Nu, dar asigura-te ca pui repere de origine (filtre ulei si aer).
Revizii Logan II
Collapse
X
-
-
Originally posted by ifratos View PostDa, de origine vreau sa pun filtrul de ulei iar de ulei nu stiu ce are in ea ,presupun ca Dacia Oil dar o sa pun ceva mai bun ,nu m-am hotarat inca ce. Filtrele celalalte le las sa le schimbe ei la 20.000.
Nu se prinde nimeni atat timp cat folosesti filtrele recomandate.
Comment
-
Salut am 0.9 tce
Am bagat la 16800 km primul schimb ulei Elf evolution 900 sxr 5w40
Am pus gpl la 15000 km
Pe la 17000 am vazut eu ca scoate fum negru la pornire si pe acceleratie pana se incalzeste motorul apoi nu si nici pe gaz nu scoate
Sa fie cauza uleiul?
Dea 15000 cand am montat gaz si pana la 17000 nu a scos pe benzina zic ca pe gaz nu da fum!?
La reprezentanta a zis ca este 200 lei test pe calc si ca a mai fost cineva si nu sa gasit nimic in neregula
Au zis sa incerc sa schimb combustibilul
Voi ce parere aveti?
A mai patit cineva?
Comment
-
Revizie 4 ani
Salutare!
La al meu Sandero 0.9 urmeaza sa-i fac revizia de 4 ani in iulie.
Ducandu-ma in service cu masina (nu mai functiona claxonul si i-au schimbat maneta), au tinut sa-mi aminteasca de aceasta revizie. I-am rugat sa-mi spuna cat va costa.
Am ramas stupefiat de pretul aflat si i-am anuntat ca este foarte posibil sa renunt la garantie (beneficiez de garantie extinsa).
Masina are aproape 35 de mii de km si, pana acum, i-am facut reviziile la Caremil, Iasi, intrucat de acolo o si cumparasem.
Motivele pentru care am scris aceasta postare sunt:
1. Sa va intreb daca sunt eu cu capul sau e oarecum firesc acest pret.
2. As dori sa va mai intreb daca merita sa cumpar de la magazinele online (consacrate) aceste produse, apoi sa apelez la un service pentru a-mi face revizia.
3. In baza facturii pentru produse si a actelor obtinute in service, cei din reprezentanta sunt obligati sa-mi certifice ca am revizia facuta?
A, mi-au spus ca acel kit de accesorii costa mult si ca acela se schimba fie la 60 de mii de km, fie la 4 ani.
Va multumesc!Attached Files
Comment
-
O amărăciune de kit de accesorii, peste 800 lei.
Un ulei cel mult mediocru la preț de M1.
În final, un deviz de peste 1500...pt niște fleacuri, dacă tragem linie.
Cat mai ai garanție, 1 an?
Din calculele tale, la ce suma totala ajungi dacă o faci în regie proprie (piese OEM + service - altul decât reprezentanta)?
Dacă diferenta e în jurul procentului de 50%, eu unul nici n-as mai sta pe ganduri.
Și ca sa-ti faci o idee de ce preturi nesimțite practica reprezentantele, eu am schimbat de curand:
- toate amortizoarele împreună cu flanșe, rulmenți, cupele și protecții
- kit ambreiaj (placa de presiune, rulment și disc de ambreiaj)
- garnitura galerie evacuare
- 2 bucșe de la levierul schimbătorului de viteze
- bieletele antirului;
- geometrie auto
Absolut toate reperele inlocuite sunt OEM.
Prețul total (piese + manopera), inclusiv geometria, a fost puțin sub 1400lei.
Știu ca reperele pt. Logan 2 sunt mai scumpe, dar totuși...
Comment
-
Din pacate cam asta e ,,scorul".
Parca in revizia de 4 ani este inclusa si schimbarea lichidului de frana, lichidul de racire, curatare sistem aer conditionat si controlul lichidului refrigerent.
De preturile practicate de Dacia & Renault si adausurile lor comerciale (variabile dupa ,,fata" clientului) s-a mai discutat.
Comment
-
Eu vad ca e ~700 de lei kitul accesorii, nu 800. Cam ala e pretul; sub 700 de lei nu cred ca il gasesti. Chiar nu e umflat, desi in reprezentante e cam scump.
Documentati-va sa vedeti ce contine acel kit amarat, dupa aia vorbiti.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Acel kit nu îl gasesti mai ieftin
Poate cu maxim 60 RON
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ma corectez
Am gasit mai ieftin pe net
Acum ceva vreme cand am cautat nu am gasit
Eu l-am schimbat la 60.000 km fortat de garantie
De atunci nu l-am mai schimbat
Are 145.000 km efectuati
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
Depinde. Persoane juridice sau fizice.
Hai sa-i spunem...neatentie, ca ti-e mai comuna formularea.
Scuze oricum.
Chiar ma miram, dupa ce am cautat un pic preturile, ca n-au adaugat nimic aia din reprezentante.
Asa cum am mai spus, in marea majoritate a cazurilor, 700 e pretul.
Se poate cumpara on-line, kit de origine; daca se monteaza in service autorizat dacia, beneficiaza de toate aspectele garantiei. A piesei, manopera service-ului si a masinii.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Dacia cere un Certificat de garantie tipizat ceea ce multe service-uri nu îl au
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ceva de genul
Am dus munca de lamurire o luna de zile
Si tot nu am scos-o la capat
Au schimbat lantul de distributie la un 0.9
La schimbarea lantului pe garantie prevede si schimbarea accesoriilor împreuna cu cureaua de transmisie
Toata operatia nu a costat nimic la inceput
Dupa 3 saptamani dupa ce au trimis piesele schimbate la uzina am primit un telefon prin care imi cereau certificatul de garantie al accesoriilor
Mentionez ca acel kit a fost schimbat in alt service decat Dacia piesele fiind de origine
Bine inteles acel service nu avea acest tipizat de garantie
Asa ca a trebuit platit kitul
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
Comment