Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parerea mea , ca expert in uleiuri multigrad si injiner de renume mondial, este ca e cat se poate de normal ca uleiul sa se intunece la culoare dupa cateva ore sau sute de kilometri de functionare. Asta inseamna ca isi intra in parametrii maximi de ungere, trece de cateva ori prin cicluri de incalzire racire, curata prin absorbtie microreziduuri din motor si alte impuritati rezultate in urma arderii, deci nu o sa mai fie mieros, o sa fie mai inchis la culoare si totusi transparent. Daca e negru opac e ceva neinregula cu motorul sau uleiul.
    Last edited by razvanCC; 4 December 2016, 00:29.

    Comment


    • Eu cred ca rodajul este de vina pt inegrirea uleiului, dupa 10k o sa arate mai bine urmatorul ulei. Eu pun uleiul rec de Renault, pt garantie. Poti incerca intre intervale un ulei mai bun, bineinteles schimbat in regie proprie.
      Last edited by Oti; 4 December 2016, 09:39.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Originally posted by ManGreek View Post
        Multi "ijineri" pe aici...


        Nu am spus ca este o problema
        Am spus ca este negru si atat
        Asa se intampla de noua
        Care este ingineria?


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        sigpic

        Comment


        • A pus cineva Motul 5w30 in 0.9 TCe?

          Comment


          • Revizii Logan II

            Dupa anii de garantie am pus doar motul 5w 40 in motor 1.4 MPI vreo 4 ani si am fost multumit de rl atât calitativ cât si ca pret,acum am vândut masina si astept sa vina una noua MCV 1.5 dCi când voi schimba uleiul tot pe motul voi merge


            nu mai folosi "quote" ca sa raspunzi ultimului post!
            Last edited by Seba; 4 December 2016, 19:01.

            Comment


            • @Darksun: Dacă respectă RN0710 da, dacă nu nu
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Si M1 NL 0W40 nu are norma RN dar mergea de mama focului la 1.4...chiar no comment...
                Apropo, daca nu as fi prea indiscret, ce ulei folosesti?

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  @Darksun: Dacă respectă RN0710 da, dacă nu nu
                  Din cate vad ambele au :



                  Comment


                  • Originally posted by McDan View Post
                    Si M1 NL 0W40 nu are norma RN dar mergea de mama focului la 1.4...chiar no comment...
                    Apropo, daca nu as fi prea indiscret, ce ulei folosesti?


                    Nu se compar motorul de 1.4 cu actualele motoare
                    Motorul 1.4 a fost si va ramane sfant


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    sigpic

                    Comment


                    • Întrebare de baraj: e ok prețul de 200 de lei pentru manopera (ulei, filtre, bujii) pentru o revizie în reprezentanta? Piesele le aduc eu.

                      Întreb pentru că, deși nu mai am garanție la motor (am montat gpl) si desi pot să fac schimbul în regie proprie, as prefera sa am istoric de service. Poate peste câțiva ani ma gandesc sa o mărit si asta ar ajuta.

                      Comment


                      • E dublu fata de un pret normal la manopera. Iti factureaza 2,5-3 ore tehnologice? Cand o s-o vinzi o sa conteze cum arata, cum merge, nu ca ai pus uleiul/filtrele si bujiile la reprezentanta.
                        Mai degraba coonteaza o distributie montata la reprfezentanta, ulei poti pune si singur, nu reprezinta garantia calitatii reprezentanta la un schimb de ulei si filtre. Cat despre bujii, as vrea sa vad si eu mecanicul care le strange la cuplu.
                        Last edited by mr.K; 5 December 2016, 11:26.

                        Comment


                        • Originally posted by fallax View Post
                          Întrebare de baraj: e ok prețul de 200 de lei pentru manopera (ulei, filtre, bujii) pentru o revizie în reprezentanta? Piesele le aduc eu.

                          Întreb pentru că, deși nu mai am garanție la motor (am montat gpl) si desi pot să fac schimbul în regie proprie, as prefera sa am istoric de service. Poate peste câțiva ani ma gandesc sa o mărit si asta ar ajuta.
                          Cati kilometrii ai facut, ca sa schimbi bujiile?

                          Comment


                          • Cred ca cheia dinamometrica e pe undeva inramata si agatata pe perete. Sa se mandreasca cu ea.
                            Piulita aia care tine tamburul se strange cumva cu 175NM??? Sa ma corecteze cine are manualul de service... La Meridian Sud se strange cu pistolul pneumatic

                            Comment


                            • La Meridian Sud mi-au strans rotile cu pistolul pneumatic, dar am reusit sa le desfac usor apoi cu cheia masinii, in schimb la vulcanizari e jale, abia le desfaci apoi, trebuie sa te urci pe cheie, ca sa le desfaci.

                              Comment


                              • @fallax, eu am platit 320lei manopera la schimbat distributie la 1.6_16v, cu antigelul lor, iar tu dai 300 pentru 2 filtre si 4 litrii de ulei? la 60lei/ora manopera, ar trebui sa-ti faca si-o felatie la banii aia.
                                rotile le pun cu pistolul pneumatic, dar la final au venit cu o cheie dinamometrica si-au strans toate prezoanele. cred ca tine si de service/vulcanizare cat de seriosi sunt.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google