum), ai cupluri dif de strangere la toate reperele.

                              trimis de pe mobil
                              Last edited by Oti; 27 January 2016, 08:24.
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Mie imi pare si filtrul de habitaclu usor de schimbat, doar atat ca este mai dificila pozitia, si ajuta sa ai o lanterna
                                Eu am cumparat filtrul de habitaclu zilele trecute cu 47 lei de la epiesa,ro, si vreau sa l schimb eu , nu cred ca afecteaza garantia acest filtru

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google