If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Da din cauza asta... anticipare, eu cu inca un prieten am avut amandoi logan ph 2 i el in 60 k a schimbat 2 seturi de plcute, pt ca el ii ddea talpa si apoi frana brusc. In schimb eu pana la 60k nu schimbasem nici macar un set...abia dup ce am schimbat distributia am schimbat si placutele...deci anticiparea salveaza placutele
Mi se pare foarte amuzant, la mine urmeaza al 6-lea set la 120 de mii
Si eu tot ca tine Hasserro, doar ca eu sunt nou posesor de logan mcv 2 si am schimbat primul set de placute la 20.000 km cand am facut prima revizie ( m-a ajuns vreo 760 lei toata treaba-filtre-ulei-placute). M-a intrebat mecanicul de acolo ca imi place sa merg mai sportiv cu ea de le-am tocit asa de repede. Tin sa precizez ca vreo 10.000 km au fost pe exterior facuti. Acum am 32.000 km si sunt sigur ca la urmatoarea revizie le schimb din nou. Poate am noroc si discurile de frana sunt bune si nu ma pun sa le schimb si pe alea. Poate avem noi ghinion sau nu stim sa conducem o masina. Apropo vin de pe o Dacia Break an 2000 luata de noua , schimbat 2 seturi de discuri de frana in 16 ani, si placutele de frana le schimbam la cel putin 2 ani de zile.
Pentru că anticipare(adică frână de motor* când se poate) trafic = 0 (zero)
*ridicarea piciorului de pe pedala de accelerație e tot frână de motor
Stiu foarte bine ce inseamna frana de motor si anticipare in trafic, nu asta e problema, daca intelegi.
Cel mai mult m-a tinut ultimul set, are 30 de mii, cel mai putin 13.000.
Ce mi-a placut la franele de pe logan, si cand sunt incinse foarte tare, inca tin, la majoritatea masinilor pe care le am condus, daca s-au incins nu mai tin deloc.(ex. A6 c6, a4 b6, rav4, a180, etc)
La vechiul logan am schimbat primul set de placute la 75.000 km...al doillea la 140k (cand preventiv am schimbat si discuriile de frana...chit ca mai mergeau ). Urma sa pus si setul Nr 3...dar am casat masina. fac cam 8000 km/an in oras (adica zilnic).
Cu asta de 0.9 probabil am sa le schimb mai repede (motorul de 0.9 nu are asa frana de motor ca 1.4mpi)
Am facut si eu revizia de 3 ani la 0.9tce - cost total 890 ron, pret in care au intrat si bujiile. Am reclamat problema cu scaunul ce are joc pe cea mai joasa pozitie de reglaj si se va schimba pe garantie senzor arbore cu came pentru ca scapa putin ulei.
Am facut si eu revizia de 3 ani la 0.9tce - cost total 890 ron, pret in care au intrat si bujiile. Am reclamat problema cu scaunul ce are joc pe cea mai joasa pozitie de reglaj si se va schimba pe garantie senzor arbore cu came pentru ca scapa putin ulei.
Imi pare destul de mare pretul pt o revizie, adica este o diferenta maricica intre o revizie la un motor de 1.2 , care costa cu toate cele luate din reprezentanta in jur de 500-600 lei,( dar recunosc nu stiu exact cat costa bujiile pt 1.2, mie mi au zis ca mai tin lejer) , si motorul de 0.9 cu 890 de lei
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment