Pana la urma, trebuie schimbat burduful? Ca sa stiu ce sa fac, mai ales ca este in garantie.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
@ aris86- Exact ca la mine...garantie, daca este cum zici tu, cu aia 50K. Baiatul din service mi-a zis si el de "un rulment" care trebuie schimbat....ok, semering. Ma duc maine in reprez sa vad ce zice d-nul inginer. Poate schimba si uleiul din cutie cu Elf.Last edited by Oti; 15 February 2017, 12:57.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Cine spunea ca Dacia e o masina plictisitoare? Eu cred ca, dimpotriva, mentine soferii in alerta continua.
Nu stiu cum, dar la L1 nu dadea oloiul afara din cutie pe la planetare. Evolutia asta nu suna cum trebuie.
Eu as profita de garantie la maximum, pana la/in ultimul km/minut.Last edited by mr.K; 15 February 2017, 12:58.
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostPana la urma, trebuie schimbat burduful? Ca sa stiu ce sa fac, mai ales ca este in garantie.
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostÎnc nu am trecut de 200.000
196.000 km efectuati
1- ambreiaj original , nu da semne de oboseala inca
2-am schimba bascula dreapta pe la 106.000 km si Bucsile bara stabilizatoare pe la 170.000 km
De schimbat amortizor dreapta fata(astept sa cada definitiv eventual si cel pe stanga)
In rest este suspensia si directia ei de fabrica
3 - lantul inca este in parametri nu are zgomotul acela care da semne de oboseala( dac stiam ca acel zgomot vine de la lant as fi putut sa il schimb in garantie)
Recomand posesorilor de 0.9tce ca la apropiere de implinire a 100.000 km sa acorde mai multa atentie acestui aspect
4- habar nu am pentru ca nu am stiut nici o data ce placute am
Pentru mine toate au fost bune ,unele au tinut mai mult altele mai putin
Întodeauna am pus ce a fost mai bun Ate sau Brembo si cred ca a mai fost o marca dar nu mai stiu care
Pe langa toate astea am mai schimbat un termostat care este cu corp cu tot
Un bloc de lumini
Si un sincron tr5 cutie viteze care a fost schimbat in perioada de garantie
Sper ca nu am uitat nimic
Cam asta a fost
Dupa mine masina a meritat toti banii dati
2.Faci taxi?
3.Ai bara de stabilizare? De ce nu avem toti?
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostCine spunea ca Dacia e o masina plictisitoare? Eu cred ca, dimpotriva, mentine soferii in alerta continua.
Nu stiu cum, dar la L1 nu dadea oloiul afara din cutie pe la planetare. Evolutia asta nu suna cum trebuie.
Eu as profita de garantie la maximum, pana la/in ultimul km/minut.
Comment
-
Originally posted by i7r9i View Post1.Sincron tr. 5, pai ai ramas fara ulei in cutie?
2.Faci taxi?
3.Ai bara de stabilizare? De ce nu avem toti?
Nu am ramas fara ulei in cutie
Probabil un defect de fabricati
Nu fac taxi
Am laureat cu motor de 0.9 tce = bara de stabilizare
De ce nu au toti nu stiu sa raspund
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
Originally posted by hasserro View PostEu in afara de arhicunoscuta problema cu blocul de lumini(schimbat de 2 ori pe garantie) si contactul care a ramas blocat, nu am intalnit nicio problema. O sa mai urmeze sa schimb o bucsa de pe bascula si cam atat, dupa 119k km.
Sa vezi cand o sa-l schimbi a 3-a oara cand nu mai e pe garantie... "lupul isi schimba parul, dar naravul..."
Din cate observ, L2 < L1 la fiabilitate. Si chiar nu inteleg de ce, mai ales ca e in mare cam aceeasi masina, cu un design diferit si suspensie putin mai coborata (apropiata de masinile normale). Au intrat si baietii pe consum. Cred ca L1 era un Cobra (w123) al anilor 2000.
Comment
-
ESP, ASR, ABS, 4 airbag-uri și alte briz-brizuri costa, de undeva trebuia sa taie și ei costurile.
P.S. Motoriciul la 49000 km.Attached Files
Comment
Comment