Aris86 de ce ai facut 2 revizii anul acesta daca ai facut doar 16500km?si ce fel de upgrade la masina ai facut?
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Am făcut o revizie anul trecut la 27200 km și următoarea am facut-o la 10000 km (aproximativ 8 luni). Navigație auto, camera marcharierre, Dvr auto, pasla perete de foc și capota motor. Acestea le consider extra, nu must. În schimb uleiul la cutie (28000 km) era necesar, agata des în treapta 1 și 2 Am mai schimbat bujiile la 33000 km. În rest, apa talpa și claxon. Se pare ca nu mai consuma atât de mult în oras, ori am învăț sa conduc mai atent cu ea. Deseori în ambuteiaje și mers bara la bara, folosesc funcția eco, acu nu știu dacă scade consumul mașinii, dar pentru piticii e necesar. Dacă ai grija de mașină, ea poate fi prietenoasa cu tine. După 6500 km, uleiul arata încă bine, probabil următoarea revizie va fi prin februarie sau mai devreme, depinde ce drumuri mai fac prin tara. Se tot aude un scârțâit la scaun, am crezut ca este de la centura, am uns cu spray cu ulei dar tot la fel face. Sa fie oare de la sinele de la scaun, nu prea reușesc sa-mi dau seama.
@Flonick ce ai rezolvat cu vibrația geamurilor, ca la mine tot vibrează ambele geamuri și nu prea as vrea sa umble la fetele de uși cei din reprezentanta.
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostMasina a împlinit 3 ani de zile pe 29.10.2016. Anul acesta costul de exploatare al mainii a fost de 0,63 ron/km parcurs.
Originally posted by aris86 View PostAm fcut o revizie anul trecut la 27200 km i urmtoarea am facut-o la 10000 km (aproximativ 8 luni)...
Comment
-
Doar pe anul acesta. Primul an costul mediu pe km a fost aproximativ 1,1 Ron/Km, în anul al doilea parca 0,73 Ron/Km. În primul an au fost taxele de inmatriculare destul de mari, asigurările (3400 ron), al doilea ponderea mare a fost tot la asigurări (3500 ron). Și majoritatea tipa ca din gaura de șarpe ca le creste prețul la rca de la 2-300 ron la 6-700 ron. Am plătit peste 1100 ron la asigurări și alții dădeau mai puțin de jumătate, asta nu mai este corectitudine în tara, a fost hoție.
Comment
-
Aris86 nu am mai rezolvat problema(nu mi-am facut niciodata timp suficient),dar vb cu inginerul de la sf gheorghe(ca in bv oamenii s-au legat de faptul ca am folii pe geamuri si vezi doamne de acolo e problema).cert este ca trebuie umblat la fetele de usa si implicit la macara,trebuiau facute poze la macara si trimise la fabrica pt constatare si eventual aprobare pt inlocuire.
Comment
-
Revizia la 24.500 km.
-Ulei Dacia Oil 5w30 4litri ( 85 lei )
-Filtru Ulei de origine ( 23 lei )
-Manopera ( 15 lei )
O singura problema ...cand este foarte frig afara ( - multe grade ) masina nu porneste la prima cheie... ceea ce mi se pare inadmisibil pentru o masina cu o vechime de 2 ani si care a costat 300 si ceva milioane , Jalnic...sigpic
Comment
-
Nu neaparat.
15 lei aia pot sunt un supliment de manopera la service-ul unui comerciant de piese auto care asigura schimburile de ulei si filtre gratis (in limita unui voucher), pentru consumabilele cumparate de la ei.
Colegu' cred ca a renuntat la garantie.
Comment
-
Originally posted by mihaimmn View PostRevizia la 24.500 km.
-Ulei Dacia Oil 5w30 4litri ( 85 lei )
-Filtru Ulei de origine ( 23 lei )
-Manopera ( 15 lei ) ... .... nu porneste la prima cheie... ceea ce mi se pare inadmisibil pentru o masina cu o vechime de 2 ani...
Comment
-
La reprezentanta bifeaza in plus cu pixul niste chestii pe o foaie.
Daca ai mai multi km, arunca de la 1m un ochi pe placute si iti scrie ca recomanda schimbarea. Eventual face un control vizual si la discuri.
Acelasi lucru il face si mecanicul de la service-ul de care va ziceam.
Dar daca voi va amagiti ca la reprezentanta va face tot ce scrie pe check list-ul ala, atunci visati frumos in continuare.
Daca nu-i atrageti atentia consilierului ca aveti ceva probleme la masina, o s-o scoata perfecta.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostLa reprezentanta bifeaza in plus cu pixul niste chestii pe o foaie.
Daca ai mai multi km, arunca de la 1m un ochi pe placute...
Daca nu-i atrageti atentia consilierului ca aveti ceva probleme la masina, o s-o scoata perfecta.
Daca stai langa ei si le spui de problema se uita sa vada despre ce e vorba.
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostLa o dugheana de service, ca în reprezentanta sigur îl costa mai mult manopera. Probabil nu il vor rezolva pe garanție cu problema pornirilor ratate, deoarece nici el nu a ținut cont de recomandările din carnetul de intretinere.
2.Eu nu am cumparat telefon mobil cu 2000 lei ca sa ma duc dupa XX saptamani sa faca update de sof ~ fiindca nu porneste ~..
3. In acea "dugheana de service" asa cum preferi sa ii zici, se percep preturi corecte si cinstite , dar daca unii prefera sa platesca 50 lei manopera pentru a schimba filtru de aer , operatiune pe care o face orice sofer in 10 min, asta ramane in grija fiecaruia.
@Fanez.. ai dreptate asta nu e revizie , la revizie platesti cat nu face iar faza cu " expunerea problemei respective duce la rezolvarea ei, ca d-aia e revizie " asta o crede doar cel care nu a mai vazut masini in viata sa si asa a fost sfatuit ca nu e bine sa repare la service-ul din coltul blocului.
@mr.K ai dreptate la faza cu reviziile efectuate la reprezentanta,
P.S In general omul se simte "mult mai bine si mult mai sigur" daca merge cu masina la reprezentanta , plateste cat nu face dar vezi doamne am fost cu masina la reprezentanta, iar faza cu pornitul greu la temperaturi mici e din primul an si la multe loganuri cu motor de 1.2 se intampla.inadmisibil...sigpic
Comment
Comment