Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt laser iridium
    Stiu ca am schimbat de 2 ori pana acum
    sigpic

    Comment


    • uploadfromtaptalk1459500028757.jpg
      ILKAR7J7G cod NGK
      sigpic

      Comment


      • Am zis eu ca nu-s NGK?
        Doar ca sunt ~17 euro bucata, adica 225 lei numai bujiile. Plus revizia, te duce la o suma anume.

        Comment


        • Asa e, doar ca intervalul de schimb e dublu, nu e la 30.000 cat era pana acum, parca )
          Toate dracoveniile astea de cilindree mica si putere mare au asemenea bujii pentru a face fata.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Am zis eu ca nu-s NGK?
            Doar ca sunt ~17 euro bucata, adica 225 lei numai bujiile. Plus revizia, te duce la o suma anume.
            Eu am vrut sa spun ca sunt NGK de origine
            Nu prea se gasesc echivalente la ele
            Cel putin acum un an de zile cand am cautat eu
            P.S. se gasesc si la 60 ron/buc
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              Tu nu ai primit fișă de întreținere? Îți faci cont pe dacia.ro și o descarci de acolo.

              Garanția - Avantajul și dezavantajul unei mașini noi.
              Buna ziua!

              Mi-am facut cont pe dacia.ro si la "Programul meu de intretinere" da eroarea:

              „ Carnetul de întreținere nu a putut fi activat

              EROARE LA ACTIVAREA CARNETULUI DE ÎNTREȚINERE

              S-a produs o eroare în momentul activării carnetului dvs de întreținere. Vă rugăm să încercați mai târziu.”

              Si asta se intampla de 2 saptamani, zi de zi!
              Banuiesc ca este o eroare a site-ului...

              Comment


              • Asa am pățit și eu. La data înmatriculării trebuie sa treci data de pe factura. La mine le-au luat 2 luni sa rezolve sesizarea. Eu am luat masina pe 2.11 și factura a fost emisa pe 29.10. Bafta!

                Comment


                • @MIPusor
                  1. Ai mașina sau doar VINul? Dacă ai vin-ul dar nu și mașina e normal.
                  2. Data înmatriculării e trecută?
                  3. Dacă ai mașina și ai completat și datele, dă-le un email vocea.clientului@daciagroup.com
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by aris86 View Post
                    Asa am pățit și eu. La data înmatriculării trebuie sa treci data de pe factura. La mine le-au luat 2 luni sa rezolve sesizarea. Eu am luat masina pe 2.11 și factura a fost emisa pe 29.10. Bafta!
                    Multumesc, ARIS86!

                    Daca imi aduc aminte, factura era emisa pe 19.05.2015, iar eu am ridicat masina pe 22.05.2015.
                    Evident ca am trecut data primei inmatriculari 22.05. Dupa ce am schimbat-o in 19.05. s-a activat si carnetul de intretinere. Chiar am putut sa il si tiparesc, sa il am la mine.

                    Ca fapt divers, la ulei, CONSTRUCTORUL recomanda ELF 5W30.

                    Comment


                    • Originally posted by stoicanu View Post
                      Si de ce sa fie la Dacia mai ieftin ca la Ford ?
                      Marea majoritate a consumabilero la Dacia dar si la Ford sunt fabricate de marci de prima echipate
                      Cel putin la Dacia nu am vazut nici o piesa pe care sa scria Dacia
                      Pai motoru ford de 1l nu are 4 cilindri? deci o bujie in plus.
                      Pe filtre de aer de exemplu o sa gasesti rombul...
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Interesant....
                        @MIPusor spune mai sus (citez):Ca fapt divers, la ulei, CONSTRUCTORUL recomanda ELF 5W30.
                        La mine (1,2 16v, 54 kw) in fisa anexata facturii scrie recomandare Dacia Oil Plus
                        La inscrierea in MyDacia in carnetul de intretinere on line scrie : CONSTRUCTORUL recomanda ELF 5W40.
                        Pe cine sa mai cred?

                        Comment


                        • poti sa alegi dintre mai multe clase de vascozitate, nu e ceva batut in cuie. de asemenea, nici brandul nu e unul obligatoriu. constructorul recomanda ceva pe motive de marketing si financiare, nu ca ceea ce el recomanda e si cea mai buna solutie pt motorul tau. trebuie doar sa respecti anumiti parametri de calitate (normele api/aceea, adica a3/b4 si de preferat api sn, cel mai avansat momentan pt motorizarile pe benzina) iar vascozitatea in functie de clima din tara si regimul de mers.

                          pt benzina, cel mai ok all around ulei si accesibil (ca raport pret calitate) ar fi m1 0w40 , chiar de multi vor sari in sus si vor spune ca elf il iei la jumatate de pret.

                          ideea e ca nu conteaza prea mult ce pui, ori ca e dacia oil 5w30, ori ca e elf 5w40, e cam acelasi lucru, nu gresesti cu nimic. ideea e sa nu te apuci sa-i pui prostii de 10w40. pt motoarele noi cel mai ok ar fi 5w30, dar de preferat nu dacia oil

                          daca ai vreo reprezentanta renault prin oras, poti incerca la ea sa vezi cat costa uleiul, s-ar putea sa ai o surpriza placuta adica sa coste mai putin la ei elfu 5w40 decat vind reprezentantele dacia oil 5w30


                          apropo

                          1.0 ecoboost are 3 cilindrii toata ziua, de unde 4?
                          Last edited by cristi....; 28 April 2016, 17:39.

                          Comment


                          • Si dupa ce pui 5W40 te plangi ca mint astia la consumul declarat....
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • mno

                              cred ca diferenta de consum e absolut insignifianta si se poate anula daca mergi cu 10km/h in minus la viteza de croaziera

                              atunci sa-i puna 0w30 mobil 1 si a terminat povestea. ulei subtire, consum redus, acceleratii imbunatatite etc

                              oricum, conditiile ideale de laborator se regasesc extrem de rar si in mediul real de trafic, asa ca oricum consumul real difera de cel declarat

                              vw si-a invatat lectia iar la noul tiguan a inceput sa afiseze consumurile reale, alea pe bune, la 2.0tdi 150 de cai

                              consumul mediu declarat e acu de 7%, nu de 5 cum era inainte )

                              tot e bine. si au zis ca nu vor sa faca softurile pt ca consumul ar creste
                              Last edited by cristi....; 28 April 2016, 17:45.

                              Comment


                              • Originally posted by agp626 View Post
                                Interesant....
                                @MIPusor spune mai sus (citez):Ca fapt divers, la ulei, CONSTRUCTORUL recomanda ELF 5W30.
                                La mine (1,2 16v, 54 kw) in fisa anexata facturii scrie recomandare Dacia Oil Plus
                                La inscrierea in MyDacia in carnetul de intretinere on line scrie : CONSTRUCTORUL recomanda ELF 5W40.
                                Pe cine sa mai cred?
                                În my dacia, am observat că recomandarea uleiului variază în funcție de numărul de kilometrii înregistrați. La început mi-a arătat 5w40 și mai tarziul elf 5w30.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google