l, in alexandria revizia a fost mai ieftina simtitor decat la bucuresti, plus ca au bagat uleiul 5w40 din start...au verificat anvelope, placute, etc
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Alba Iulia reprezentanta Dacia/Renault pret fix 430 Lei prima revizie 1.2 16v 73cp euro 6 *2016 , verificari, filtre plus ulei gama elf (5w30, 5w40 sau 10w40) Castrol , Mobil , Dacia oil si inca un nume pe care nu l-am retinut! Vreau sa o fac acum! putin peste 10.000 km (exact 4 luni). Am o mare rugaminte, pe ce tip de ulei sa ma axez! firma apoi indicele! * la vechiul logan 1.4 am folosit doar elf 5w30 din 2005 si pana in prezent aprox 278.000 km multumit spre foarte multumit schimbat din 15k in 15k cu prima revizie la 10k. Apreciez orice sfat! costurile nu se discuta! pe primul plan calitate si apoi povesti.
P.S. au ei aceste uleiuri eu doar trebuie sa aleg! daca nu aleg, vor pune ce scrie in fisa tehnica adica Dacia oil !Last edited by stefi21; 29 January 2017, 00:19.
Comment
-
Originally posted by stefi21 View Post...si inca un nume pe care nu l-am retinut!
Si eu tot elf 5W40 as alege (asta o sa solicit la prima revizie). Poti sa citesti pe topicul dedicat despre uleiuri daca vrei sa pui altceva.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostCorectie:
Al 2-lea lant este inca parametri, ca primul a decedat saracu' demult.
Lant garantat pe viata, care se schimba la fiecare suta de mii de km, gargara daciota din partea uzinei.
Cine nu stie povestea masinii tale, e tentat sa spuna ca lantul de distributie a ajuns fara probleme la 196.000 km.
Scuze
Am omis sa spun ca primul lant l-am schimbat la 118.000 km
Probabil este garantat pe viata ca nu se rupe [emoji23][emoji23]
Am sugerat o verificare la apropierea varstei de 100.000 km
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostCorectie:
Lant garantat pe viata, care se schimba la fiecare suta de mii de km, gargara daciota din partea uzinei.
Iar lui Stoicanu chiar nu io pasat de masina. Forja la greu.
Probabil ca si lanturile astea, au cate ceva Made in China prin ele, ca musai trebe Low Cost.
Bine ca rezista turbina, la care multi ii cantau prohodul acum 5ani.
Comment
-
Hai sa nu fim rai. La 1.2TSI lantul se schimba la fiecare 20.000 km.
Noul 1.2 tsi a trecut pe curea. Iar la alea pe lant, se schimba la 20.000 doar cand te macina invidia pe aia care au avut bani de VAG.
Daca tot vrei sa dai un exemplu celebru, spui de motorul N47 de la BMW.
Doar ca si acolo s-a schimbat solutia tehnica. La Dacia, e aceeasi.
Nu te mai obosi sa raspunzi, stiu vechea replica, Dacia e ai ieftina, are voie sa se strice.
Ar trebi ca Dacia sa puna in tabelul de revizii, la 100.000 km-schimbare lant distributie.
Asa, n-ar mai da dovada de ipocrizie in privinta clientilor de buna credinta.Last edited by mr.K; 29 January 2017, 12:20.
Comment
-
Bibliografie:
https://www.*******.ro/alte-stiri-au...ina-23139.html (Mizeria 1.2 TSI)
Iata scrisoarea pe care am intocmit-o. Ce rugaminte am: cei care sustineti acesta scrisoare treceti-va datele de contact si datele masinii asa cum am...
Last edited by sorin01; 29 January 2017, 12:20.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostSa nu fim rai. Decat cu VAG.
Dacia e ai ieftina, are voie sa se strice.
Ar trebui ca Dacia sa puna in tabelul de revizii, la 100.000 km-schimbare lant distributie.
Iar daca totusi lantul e hiba, atunci sa gaseasca alta solutie tehnica sau furnizor.
Originally posted by mr.K View Postlasa alte marci in pace, sa tremure proprietarii lor pentru lant.
Acum 4 ani oscilam intre Octavia 1.2 TSI si Logan 0.9TCe.
Am ales CLIO 4 .
Si revizia a fost: 1356 lei
Comment
Comment