If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
800 de lei o revizie normala e ok?
Nababi dom'le, mie imi pare scump. Si nu-s platit deloc putin.
E mai scump decat face.
Placutele sunt din mamaliga de s-au dus asa repede?
Nu le-am vazut cum arata dar le vad luni ca sunt aruncate la cos la munca. Zicea colegul care foloseste masina de obicei ca nu mai tineau inca 20.000 km. Adevarul e ca nu menajeaza frana, are momente in care o bruscheaza fara motiv sau franeaza la limita asa ca nu ma mira.
Macar am scapat si de vibratia la conducta de aer, la capota nu s-au uitat sa o regleze ca trebuie sa faci programare separata la caroserie. Cu alta ocazie, poate la revizia viitoare )
Conform tabelului întreținere 10revizii sau 10 ani, prima revizie de dCi e 171euro fără tva adică undeva la 932ron doar revizia, așa că 1000ron revizia +plăcute e ok
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Important e sa fie in tabel si e ok, nu conteaza suma.
Maine poate o sticla de apa de 0,5 litri va costa 5 lei. E ok, doar pentru ca asa scrie pe eticheta de la raft?
Fiecare face ce vrea pe banii lui și evident e considerat idiot de cei ce mor de grija altora
CUM FUNCTIONEAZĂ GARANTIA
COMERCIALĂ DACIA?
Pentru a beneficia de Garanţia comercială
DACIA, clientul trebuie:
- să se asigure ca autovehiculul este întretinut şi utilizat conform Manualului de utilizare
şi prezentului Carnet. Nerespectarea acestor clauze poate duce la pierderea garanţiei. Neefectuarea reviziilor periodice conform Fişei de Întreţinere şi Garanţie conduce automat la pierderea garanţiei
autovehiculului;
- să păstreze toate documentele necesare pentru a demonstra că a fost realizată întreţinerea corectă a autovehiculului;
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Am tot cautat tabelul de intretinere, stiu ca il vazusem pe aici insa nu ma ajuta search-ul. Voi mai cauta.
Recunosc ca ma asteptam la o suma putin mai mica pentru prima revizie insa acum realizez ca majoritatea care au mai zis pe aici sumele au 0.9 TCE. Voi pune deoparte si cate 100 lei lunar pentru revizii si aia e. Ma gandesc ca piesele la dci de 75 si 90 CP sunt aceleasi deci cam aceleasi preturi.
CUM FUNCTIONEAZĂ GARANTIA
COMERCIALĂ DACIA?
Pentru a beneficia de Garanţia comercială
DACIA, clientul trebuie: - sa se inarmeze cu rabdare
- sa cheme seful de service pt ca angajatii ESTE incompetenti
- sa se astepte la replici: " e ceva normal", "asa fac toate"
- sa apeleze la institutii de stat pentru rezolvarea problemelor
- sa plateasca piese si manopera cu adaos de pana la infinit
Toate astea sunt traite, experimentate de mine, dar si de altii.
Pai sunt trei reprezentante la care am experimentat situatiile de mai sus, insa doar la o reprezentanta le-am trait pe toate. Iar intr-o situatie, am fost minge de ping pong intre reprezentanta si Dacia, pana cand am facut sesizare la ANPC. Deci, e si vina Dacia.
Preturile oricum sunt impuse de Dacia - toate reprezentantele au aproximativ aceleasi preturi, dovada ca exista acel tabel cu costurile aferente fiecarei revizii.
"Clientul este de vina ca au ruginit chederele pentru ca tine masina afara". Asta e maxima, spusa de reprezentantul Garanții plătit de Dacia Mioveni.
Tot de la același tip "sa-ti schimbe capacul la filtrul de aer cele de la VC", nici nu a vrut sa stea la discuții, după ce l-am reclamat, si-a cerut scuze și m-a sunat sa vin mai repede sa monteze capacul, după ce nu am răspuns la prima solicitare a consultantului, fiind plecat. E buna și garanția la Dacia, dar trebuie multa răbdare și cu ANPC faci treaba. Dacă ai făcut reclamație o data, data viitoare când le spui de ANPC imediat te rezolva.
Placutele sunt din mamaliga de s-au dus asa repede?
Daca alergi, se duc repede. Eu am terminat un set in 13 mii de km, in sensul ca se auzeau fier pe fier. Plus ca, poate se duc destul de repede, dar cel putin tin foarte bine chiar si atunci cand sunt foarte incinse.
Se face, am asistat personal. Daca procentul de franare este mai mare de 30% se intervine iar la roti. La mine a fost de 18% pe spate si de 5% pe fata, asa imi amintesc.
este aceasi testare frine care se face si la ITP obligatoriu
toti am vazut asta pune masina pe niste role care invirte roatele si gigel sta in masina si apasa pedala frine.
asta e marea testare pe "banc"
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment