Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nene Iancule , ai scris lucruri interesante acolo cu acea revizie! am inteles bine ? deci in acel pret de 124,80 lei ar fi trebuit sa-mi verifice toate acele repere mentionate de dumneavoastra(fara acea inlocuire de filtru aer si habitaclu) ?

    La mine de fiecare data cand am dat prin service la APAN , nu mi-au verificat discuri sau jocuri ori test de lichid antigel sau baterie!

    Can sunt sunat de catre ei (APAN) se mai si mira ca de ce nu le mai trec pragul!!? mama lor de nesimtiti!
    Last edited by prometheus; 5 December 2016, 17:12. Reason: Automerged Doublepost
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Originally posted by DannyMC View Post
      4.1 i-am pus la revizie si este un mm peste maxim. Notoc ca am fost pe faza ca altfel turna mecanicul 5 litri in motor!
      N-am inteles, ce vrei sa zici in paranteza? Cum adica cu filtru sau fara?
      Eu nu am fost atent si mi-am luat cinci litri in motor . Eu am patit-o la meridian, tu unde era s-o patesti?
      Si cand te gandesti ca mai dam si bani pe manopera te apuca plansul ...

      Comment


      • @ razvanCC La Serus! Sa fi vazut ce fata a facut mecanicul cand i-am spus "Opreste-te nene, ca nu intra deca 4,1!" A ramas o secunda blocat cu bidonul in aer!

        Originally posted by McDan View Post
        PS: 4.1 e pentru nivel maxim pe joja? de ce intreb pt ca acea cantitate de 100 grame incurca rau +/- 1 litru cumparat (aici in cazul in care bag eu ce vreau, banuiesc ca la reprezentanta baga 4.1 L si taxeaza/platesti 4.1 nu 5?)
        Da , ti-am zis nivelul acum este cam un mm peste reperul de maxim! Asa a fost de cand l-am pus!
        Platesti 5 si primesti restul pentru acasa! Sa vad anul viitor daca ma lasa sa folosesc din bidonul cumparat anul asta!
        Intr-adevar n
        Last edited by DannyMC; 5 December 2016, 18:41.

        Comment


        • Eu am mai scris pe undeva ca in service trebuie sa mergi cu lectia invatata. Pe urma dau din umeri sau cotita, si zic ca asa fac toate. Cam peste tot este la fel, daca nu primesc din fabrica "tutorialul de schimbat uleiul" ei sunt "reglati" pe procedura veche. Sa vezi cand da uleiul afara pe la garnituri cum reactioneaza.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Originally posted by prometheus View Post
            Nene Iancule , ai scris lucruri interesante acolo cu acea revizie! am inteles bine ? deci in acel pret de 124,80 lei ar fi trebuit sa-mi verifice toate acele repere mentionate de dumneavoastra(fara acea inlocuire de filtru aer si habitaclu) ?
            Sigur; uita-te pe o factura de revizie si ai sa te convingi. Sunt operatiuni complementare; doar nu crezi ca 125 de lei e un schimb de ulei?
            Intr-un service multimarca, un schimb ulei, e 35-40 lei.
            Despre APAN Galati, jos palaria; toate reviziile la dCi le-am facut doar acolo.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • [QUOTE=DannyMC;1739470]@ razvanCC La Serus! Sa fi vazut ce fata a facut mecanicul cand i-am spus "Opreste-te nene, ca nu intra deca 4,1!" A ramas o secunda blocat cu bidonul in aer!

              E tare faza Mai grav e ca o sa faca la fel data viitoare. Asa ca, frati dacioti, fiti cu ochii in patru! La service Dacia exista riscul de a va face masina praf
              Pai sa mai cumperi de la ei?! Pai sa-ti mai faci vreo revizie sau vreo interventie?!
              Dupa ce iese din garantie ma voi ocupa eu de masina. Am experienta, scule si pasiune. Iar daca e sa mai iau alta masina noua, ma indrept catre alt(a) dealer/marca. Poate am mai mult noroc

              Comment


              • Dupa ce iese din garantie ma voi ocupa eu de masina
                De ce nu te ocupi de pe acum? astepti sa ti-o faca varza aia din service doar pentru ca inca mai ai garantie?

                Comment


                • Prefer sa mai astept pana se termina garantia. Dar se pare ca trebuie sa casc mai bine ochii la ce fac "specialistii" Dacia . Daca umblu la ea acum pot avea parte de comentarii in caz de probleme , pana acum am beneficiat de trei ori de interventii acoperite de garantie.
                  Oricum, daca aveti nevoie de idei pentru a scoate ulei din motor fara sa umblati pe dedesubt, pe la joja, ieftin , practic si elegant, va dau solutia mea cu mare drag.
                  Last edited by razvanCC; 6 December 2016, 11:14.

                  Comment


                  • Cel mai simplu: seringa mare si un perfuzor bagat pe la joja.
                    Asa ai facut sau ai gasit si alta metoda?

                    Comment


                    • Exact asa, merge ca unsa.

                      Comment


                      • confirm, merge perfect ... Cu seringa frumos, gradata vedeti exact cat scoateti ...

                        Comment


                        • Asta cu uleiul peste limita maxima a jojei este o meteahna veche in service-uri. Pe vremea 1.4-ului, care "inghitea" 3.3 l, mecanicii puneau 3.5, sa fie...

                          Cel mai simplu: ii spui mecanicului sa puna 3.8 l de ulei (in cazul 0.9-ului) si restul sa ti-l dea la pachet, ca te descurci tu. Ajungi acasa si completezi putin cate putin, pana ajunge la nivelul maxim al jojei.
                          La revizii stateam tot timpul langa masina si ii ziceam sa puna 3l, ca de acolo preiau eu.

                          La fel si cu antigelul; voiau sa-mi puna antigel pur, ca "n-are nici pă dracu". Luam antigelul acasa, il diluam cu apa distilata 50-50 si completam eu.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Sau puneau 1l antigel, unul apa ca "se amesteca el". Consider metoda asta foarte contraindicata.

                            Comment


                            • La revizii se completa cu maxim 500-600 ml, nu schimbau tot lichidul de racire.

                              Cand am schimbat lichidul de racire am stat cu ochii pe ei si au procedat cum trebuie: o sticla de doi litri, au pus un litru de apa distilata, unul de antigel, l-au agitat bine si l-au turnat in motor x 3.
                              Last edited by vitriol; 6 December 2016, 13:21.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • La revizii se completa...
                                Ma refeream la inlocuire.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google