Nu-ti trebuie neaparat cheie dinamometrica , se poate strange si la unghi , daca-l stii care este pentru tipul asta de bujii!! + ca difera unghiul de strangere in functie si de starea bujiei noua sau folosita.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Asta, daca vreo s-o faci ca la carte, cu dinamometrica.
Cheia simpla ce are? Strangerea la cuplu la o bujie poate fi sarita, sunt alte suruburi care necesita musai strangere la cuplu.
Inginerii proiectanti recomanda strangere la cuplu pentru orice surub de pe masina, doar ca inginerul proiectant nu lucreaza la reprezentanta, unde, evident, mecanicul strange fix cu ce vrea el, ca nu-l verifica nimeni.Last edited by mr.K; 25 May 2016, 14:02.
Comment
-
Originally posted by prometheus View PostNu-ti trebuie neaparat cheie dinamometrica , se poate strange si la unghi , daca-l stii care este pentru tipul asta de bujii!! + ca difera unghiul de strangere in functie si de starea bujiei noua sau folosita.sigpic
Comment
-
Nu ai cu cine...
Dacă tot vrei să umbli singur la mașină, fără a urla că reprezentața e scumpă/proastă/whatever măcar umblă cu scule adecvate (ajungi pe drumul public și mai sunt și alții pe el care nu au nicio vină că tu ești calic), cu patentul și cheia fixă știe și maimuțoiul de la service-ul de cartier.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Deci daca nu ai strans bujia la cuplu , ajungi pe drumul public si ....mai incolo ce, ca nu pricep. Atentezi la siguranta celorlalti participanti la trafic ca ai bujia nestransa, sare naibii prin capota direct in parbrizul altuia?
Calic ajungi cand platesti toti gusterii din reprezentante pentru orice fleac.
Sunt unii care merg la reprezentanta sa le completeze cu lichid de parbriz. Pe aia i-ar felicita torq.Last edited by mr.K; 25 May 2016, 14:13.
Comment
-
Chiar ca n-ai cu cine sa mai faci revizia in reprezentantele alea de 2 lei , nea Torque cu unul ca mine care se mai pricepe pe la motoare cat de cat.
Reprezentante ca cea de pe Dig Braila-Galati care habar nu au meserie!!! mai cer si o gramada de bani pe manopera , nu multumesc imi fac eu!!!
Si draga Torque eu am mai schimbat bujii la viata mea asa ca se poate spune ca am mana formata.
Uite si un tabel cu unghiurile de strangere :Attached FilesLast edited by prometheus; 25 May 2016, 14:20.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
"La ochi" crezi tu .
Dupa cum am mai spus , trebuie sa te si pricepi , unu care este atehnic nu se apuca de servisat o masina.Last edited by prometheus; 25 May 2016, 14:25.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Evident românul are ochi cu raze X, nu ca amărâții aia de ingineri proiectanți care recomandă folosirea cheii dinamometrice pentru strângerea la cuplu
...
Acest post e un un pamflet si trebuie luat ca atare; asta vizavi despre chei dinamometrice si excesul de...putere.Last edited by IancuMIC; 25 May 2016, 20:56.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
@Prometheus, personal nu m-as baga sa schimb bujiile, mai ales ca nu sunt mecanic. Daca nu era mike-5 (căruia îi mulțumesc încă o data pentru ajutor), probabil schimbam bujiile tot in reprezentanta. Unde știu ca nu m-as pricepe, nu ma bag sa fac operațiunea respectiva, la fel si cu schimbatul uleiului, e cam mare bătaie de cap, apoi cu montarea filtrului de ulei. Știi vorba: obrazul subţire cu cheltuiala se tine.
Comment
-
Si un masterat pentru a învăța să schimbi plăcute!
Sa nu exageram! Mentenanță la "limuzinele" noastre e relativ ușor de realizat si in regie proprie! Cine nu e de acord cu această, poate apela cu încredere la reprezentante si poate sta atent cu ochii pe Gigel pentru a observa daca folosește sau nu dinamometrica la orice strângere de șurub
Comment
Comment