Revizii Logan II
Collapse
X
-
Razi ca grebla. In 2013 nu picau lanturile, ca abia se lansase.
Omul e o fiinta adaptabila.
Casca ochii mai bine la ce am scris.
Hai ca pun eu subliniat, daca tot ai orbul gainilor.
Dupa ce termini cu garantia, faci revizia pe putin la jumatate de pret si folosind un ulei superior.Last edited by mr.K; 29 June 2017, 18:15.
Comment
-
Originally posted by mr.K View Post..
Astia sunt in stare sa spuna ca ti-a picat lantul pentru ca ai adus Elf contrafacut.
Originally posted by mr.K View PostRazi ca grebla....
Casca ochii....
Si eu am zis ca pe perioada garantiei e bine sa te duci la ei. Treaba buna este ca acum iti accepta piesele tale fara comentarii daca sunt "de origine". Atat timp cat uleiul este conform cerintelor n-ar avea ce sa mai comenteze. Garantia implica ceva costuri mai mari cu manopera
Suntem cetateni europeni si avem drepturi!
Comment
-
sunt in stare sa spuna ca ti-a picat lantul pentru ca ai adus Elf contrafacut
Chiar au făcut asta în cazul unui Dokker 1,2 TCe în Germania, chiar dacă uleiul a suferit o expertiză - nu e cumpărat de la noi = e fals.
Ești cetățean european și ai drepturi dar și obligații!
În 09/2013 H4B avea deja 1,2 ani de la lansare (07/2012)Last edited by t0rquemada; 29 June 2017, 21:28.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post...
Chiar au facut asta în cazul unui Dokker 1,2 TCe în Germania, chiar daca uleiul a suferit o expertiza - nu e cumparat de la noi = e fals.
Cum asa? In Germania? WoW!!!
Tocmai discutam ieri despre uleiuri "made in germany" care cica ce e in bidonul de "germany" e si in restul lumii. Acum am inteles. Daca nu e "cumparat de la noi" e contrafacut. Chiar si in GERMANIA. Serios? In Germania? deci nu cred! Hai, nu cred! Nemtii? Corectii corectitudinii?
Deci "made in germany" = " made in china" dar mai la preturi europeAne.
Eu n-am inteles dece "piesele de origine" pentru Logan-Renault = FraceJi, sunt "made in Germany ". Zic de filtre pentru ulei si habitaclu. Filtrul de aer e "made in Poland".
Comment
-
Originally posted by Fanez View PostSi eu am zis ca pe perioada garantiei e bine sa te duci la ei. Treaba buna este ca acum iti accepta piesele tale fara comentarii daca sunt "de origine". Atat timp cat uleiul este conform cerintelor n-ar avea ce sa mai comenteze. Garantia implica ceva costuri mai mari cu manopera
Suntem cetateni europeni si avem drepturi!
Daca aduceam eu uleiul,filtru si placutele toate de origine, ieseam cu cel putin 200 lei mai ieftin
Comment
-
daca se intampla ceva la motor si in urma unei expertize, se demonstreaza ca piesele mele au fost de vina...
Comment
-
Umbla vorba, cica, aditivii "made china" sunt de calitate superioara si bagati in proportia corecta in orice produs pentru piata estica. Au facut "ai nostrii" analiza "organoleptica" si "pute" in mod corect. Pot sa tipe aia din "Grupul de la Visegrád" cat vor ca nu se respecta calitatea, "noi suntem romani" si merge orice. Deci faceti reviziile la masina cu materialul lor ca timp pt expertize si tribunale nu avem, bani sunt , ne da "astia" la salarii.
Eu am renuntat la garantie, am pus in balanta: valoarea masinii, contul din banca si factorii de risc. La primul semn de "neconformitate" fac ce face si Dragnea.Last edited by Oti; 30 June 2017, 08:32.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
In orice caz ,eu nu-i mai las sa ma "mulga"de bani.Voi plati strict manopera de revizie iar uleiul si filtrele le voi aduce eu.Placutele de frana le voi schimba singur de aici incolo, ca nu-i mare "branza" si acum stiu sigur care este codul lor.La schimbarea placutelor pe langa manopera de schimbare te mai incarca si cu costul testului de frana , care este cat jumate din costul itp.
Comment
-
Originally posted by aurbrz View PostMie mi-au spus ca pot veni cu piesele mele la revizie, dar trebuie sa semnez o hartie prin care imi asum raspunderea, ca daca se intampla ceva la motor si in urma unei expertize, se demonstreaza ca piesele mele au fost de vina, atunci sunt bun de plata(pierd garantia,asa cum mentiona si torquemada).
Piese de origine poti cumpara de oriunde; idea e sa primesti cerificatul ala de garantie tip dacia si sa te duci cu ele in reprezentanta.
Ai aceleasi drepturi ca atunci cand le cumperi de la ei(piese de origine, montate in service agreat dacia). Diferenta e ca in reprezentanta platesti uneori mai mult decat dublu, pentru aceiasi piesa.
In legatura cu uleiul, in ultimii doi ani de garantie, am adus uleiul meu si n-a obiectat nimeni. In conditiile in care as fi posesor de 09 TCe, as luat doar uleiul de la ei.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Azi mi-a zis "baiatul" de la receptie: "Garantia lucrarilor e 3 luni, iar a pieselor cat v-a dat magazinul. De fapt e vorba de filtre care sunt consumabile."
Despre ulei n-a zis nimeni nimic.
Manopera 170 de lei. Schimbat filtre si ulei, verificat jocuri, suruburi, placute de frana (grosimea ochiometric), presiune roti, verificat ulei cutie si tester. Daca erau si probe de franare pe stand eram multumit de pret.
Cu siguranta filtrul de polen trebuie schimbat mai des.
In a doua poza este ce a cazut cand a dat capacul jos.
Comment
-
Astazi am efectuat revizia de 1 an (16500 km) la 0.9 TCe
- ulei + filtru ulei (Elf Evolution RN Tech 5W40)
- filtru aer
- filtru polen
Total 426 lei (TVA inclus)
Saptamanile viitoare o sa fac si revizia de 150 000 km la 1.6 16V - pe langa ulei + filtre, o sa fie si discuri + placute frana, saboti, lichid frana, bujii.sigpic
Comment
Comment