eu nu latru, latru numai la scoruri de 900-1000 de lei pt o revizie la logan
de banii astia cred ca merge sa faci o revizie la un seria 5 de ex
pana la 5-600 de lei maxim zic ca e ok o revizie la reprezentanta. peste mi se pare ca nu se justifica prin nimic. practic, ce se folosea la logan 1 se foloseste si la logan 2 in materie de revizie: acelasi ulei, aceleasi filtre dar la alte dimensiuni, etc
daca la logan 1 pot sa fac o revizie cu 300-400 de lei maxim, nu vad de ce as da de 2 ori , de 2 ori jumătate mai mult pt aceeasi chestie practic la logan 2
ce treaba au dotarile cu revizia totusi?
revizia se face la motor, nu la dotari. ex concret: ai masina x de 10 mii de euro, ii mai pui dotari de 10 mii a.i pretu final e de 20 de mii. crezi ca te costa mai mult revizia la aceeasi masina cu dotari in plus de 10 mii decat pe unu cu aceeasi masina fara nici o dotare suplimentara?
ori ca ai logan prestige 1.2 ori ca ai logan acces sau cel mai chelios tot de 1.2, revizia te costa la fel
de banii astia cred ca merge sa faci o revizie la un seria 5 de ex
pana la 5-600 de lei maxim zic ca e ok o revizie la reprezentanta. peste mi se pare ca nu se justifica prin nimic. practic, ce se folosea la logan 1 se foloseste si la logan 2 in materie de revizie: acelasi ulei, aceleasi filtre dar la alte dimensiuni, etc
daca la logan 1 pot sa fac o revizie cu 300-400 de lei maxim, nu vad de ce as da de 2 ori , de 2 ori jumătate mai mult pt aceeasi chestie practic la logan 2
ce treaba au dotarile cu revizia totusi?
revizia se face la motor, nu la dotari. ex concret: ai masina x de 10 mii de euro, ii mai pui dotari de 10 mii a.i pretu final e de 20 de mii. crezi ca te costa mai mult revizia la aceeasi masina cu dotari in plus de 10 mii decat pe unu cu aceeasi masina fara nici o dotare suplimentara?
ori ca ai logan prestige 1.2 ori ca ai logan acces sau cel mai chelios tot de 1.2, revizia te costa la fel
Comment