Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by MihaiiahiM View Post


    Orice reprezentanta de masini nu este piata. Ca omu` a ales sa plateasca un adaos mare si sa ia uleiul din reprezentanta,..., fiecare cu treaba lui.
    Reprezentanta nu face parte din piata? Nu as fi dat 180 pe 10w40 lor nici daca imi spuneau ca pierd garantia. Sa mai zic ca acum nu mai stiu cati km scrie in cartea de service dar sigur spune ca la minim 15 000km se face urmatoarea revizie...
    Last edited by o8MeLC; 10 December 2013, 14:57.

    Comment


    • Originally posted by MihaiiahiM View Post
      Treaaba ta, dar un ulei mai gros pus iarna nu stiu daca e tocmai in regula. Placutele tin 40000 fara probleme, eu le-aqm schimbat la 41000 si mai tineau 4-5000km.

      Placute am luat din comert cu ~140 lei, placute de origine.
      Cum adica treaba mea? Ai impresia ca eu le-am zis sa imi bage 10-40? Citeste ce am scris! La tine tin placutele facute din material eco 45k km?
      Attached Files
      Last edited by massimiliano; 10 December 2013, 15:01.

      Comment


      • Revizia se face la 20000km. Eu am dat pe ulei elf 5w30 dpf, 160 lei, iar in reprezentanta era 320 lei.

        Am vrut sa spun ca reprezentantele au adaos de 3-400%.
        Un bec de-ala de far de zi pt loganul II in reprezentanta costa 155 lei, iar pe piata 10 lei. Calculeaza tu adaosul.

        E japca pe fata, nu numai la dacia, ci la toate reprezentantele. Adica nu e japca, e democratie, fiecare cere cat vrea.

        Originally posted by massimiliano View Post
        Cum adica treaba mea? Ai impresia ca eu le-am zis sa imi bage 10-40? Citeste ce am scris! La tine tin placutele facute din material eco 45k km?
        Da, le-am schimbat la 41000 si mai tineau. Daca vrei le caut si le fac o poza sa iti arat.

        Arata-le ce scrie in fisa de intretinere si spune-le sa iti puna ulei de care scrie acolo. Ei vor zice ca merge si cu ala, dar nu e corect, nu e normal sa pui ulei mai gros iarna. Eu in locul tau m-as duce cu fisa de intretinere , le-as arata si i-as pune sa il schimbe. Nu trebuie sa ai mare incredere in mecanicii de pe acolo, unii dintre ei au doar o profesionala, altii, de pe la magazie, sunt pilele cuiva, ..., si tot asa.
        Last edited by MihaiiahiM; 10 December 2013, 15:04. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • E masina ta si faci ce vrei cu ea insa mai bine pui mana si citesti, te documentezi inainte sa te duci in service. Romania nu-i tara in care sa te lasi pe mana oricarui mecanic ca stie el domle, doar lucreaza la reprezentanta. Ai manualul de intretinere al autoturismului in care scrie ce norme trebuie sa indeplineasca un ulei si ce vascozitati sunt recomandate in functie de temperatura exterioara. Un 10w40 ,poate, full sintetic de la mobil1 sau motul sa fie mai bun decat oricare 5w30. Daca ai fi fost putin mai atent ai fi vazut ca nu e recomandat marmelada aia de 10w40 la motorul tau.
          Cat priveste revizia din reprezentanta, am mai spus-o si o repet ca cel mai prosti mecanici ii gasesti la reprezentatele auto.
          20.000 km interval de revizie este doar o modalitate de a avea de lucru peste cativa ani cand vor incepe sa cada pe capete motoare, care dealtfel sunt foarte rezistente cu interval de revizie normal la cap
          Last edited by 827sam; 10 December 2013, 15:04.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Eu nu inteleg un lucru. De ce v-ati luat masina noua in jurul valorii de 10k €? O tineti o viata sau o maritati in 4 ani? Ideea e sa mearga in anii astia din punctul A in B cand ai nevoie si atat? Nu cred ca la 120k km masina nu va mai merge atat de bine incat sa nu mai pot lua pe ea minim 3500€.

            Comment


            • Originally posted by massimiliano View Post
              Eu nu inteleg un lucru. De ce v-ati luat masina noua in jurul valorii de 10k €? O tineti o viata sau o maritati in 4 ani? Ideea e sa mearga in anii astia din punctul A in B cand ai nevoie si atat? Nu cred ca la 120k km masina nu va mai merge atat de bine incat sa nu mai pot lua pe ea minim 3500€.
              Da, ai dreptate, dar nu este corect ca un neica Dorel sa puna ce vrea in masina mea doar ca are un halat albastru pe el + ca aia care au gandit motorul nu au pus de prosti 5w30.

              Dar alegerea iti apartine.
              sigpic

              Comment


              • O lamurire suplimentara ... Dacia recomanda - deci nu e obligatoriu - ulei 10W40 pentru 0.9 Tce. Asa scrie peste tot. Si la mine tot asta au bagat. Eu nu mi-am adus nimic de acasa.

                L.E. mai jos extras din fisa de intretinere - din contul my dacia.

                ... Am tastat gresit - Scuzati.
                Attached Files
                Last edited by M.FLORIN; 10 December 2013, 15:30.
                sigpic
                This is My Ride!
                !Visit and enjoy!

                Comment


                • 5w40 sau 5w30? Eu la diesel am 5w30.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by massimiliano View Post
                    Eu nu inteleg un lucru. De ce v-ati luat masina noua in jurul valorii de 10k €? O tineti o viata sau o maritati in 4 ani? Ideea e sa mearga in anii astia din punctul A in B cand ai nevoie si atat? Nu cred ca la 120k km masina nu va mai merge atat de bine incat sa nu mai pot lua pe ea minim 3500€.
                    La , teoretic, 120k si 4 ani de exploatare si intretinere corespunzatoare o masina trebuie sa fie la capacitate munca de 100% si pentru a o vinde cu pierdere de 60% din pretul initial inseamna o afacere extrem de proasta, complet paguboasa. Daca iti permiti asta fara sa clipesti, da, e in regula sa nu te intereseze de intretinere, dar tot o pierdere consistenta de bani inseamna, asta ca o folosesti dupa cum ai spus, din punctul A in B, dar chiar si daca produce bani nu vad de ce ai schimba-o.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                      5w40 sau 5w30? Eu la diesel am 5w30.
                      Am corectat ... e 10W40 cum apare si in poza.
                      Merci
                      sigpic
                      This is My Ride!
                      !Visit and enjoy!

                      Comment


                      • Masina nu produce bani decat daca e a unei firmei si e exploatata in beneficiul firmei. Masina personala e o investitie proasta dar o necesitate pentru a te deplasa. Cum ai facut 1km in afara fabricii valoarea ei a scazut cam cu 10%.

                        Comment


                        • Mi se pare mult sa merg 20.000 km cu mobil1 0w40 intr-un motor aspirat, dar sa folosesc 20.000 km un 10w40 intr-un motor cu turbina ... sper macar daca tot mergeti atatia km sa nu o frecati mai mult in oras.
                          Chiar asa, in carte la logan2 nu scrie ca in anumite conditii mai grele de mers intervalul de revizie se reduce la jumatate ? (mers bara la bara, km putini in care motorul nu are timp sa ajunga la temperatura optima)
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Originally posted by massimiliano View Post
                            Masina nu produce bani decat daca e a unei firmei si e exploatata in beneficiul firmei. Masina personala e o investitie proasta dar o necesitate pentru a te deplasa. Cum ai facut 1km in afara fabricii valoarea ei a scazut cam cu 10%.
                            Atunci este ok uleiul pus la tine. Daca acolo scrie 10w40, ala sa fie.

                            Eu am la diesel 5w30, clasa C.
                            sigpic

                            Comment


                            • Deviem de la subiect. Vroiam sa mai precizez ca la PH2-ul pe care l-am avut inainte, prima revizie, care reprezenta schimb ulei, filtru de aer, filtru de ulei si placute a costat in jur de 700 Ron la Meridian Sud (in octombrie 2008). Nu e diferenta...
                              Last edited by massimiliano; 10 December 2013, 15:45.

                              Comment


                              • Originally posted by 827sam View Post
                                ...
                                Chiar asa, in carte la logan2 nu scrie ca in anumite conditii mai grele de mers intervalul de revizie se reduce la jumatate ? (mers bara la bara, km putini in care motorul nu are timp sa ajunga la temperatura optima)
                                Ba da scrie si asta - sunt colegi la care chiar s-a si intamplat.
                                Attached Files
                                sigpic
                                This is My Ride!
                                !Visit and enjoy!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google