Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pana la urma, trebuie schimbat burduful? Ca sa stiu ce sa fac, mai ales ca este in garantie.

    Comment


    • Da; ala e ulei din cutie, nu vaselina. Doar la planetara dreapta avem vaselina la tripoda.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • @ aris86- Exact ca la mine...garantie, daca este cum zici tu, cu aia 50K. Baiatul din service mi-a zis si el de "un rulment" care trebuie schimbat....ok, semering. Ma duc maine in reprez sa vad ce zice d-nul inginer. Poate schimba si uleiul din cutie cu Elf.
        Last edited by Oti; 15 February 2017, 12:57.
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Cine spunea ca Dacia e o masina plictisitoare? Eu cred ca, dimpotriva, mentine soferii in alerta continua.
          Nu stiu cum, dar la L1 nu dadea oloiul afara din cutie pe la planetare. Evolutia asta nu suna cum trebuie.

          Eu as profita de garantie la maximum, pana la/in ultimul km/minut.
          Last edited by mr.K; 15 February 2017, 12:58.

          Comment


          • Originally posted by aris86 View Post
            Pana la urma, trebuie schimbat burduful? Ca sa stiu ce sa fac, mai ales ca este in garantie.
            Având în vedere c, burduful "plange" mai ales c ai maina în garanie nu ezita i mergi la reprezentanta Dacia... Este clar c semeringul este pe duc... Mai bine previi decât s repari...

            Comment


            • M-am programat luni prin VC, oricum le atrag atentia si astazi, când merg sa schimbe iar, garnitura la capacul de la culbutori. Oricum, Dacia a scazut la calitate fata de primele masini produse sub noua marca.

              Comment


              • Originally posted by stoicanu View Post
                Înc nu am trecut de 200.000
                196.000 km efectuati
                1- ambreiaj original , nu da semne de oboseala inca
                2-am schimba bascula dreapta pe la 106.000 km si Bucsile bara stabilizatoare pe la 170.000 km
                De schimbat amortizor dreapta fata(astept sa cada definitiv eventual si cel pe stanga)
                In rest este suspensia si directia ei de fabrica
                3 - lantul inca este in parametri nu are zgomotul acela care da semne de oboseala( dac stiam ca acel zgomot vine de la lant as fi putut sa il schimb in garantie)
                Recomand posesorilor de 0.9tce ca la apropiere de implinire a 100.000 km sa acorde mai multa atentie acestui aspect
                4- habar nu am pentru ca nu am stiut nici o data ce placute am
                Pentru mine toate au fost bune ,unele au tinut mai mult altele mai putin
                Întodeauna am pus ce a fost mai bun Ate sau Brembo si cred ca a mai fost o marca dar nu mai stiu care

                Pe langa toate astea am mai schimbat un termostat care este cu corp cu tot
                Un bloc de lumini
                Si un sincron tr5 cutie viteze care a fost schimbat in perioada de garantie
                Sper ca nu am uitat nimic
                Cam asta a fost

                Dupa mine masina a meritat toti banii dati
                1.Sincron tr. 5, pai ai ramas fara ulei in cutie?
                2.Faci taxi?
                3.Ai bara de stabilizare? De ce nu avem toti?

                Comment


                • Va faceti prea multe griji, prea multe probleme. Eu astept sa cada toata masina , definitiv, si apoi o schimb cu una noua

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Cine spunea ca Dacia e o masina plictisitoare? Eu cred ca, dimpotriva, mentine soferii in alerta continua.
                    Nu stiu cum, dar la L1 nu dadea oloiul afara din cutie pe la planetare. Evolutia asta nu suna cum trebuie.

                    Eu as profita de garantie la maximum, pana la/in ultimul km/minut.
                    Sa stii ca nu e valabil pentru toata lumea ce spui tu acolo. Eu chiar ma mir de multe ori cand vad probleme pe forum la masini cu km asa putini si mai ales ca din ce spun proprietarii sunt menajate. Eu in afara de arhicunoscuta problema cu blocul de lumini(schimbat de 2 ori pe garantie) si contactul care a ramas blocat, nu am intalnit nicio problema. O sa mai urmeze sa schimb o bucsa de pe bascula si cam atat, dupa 119k km.

                    Comment


                    • Originally posted by i7r9i View Post
                      1.Sincron tr. 5, pai ai ramas fara ulei in cutie?

                      2.Faci taxi?

                      3.Ai bara de stabilizare? De ce nu avem toti?


                      Nu am ramas fara ulei in cutie
                      Probabil un defect de fabricati
                      Nu fac taxi
                      Am laureat cu motor de 0.9 tce = bara de stabilizare
                      De ce nu au toti nu stiu sa raspund


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by hasserro View Post
                        Eu in afara de arhicunoscuta problema cu blocul de lumini(schimbat de 2 ori pe garantie) si contactul care a ramas blocat, nu am intalnit nicio problema. O sa mai urmeze sa schimb o bucsa de pe bascula si cam atat, dupa 119k km.
                        Probleme minore
                        Sa vezi cand o sa-l schimbi a 3-a oara cand nu mai e pe garantie... "lupul isi schimba parul, dar naravul..."

                        Din cate observ, L2 < L1 la fiabilitate. Si chiar nu inteleg de ce, mai ales ca e in mare cam aceeasi masina, cu un design diferit si suspensie putin mai coborata (apropiata de masinile normale). Au intrat si baietii pe consum. Cred ca L1 era un Cobra (w123) al anilor 2000.

                        Comment


                        • Ultimul bloc din ce am inteles e dintr un lot fara probleme. Si ce i drept n a avut nicio problema pana acum.
                          Loganul II, apropiat de masinile normale ca si garda la sol? Apropiata de crossovere probabil )

                          Comment


                          • ESP, ASR, ABS, 4 airbag-uri și alte briz-brizuri costa, de undeva trebuia sa taie și ei costurile.

                            P.S. Motoriciul la 49000 km.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Originally posted by hasserro View Post
                              Loganul II, apropiat de masinile normale ca si garda la sol? Apropiata de crossovere probabil )

                              asa este !

                              Comment




                              • Cam asa arata urmatoarea revizie


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google