Parerea mea , ca expert in uleiuri multigrad si injiner de renume mondial, este ca e cat se poate de normal ca uleiul sa se intunece la culoare dupa cateva ore sau sute de kilometri de functionare. Asta inseamna ca isi intra in parametrii maximi de ungere, trece de cateva ori prin cicluri de incalzire racire, curata prin absorbtie microreziduuri din motor si alte impuritati rezultate in urma arderii, deci nu o sa mai fie mieros, o sa fie mai inchis la culoare si totusi transparent. Daca e negru opac e ceva neinregula cu motorul sau uleiul.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Eu cred ca rodajul este de vina pt inegrirea uleiului, dupa 10k o sa arate mai bine urmatorul ulei. Eu pun uleiul rec de Renault, pt garantie. Poti incerca intre intervale un ulei mai bun, bineinteles schimbat in regie proprie.Last edited by Oti; 4 December 2016, 09:39.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Revizii Logan II
Dupa anii de garantie am pus doar motul 5w 40 in motor 1.4 MPI vreo 4 ani si am fost multumit de rl atât calitativ cât si ca pret,acum am vândut masina si astept sa vina una noua MCV 1.5 dCi când voi schimba uleiul tot pe motul voi merge
nu mai folosi "quote" ca sa raspunzi ultimului post!Last edited by Seba; 4 December 2016, 19:01.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post@Darksun: Dacă respectă RN0710 da, dacă nu nu
Comment
-
Originally posted by McDan View PostSi M1 NL 0W40 nu are norma RN dar mergea de mama focului la 1.4...chiar no comment...
Apropo, daca nu as fi prea indiscret, ce ulei folosesti?
Nu se compar motorul de 1.4 cu actualele motoare
Motorul 1.4 a fost si va ramane sfant
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
Întrebare de baraj: e ok prețul de 200 de lei pentru manopera (ulei, filtre, bujii) pentru o revizie în reprezentanta? Piesele le aduc eu.
Întreb pentru că, deși nu mai am garanție la motor (am montat gpl) si desi pot să fac schimbul în regie proprie, as prefera sa am istoric de service. Poate peste câțiva ani ma gandesc sa o mărit si asta ar ajuta.
Comment
-
E dublu fata de un pret normal la manopera. Iti factureaza 2,5-3 ore tehnologice? Cand o s-o vinzi o sa conteze cum arata, cum merge, nu ca ai pus uleiul/filtrele si bujiile la reprezentanta.
Mai degraba coonteaza o distributie montata la reprfezentanta, ulei poti pune si singur, nu reprezinta garantia calitatii reprezentanta la un schimb de ulei si filtre. Cat despre bujii, as vrea sa vad si eu mecanicul care le strange la cuplu.Last edited by mr.K; 5 December 2016, 11:26.
Comment
-
Originally posted by fallax View PostÎntrebare de baraj: e ok prețul de 200 de lei pentru manopera (ulei, filtre, bujii) pentru o revizie în reprezentanta? Piesele le aduc eu.
Întreb pentru că, deși nu mai am garanție la motor (am montat gpl) si desi pot să fac schimbul în regie proprie, as prefera sa am istoric de service. Poate peste câțiva ani ma gandesc sa o mărit si asta ar ajuta.
Comment
-
Cred ca cheia dinamometrica e pe undeva inramata si agatata pe perete. Sa se mandreasca cu ea.
Piulita aia care tine tamburul se strange cumva cu 175NM??? Sa ma corecteze cine are manualul de service... La Meridian Sud se strange cu pistolul pneumatic
Comment
-
@fallax, eu am platit 320lei manopera la schimbat distributie la 1.6_16v, cu antigelul lor, iar tu dai 300 pentru 2 filtre si 4 litrii de ulei? la 60lei/ora manopera, ar trebui sa-ti faca si-o felatie la banii aia.
rotile le pun cu pistolul pneumatic, dar la final au venit cu o cheie dinamometrica si-au strans toate prezoanele. cred ca tine si de service/vulcanizare cat de seriosi sunt.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment