Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seba in ce service? in TM?

    Comment


    • Dilema?
      datele problemei: masina noua, 0.9 TCe, 2100 km, uleiul mai negru decat "un negru"... si pitici pe creier.
      Privind (Recomandarea lor, si nu Obligativitate, cu toata garantia lor) Dacia Oil Plus cat si M1 NL 0W40 respecta norma ACEA A3/B4
      Sa presupunem ca inlocuiesc doar uleiul din fabrica cu M1 NL 0W40, si prin absurd sau nefericire sau ghinion se intampla ceva... (Doamne ferește...pana la prima revizie)
      Se vede/observa undeva ca am schimbat uleiul? (fara a schimba sau poate si filtrul)
      Attached Files
      Last edited by McDan; 5 December 2016, 14:12.

      Comment


      • @bolovan: da. in reprezentanta din Aradului, anul trecut, in mai-iunie.
        iar rotile se strang cu dinamometrica in aceeasi reprzentanta, la vulcanizarea de la padurea verde si la depozitul de gume de pe buziasului, vis-a-vis de procter and gamble.
        @mcdan: personal n-am folosit altceva decat elf si o singura data eneos. ambele motoare merg fara probleme, unul are 90k, celalalt 110-120k. din experienta altora, m1 sau castrol sunt mai zgomotoase pe loganuri decat cu elf.
        Last edited by Seba; 5 December 2016, 14:14.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Daca Doamne fereste ! se intampla sa se gripeze motorul din cauza uleiului posibil inginerii de la fabrica sa faca o analiza pe ulei si atunci imediat te poate prinde ! insa imi este greu sa cred ca vei avea probleme cu M1 NL 0w-40 , poti sa schimbi si filtru de ulei , daca este de origine si il montezi corect e totul ok.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Sincer, in atatia ani nu am auzit cumva la o gripare ca "injinerii" sa faca si o analiza a uleiului...dar cine stie...sunt ei atat de "perfecti" in ale meseriei?

            Comment


            • corecta intrebarea ta. dar de cate motoare gripate ai auzit? benzinare, ca sa fim si mai exacti...nici unul, nu?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Deci "piticul" meu avea dreptate... acum sa ma hotarasc cand si cum bat palma cu el.
                PS: Tot am mai intrebat, dar vad ca nimeni (chiar nimeni?) nu a abagat M1 NL 0W40 pe 0.9 Tce? sau un echivalent sau superior? Vorba aia dai un ban dar stai in fata (aici a vorbit "piticul")
                Last edited by McDan; 5 December 2016, 14:24.

                Comment


                • Gripare a motorul e mai greu , mai degraba uzura prematura, pe la distributie s-a mai auzit.
                  Eu bag ulei elf 5W40 pe 0.9tce, pentru ca apare, alaturi de 10w40, in recomandarile Renault pentru aces motor. Insa nu am vazut 0w40...

                  Comment


                  • 0.9 TCe-ul e relativ nou printre posesori de Logan , probabil tre sa mai treaca ceva ani sa auzi de un alt tip/brand de ulei pus in acest motor.

                    Daca tot vrei sa-l schimbi , pune tot ce iti recomanda cartea, in acest fel sa scapi de pitici pe moment (ca sa nu-l mai vezi asa murdar pe asta care are la activ deja 2000 km !) cel putin cat este in garantie ca sa fi impacat cu sufletul!

                    P.S. Daca ai fi avut D4F iti spuneam sigur ca puteai sa alegi M1 NL 0w-40 fara absolut nici o problema pentru ca l-am folosit personal si n-am avut probleme , insa fara sa detin acest 0.9 TCE nu pot baga mana in foc ca va fi perfect in regula cu acest ulei.
                    Last edited by prometheus; 5 December 2016, 14:47.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Originally posted by razvanCC View Post
                      ... elf 5W40 pe 0.9tce...
                      Piticul meu intreaba: a vazut el bine sau nu pe undeva ca la revizie intra 4.1 litrii sau 4.0 litrii (cu tot cu filtru sau fara)?

                      Comment


                      • Originally posted by aris86 View Post
                        Cati kilometrii ai facut, ca sa schimbi bujiile?
                        Am 36k km. Probabil ca bujiile mai țin, dar am înțeles că gpl-ul le "omoară" mai repede.

                        Comment


                        • Originally posted by McDan View Post
                          Piticul meu intreaba: a vazut el bine sau nu pe undeva ca la revizie intra 4.1 litrii sau 4.0 litrii (cu tot cu filtru sau fara)?
                          4.1 i-am pus la revizie si este un mm peste maxim. Notoc ca am fost pe faza ca altfel turna mecanicul 5 litri in motor!
                          N-am inteles, ce vrei sa zici in paranteza? Cum adica cu filtru sau fara?

                          Comment


                          • Originally posted by fallax View Post
                            Întrebare de baraj: e ok prețul de 200 de lei pentru manopera (ulei, filtre, bujii) pentru o revizie în reprezentanta? Piesele le aduc eu.
                            Exista o procedura in reprezentanta, numita "OG Revizie vehicul" ce include printre altele schimb ulei +filtru ulei; asta se taxeaza cu 1,3 ore manopera, ceea ce inseamna 124,80 lei. Printre altele insemnand inspectie vizuala stare discuri, placute, jocuri articulatii, scurgeri uleri, rulare libera roti si depistare eventuale zgomote, verifcare lumini, test antigel si baterie. Asta la APAN. Eu spun ca uneori merita aceasta inspectie, mai ales daca nu esti un cunoscator al mecanicii unui vehicul.
                            Inlocuire filtru aer, filtru habitaclu se taxeaza separat 0,30 ore, adica ~30 lei.
                            Pana aici avem ~155lei; adaugam si inlocuire bujii, 0,5 ore si ajungem la 200 lei. Asta e pretul defalcat.
                            Last edited by IancuMIC; 5 December 2016, 15:48.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by DannyMC View Post
                              ...N-am inteles, ce vrei sa zici in paranteza? Cum adica cu filtru sau fara?
                              Aici cred ca gresesc sau nu... la fosta 1.4 mpi mai punea si ulei in filtru ceva zeci de grame (50-100-150? ceva de gen), dar la 0.9 TCe, vad ca filtru e ceva mai special, fara coaja sa zic...deci in el nema, nici un gram...

                              PS: 4.1 e pentru nivel maxim pe joja? de ce intreb pt ca acea cantitate de 100 grame incurca rau +/- 1 litru cumparat (aici in cazul in care bag eu ce vreau, banuiesc ca la reprezentanta baga 4.1 L si taxeaza/platesti 4.1 nu 5?)
                              Last edited by McDan; 5 December 2016, 15:42.

                              Comment


                              • Platesti 5 litri de ulei, chiar daca iti baga 4,1 litri si restul ti-l da acasa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google