Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adi90
    replied
    La Logan II ph1 s-a pus freon R134A (freon ieftin).
    De la ph2 s-a pus R1234YF (freon scump).
    Danny are masina din 2015, deci ph1.
    Last edited by adi90; 18 July 2022, 09:43.

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Asta am zis si eu dar nu cred ca m-a inteles. Nu are cum sa coste FULL de freon nou asa de putin. Am dat eu 150 de lei la completare de 50 de grame (cu verificare inclusa).

    Leave a comment:


  • Cosho
    replied
    Doar atat? Nu ai freon din acela scum de e 100 de lei suta de grame?

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    Maskatu La reprezentanta am facut operatiunea care a costat cat am scris. Masina mea e din 2015.

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Pai tu ai zis ca ai pierdut TOT freonul. 100 grame de mizerie de freon nou costa 100 lei cam pe la toate serviceurile. La reprezentanta posibil sa fie si mai mult. Un "plin" cu freon nou costa 400-500 lei. Freonul vechi in schimb costa 25-30 lei/ suta de grame.

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    Originally posted by Cosho View Post
    Ce fel de interventia ti au facut pt AC si cat te a costat? Multumesc!
    Completare/umplere freon si ulei. A costat ~150 lei.

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    I-a completat cu freon pentru ca mai avea doar 50 grame. Totusi sa piarda 350 de grame sau chiar mai bine... nu ti-a verificat pe unde ai pierdut atata freon? Mie mi-a pierdut tot freonu cand era aproape noua, pe la vestita conducta de TUR care a fost inlocuite pe garantie.

    Leave a comment:


  • Cosho
    replied
    Ce fel de interventia ti au facut pt AC si cat te a costat? Multumesc!

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    Revizia nr.8: schimbat filtre si ulei plus o interventie la sistemul de AC care nu mai racea deloc. Am facut o tura dupa si imi ingheata din nou mana pe volan!

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Revizia de 3 ani, prin 5 ani fara griji. O chestiune ciudata pe care am sesizat-o.

    La mine in fisa de intretinere am f de polen si aer recomandate a fi schimbate O DATA la 2 ani (2 revizii) adica la 2, 4, 6 ani, s.a.m.d. Ouchei.... la revizia de 1 AN desi NU erau trecute, mi le-au schimbat (la cobalcescu).

    La revizia de 2 ani, apareau si le-au schimbat (dacoserv).

    La revizia de 3 ani, asta cea mai recente. nu apareau f de polen si aer, doar ulei si f de ulei si NU le-au mai schimbat. Asa ca le-am cumparat eu separat (tot originale) si le-am schimbat singur cu vreo 60-80 de lei ambele. Manopera gratis....

    La ulei initial voiau sa ma fericeasca cu dacia oil. Le-am zis sa se duca inapoi cu el si sa puna castrol cum au pus data trecuta. Asa au si facut. S-a dus inapoi in magazie si s-a intors cu castrol RN17 5W30. Alta chestie ciudata: Anul trecut mi-a pus tot castrol, venise cu 5 bidoane de 1 litru, a pus 4 bidoane full si putin din bidonul 5. Restul din bidonul 5 nu mi l-a dat ca a zis ca ramane pentru completarile astea de 100-150 ml . Anul asta a venit cu acealeasi 5 bidoane, iar ultimul bidon, ala folosit la completare, desfacut in fata mea, dupa ce a completat, mi l-a dat mie.

    De-asemenea nu am inteles de ce cu 4,1 nivelul era pe la 70-80% din joja. Am mai pus eu 100 ML si tot sub maxim sta cu vreo 3-4 mm, desi nu pierde pe nicaieri.

    Masina are acum 44.000 km in 3 ani si 2 luni. Not great, not terrible.

    Leave a comment:


  • lucian h
    replied
    Revizia de 3 ani, in reprezentanta mi-a cerut intre 600 si 800 lei. Am facut la alt service cu consumabilele mele 300 lei plus 80 lei manopera.
    4 l ulei castrol gtx 5w30
    filtru ulei, filtru aer si filtru polen de la mann.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    Ai mare dreptate. Asa ziceam si eu cand am parcurs topicul, doar ca prefer ce zice "fabrica" sau "producatorul".
    Fiecare cum considera. Unii cer sfaturi ca sa aiba motiv de contrazicere, altii cer sfaturi si nu stiu ce sa faca in urma sfaturilor diverse. Altii au datele producatorului si considera ca sunt bune, altii au primit o fisa tehnica neconforma cu specificatiile motorului (eu am primit specificatiile pentru E5, iar la E6 sunt diferite).
    In concluzie, fiecare intelege si alege si ce considera mai bine pentru el.
    Fanezule, am fost cu masina unde ziceai cu ani in urma la AutoNicu si frasu Costi, serviceul de pe Pallady vizavi de Opel Gtt.
    Avea 3 masini in lucru si se dadea ff ocupat !
    Ptr inlocuit furtunele frana de cauciuc spate 400 lei, ptr fata 200 lei. Cica sa vin eu cu piesele mele. Schimba el lichidul,avea Textar Dot 4 imi aratase un bidon mare vechi, l-am intrebat de aparat de aerisit franele,avea unu de plastic de bagi compresoru.
    Nu s-a gasit hotu cu prostu Nu recomand la asa jecmaneala pe fatza

    Nu vrea sa schimbe bucse de punte spate, era lenes, bagase minciuna ca nu ies bucsele din punte.
    Last edited by Leo0608; 28 June 2022, 17:50.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    da,chiar ca ciudat

    Leave a comment:


  • Sabbah13
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    Ai mare dreptate. Asa ziceam si eu cand am parcurs topicul, doar ca prefer ce zice "fabrica" sau "producatorul".
    Fiecare cum considera. Unii cer sfaturi ca sa aiba motiv de contrazicere, altii cer sfaturi si nu stiu ce sa faca in urma sfaturilor diverse. Altii au datele producatorului si considera ca sunt bune, altii au primit o fisa tehnica neconforma cu specificatiile motorului (eu am primit specificatiile pentru E5, iar la E6 sunt diferite).
    In concluzie, fiecare intelege si alege si ce considera mai bine pentru el.
    Salut, am logan 1.2 euro 5 si pe fituica scrie: 0w30, 5w30, 0w40, 5w40 si 10w40
    si am si un sandero 1.2 euro 6 la care scrie: 0w40, 5w40 si 10w40
    La euro 6 au renuntat la uleiuri cu -w30
    Foarte ciudat

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Eu as schimba si filtru stare lichida, nu neaparat la Dacia, poti schimba si la un service GPL mai rasarit. Eu il schimb la 10k de km singur si scot cam o lingurita de pilitura din el, alimntari cu gaz Bulrom si lukoil (cam 30%). La 60K de km cat recomanda dacia schimbarea cred ca filtru o sa fie colmatat.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google