Spre deosebire de restul motoarelor, la TCe cureaua de accesorii ruptă = imobilizare, pentru că pompa de apă nu e antrenată de distribuție ci de cureaua de accesorii.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Toti isi spun la achizitie ca au ales Dacia pentru ca e intretinerea ieftina.
La prima revizie serioasa, uita ce au spus la achizitie.
Kitul ala de accesorii de gaseste in magazine la ~350 de lei, o varianta pentru cei care nu mai au masina in garantie.
Daca s-au parcurs putini km cu vechiul kit, se poate schimba doar cureaua.
Dar cand masina e in garantie, cred ca trebuie sa-si aduca aminte ca la achizitie au ales masina pentru ca e ieftina intretinerea, si sa mearga la reprezentanta.
Comment
-
Nush cum dracu, dar role din alea sunt si pe alte masini, n-a inventat renoul orice, inclusiv gravitatia.
Cand ai 36k la bord cu vechiul kit, cum are colegul, zic eu ca rolele alea s-au invartit mai putin decat pana la 60k, cum cere Dacia schimbarea. Ca nu o fi stat pe loc, cu motorul pornit si cu rolele invartindu-se, fara sa inregistreze km la bord.
Mai degraba cureaua imbatraneste in 4 ani si km putini, decat sa se uzeze rolele.
Oricum, ca sa terminam discutia, rolele se pot verifica si schimba doar daca e necesar.Last edited by mr.K; 26 July 2017, 14:58.
Comment
-
Se schimba piesele doar dupa consultul ochiometric al mecanicilor, ca ei au ochii formati mai ceva ca cei de la orice CTC. O "simte" mecanicul, ca sa fie mai clar...
Piesele de la distributie, fie ele motoare pe benzina sau diesel, SE RECOMANDA sa se schimbe cand se atinge una din conditii : numarul de ani sau kilometri. La fel cum SE RECOMANDA ca interventiile asupra masinii sa fie facute in service-uri autorizate, de preferat al marcii respective.
Schimbati atunci cand va tuna si convine; eu unul de abia astept sa aud preturi de motoare complete de 1.2, 1.0, 0.9 si 1.5.
Comment
-
Ce treabă are distribuția, nici una dar ne dăm cu părerea.
Kitul de accesorii de la TCe se mai folosește și la:
iar mai nou ai cod separat doar la curea (aprox 200ron) rolele și întinzătorul vin doar la kit completPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostSpre deosebire de restul motoarelor, la TCe cureaua de accesorii ruptă = imobilizare, pentru că pompa de apă nu e antrenată de distribuție ci de cureaua de accesorii.
Distribuţia opreşte motorul, îl îngheată pe loc, se lovesc supapele de pistoane dar asta cu pompa de apă te rogăm frumos explică, chiar n-am auzit-o până acum...
Comment
-
Originally posted by Midnighte View Post...cand se atinge una din conditii : numarul de ani sau kilometri....
Comment
-
-
Si iarasi comparatii inutile si despicarea firului in patru.
Fara racire masina este imobilizata. Tot in drum ramane, fie ca e pe margine sau pe mijloc.
Sent from my iPhone using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Originally posted by Silviu View PostSi iarasi comparatii inutile si despicarea firului in patru.
Fara racire masina este imobilizata. Tot in drum ramane, fie ca e pe margine sau pe mijloc.
Think about it ... !
Comment
Comment