Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caz real și atenție nu e din ROmânia

    Dokker(1,5ani vechime 40000km) TCe115CP motorul distrus datorită uleiului. Uleiul a fost adus de client și schimbat în reprezentanță. Dacia a refuzat garanția motorului pe motiv că producătorul uleiului nu avea licență Renault pentru producerea unui ulei cu normă RN07xx

    Dacia / Renault refused to date the guarantee because the oil reportedly is not suitable.
    However, it has the specs are on the canister, it is recommended by the manufacturer for oil (both ACEA and the RN7XX standards) but not the release of Renault (de facto, this means no license fees have been paid).


    Așa că aviz amatorilor
    Last edited by t0rquemada; 24 August 2016, 12:21.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Bun motor.
      40k un motor ar trebui sa tina si cu un ulei fara RN07xx, daca respecta specificatiile de vascozitate si aprobarile internationale.
      E un abuz. Probabil ca pagubitul va castiga in instanta ceea ce i se cuvine, in garantie nu scrie ca uleiul trebuie sa aiba norma Renault.

      Dacia / Renault refused to date the guarantee because the oil reportedly is not suitable.
      However, it has the specs are on the canister, it is recommended by the manufacturer for oil (both ACEA and the RN7XX standards) but not the release of Renault (de facto, this means no license fees have been paid).
      Sursa?

      40k un motor bun tine si cu uleiul din fabrica.

      Dar, cu toate pe care le am impotriva Dacia, cat masina a fost in garantie, am zis sa nu ma pun cu prostu' si am luat cele necesare de la ei.
      Pentru ca, in caz de probleme, cum abuzul e la ordinea zilei in justitite, iar eu n-am banii Renault sa ma clantanesc prin tribunale cu ei, am zis ca prefer sa evit.
      Last edited by mr.K; 24 August 2016, 12:32.

      Comment


      • Pai mai depinde si cu ce ulei s-a dus la revizii !! ca daca a venit cu ulei Prista , no comment!!

        Dar nu prea inteleg o chestie :
        "However, it has the specs are on the canister, it is recommended by the manufacturer for oil (both ACEA and the RN7XX standards) but not the release of Renault (de facto, this means no license fees have been paid).
        "
        Deci pana la urma avea specificatiile Acea si RN7xx pe bidon sau nu ? ca eu inteleg ca daca erau tiparite inseamna ca au platit pentru acele teste nu ??
        Last edited by prometheus; 24 August 2016, 13:09.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Pai mai depinde si cu ce ulei s-a dus la revizii !! ca daca a venit cu ulei Prista , no comment!!
          doua'jde mii mergea cu ala din fabrica si inca doua'jde mii presupunem ca amers cu Prista, tot ar trebui sa nu fie o problema pentru un motor nou.

          Comment


          • Sa tina Prista 20k intre revizi ? ma indoiesc ! daca e asa nu degeaba s-a dus dracu acel motor.Orice motor e cam terminat in astfel de conditii.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • In fine, nu zice niciunde ce ulei a folosit si la ce intervale de schimb. O fi doar o fumigena Renault pentru a baga in cap mintile clientilor care vor sa vina cu ulei cumparat din alta parte.
              Last edited by mr.K; 24 August 2016, 14:05.

              Comment


              • Problema apare atunci cand tu te duci la revizie cu uleiul tau cumparat foarte ieftin de la magazinul din colt. Ti se beleste motorul pentru ca, evident, uleiul este contrafacut pe undeva pe la rusi. SI apoi te duci la Dacia cu gura mare sa-ti dea alt motor pe garantie. Ori Dacia nu are de unde sa stie cat de original e uleiul ala cu care vii tu, asa ca iti recomanda sa cumperi totul de la ei, ca sa nu mai fie probleme in caz ca e nevoie sa se apeleze la garantie.
                Era o vorba: daca ti se pare prea scump inseamna ca n-ai bani sa cumperi.
                P.S. Si cu bicicleta te poti deplasa.

                Comment


                • Cat e în garanție este recomandat sa iei de la ei piesele pentru revizie, în caz contrar încep sa arunce vina pe produsele aduse de client. Pana nu te lovești de vreo problema majora, nu ai de unde sa știi, dacă mai este valabila garanția cu uleiul/filtre cumpărate de tine.

                  Comment


                  • Originally posted by razvanCC View Post
                    Problema apare atunci cand tu te duci la revizie cu uleiul tau cumparat foarte ieftin de la magazinul din colt. Ti se beleste motorul pentru ca, evident, uleiul este contrafacut pe undeva pe la rusi. SI apoi te duci la Dacia cu gura mare sa-ti dea alt motor pe garantie. Ori Dacia nu are de unde sa stie cat de original e uleiul ala cu care vii tu, asa ca iti recomanda sa cumperi totul de la ei, ca sa nu mai fie probleme in caz ca e nevoie sa se apeleze la garantie.
                    Era o vorba: daca ti se pare prea scump inseamna ca n-ai bani sa cumperi.
                    P.S. Si cu bicicleta te poti deplasa.
                    In cazul de mai sus nu se pune problema originalitatii, ci cu totul altceva.

                    it has the specs are on the canister, it is recommended by the manufacturer for oil (both ACEA and the RN7XX standards) but not the release of Renault (de facto, this means no license fees have been paid).
                    Oricum, nu e vorba de Mobil1, ala nici nu are RN7xx inscrisa pe bidon.


                    Macar acum exista alternativa Elf la reprezentanta (trecand peste pretul mare), dar in primii ani de Logan exista doar Dacia Oil, de multe ori fiind in stoc doar 10w40.
                    Last edited by mr.K; 24 August 2016, 14:11.

                    Comment


                    • Ca de obicei, batem câmpii,auzi abuz, în Germania.... caută, povestea e disponibilă

                      Era vorba de eticheta de pe recipientul de ulei(bidon).

                      Oricum proprietarul și-a cumpărat un motor 1,2 TCe SH proveniență Captur cu doar 9500km
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        Caz real și atenție nu e din ROmânia

                        Dokker(1,5ani vechime 40000km) TCe115CP motorul distrus datorită uleiului. Uleiul a fost adus de client și schimbat în reprezentanță. Dacia a refuzat garanția motorului pe motiv că producătorul uleiului nu avea licență Renault pentru producerea unui ulei cu normă RN07xx

                        Dacia / Renault refused to date the guarantee because the oil reportedly is not suitable.
                        However, it has the specs are on the canister, it is recommended by the manufacturer for oil (both ACEA and the RN7XX standards) but not the release of Renault (de facto, this means no license fees have been paid).


                        Așa că aviz amatorilor
                        Sursa exista sa o vedem si noi sau iar aruncam asa sa inghita fraierii pe nemestecate ?

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          ...acum exista alternativa Elf la reprezentanta (trecand peste pretul mare), dar in primii ani de Logan exista doar Dacia Oil, de multe ori fiind in stoc doar 10w40.
                          Exista si alternativa Motrio, tot 10w40. M-am uitat azi pe un bidon de elf 5w40. Era doar pentru Renault. Nimeni nu-l mai înghite.

                          Originally posted by t0rquemada View Post
                          Ca de obicei, batem câmpii,auzi abuz, în Germania....
                          Ma faci sa cred ca nu se fac abuzuri si manarii în germania....
                          L.E. Pagubitul ala era roman?
                          Last edited by Fanez; 24 August 2016, 16:42. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Unele persoane chiar nu vor sa înteleaga unele lucruri legate de garantie
                            Daca Dacia are un motiv sa scoata din garantie masina o scoate fara sa stea pe ganduri
                            Piese de "origine" se gasesc in targ Vitan cacalau
                            Dar numai de origine nu sunt



                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            sigpic

                            Comment


                            • Vrei sa zici ca daca iau eu ulei elf de la cora, carfur, ocean etc, nu e la fel ca elf din reprezentanta si pierd garantia?

                              Adica sa merg 4 ani sau 80.000 de km cu dacia Oil 10w40 sau Motrio 10w40 ca asa vrea Dacia? Cat ma mai tine motorul ala?
                              Last edited by Fanez; 24 August 2016, 18:03. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Revizii Logan II

                                Elf gseti si la reprezentanta
                                Si aici nu e vorba numai de ulei
                                E vorba si de filtre
                                Dar fiecare face ce vrea pana la urma

                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google