Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu ma dau batut, aveti dreptate, se strica rolele de la accesorii si cu masina in garaj.
    Slava Cerului ca nu-mi mai cumpar vreodata Dacia, avand in vedere ce masina sensibila a devenit!
    Nu mai spun ce proprietari nababi are masina, asta pana cand se implinesc termenii de revizii majore, atunci incep sa apara nedumeririle de ce costa totusi atat de mult o revizie.

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Rolele la TCe sunt de metal nu plastic dar, ca de obicei, persoane fără model(TCe) sau marcă(Dacia) în posesie "știu mai bine"
      Da mă, bun tce ăsta de 0.9, păcat că s-au oprit la trei cilindri, altfel îmi luam şi eu unu

      Comment


      • Un rulment se strica stand
        Cat de despre inlocuit la 4 ani ne prea sunt de-acord
        Le schimbi cand incep sa dea semne de uzura
        Un kit are 60.000 iar altu 140.000
        Cred ca se vede diferenta


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post
          ..... atunci incep sa apara nedumeririle de ce costa totusi atat de mult o revizie.
          daca ti se pare mult un 500 de Lei o revizie , atunci te sfatuiesc sa iti iei o coaja de SH de pe germanica!

          Comment


          • Alt nabab auslander, care da sfaturi cu lejeritate.
            Coane, revizia de 4 ani nu e 500 de lei, numai kitul de accesorii e 850 de lei.
            Dar nah, daca te bagi in discutie ca musca-n ceva nasol, fara sa urmaresti firul epic, ajungi sa dai sfaturi aiurea.

            Cat despre ce-mi permit eu , te asigur ca-mi permit mai multe in Romania decat tine la Viena.
            Zic sa te abtii.

            Macar pana iti cumperi si tu macar un 0.9, daca tot n-ai avut bani de o coaja sh de vreo 2 ani din Germania.
            Daca nu, bun si 1.2' ala, daca atat ti-ai permis.

            @Stoicanu, materialul negru de pe rola e cumva metal?
            Last edited by mr.K; 27 July 2017, 20:16. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • In nici un caz nu


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                Rolele la TCe sunt de metal nu plastic dar, ca de obicei, persoane fără model(TCe) sau marcă(Dacia) în posesie "știu mai bine"
                Inseama ca numai masina lui colegu' le are de metal. Rolele.
                O fi o serie speciala, pentru desfacere catre salariati?

                Comment


                • Fiind din primele loturi, sunt foarte multe repere cu cod de Renault Clio4, rolele erau metalice (aluminiu/aliaj/whatever).
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    ..... te asigur ca-mi permit mai multe in Romania decat tine la Viena.
                    Zic sa te abtii......daca atat ti-ai permis.
                    Citesti cumva pe globul de cristal? tie ti se pare scumpa si o cafea daramite o revizie la o coaja SH de pe germanica!

                    ! si ca sa nu enervez pe nimeni!

                    14.580km prima revizie 450 lei (aproximativ) Alba Iulia> filtre, ulei, antigel verificari nu doar ochiometric, conectat laptop verificare parametrii! multe altele, verificare de la goarna, lumini, stropitori, lamele stergatoare, placute de frana si multe altele, lucrat curat si cu atentie si nu cu graba , din ce am observat , scule noi si carpe noi, infoliat volan si scaun cu folie! si la final masina spalata! pe toata durata am fost langa masina si am povestit cu mecanicul 40-45 ani ca si varsta! plus o cafea din partea casei! 1h 20-30 min toata distractia!

                    Comment


                    • tie ti se pare scumpa si o cafea daramite o revizie la o coaja SH de pe germanica!
                      Domnu' tu probabil ai avut bani de BMW dar ti-ai luat 1.2 ca-ti placea, si ii faci revizia la Alba Iulia, cu toate ca iti permiti in Austria.

                      Probabil ca iti e dor de cafeaua de la automat, din Alba Iulia.

                      Citesti cumva pe globul de cristal? tie ti se pare scumpa si o cafea daramite o revizie la o coaja SH de pe germanica!
                      Tu citesti in portofelul tau si il confunzi cu al meu.


                      Fiind din primele loturi, sunt foarte multe repere cu cod de Renault Clio4, rolele erau metalice (aluminiu/aliaj/whatever).
                      Whatever, doar e vorba de tine, atotstiutorul.


                      Concluzionand, n-as schimba rolele la un kit de accesorii la 0.9 la doar 36k parcursi. Ca sa imi ramana de o cafea in Austria.
                      Last edited by mr.K; 28 July 2017, 07:57.

                      Comment


                      • Pai sa rugam un admin sa creeze on noua rubrica "Revizii Logan II conform mr.K". Acolo sa ne faci o schema cu ce si la cat se schimba. Pentru ca se pare ca lumea isi cumpara Dacia noua pentru ca costurile cu intretinerea si consumurile de-a lungul timpului tind spre zero. Vrem si noi sa ne imbogatim ! Mai ales eu care bag benzina superplus, fac revizia la reprezentanta cu ulei ELF, nebunii d'astea care costa enorm

                        P.S. Eventual poate facem o schema de schimbare a rolelor intre noi, forumistii. Cel care merge mai putin imprumuta rolele, contra cost, evident (dar nu mult) , celui care merge mai mult.

                        Comment


                        • Reviziile Logan II se fac dupa carnetul de intretinere cat masina e in garantie. Punct.
                          Colegu', ai facut revizia de 4 ani/60k?

                          Comment


                          • va luati vacanta daca nu incetati cu ironiile ieftine! mai ales K. Se aude la Iasi?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Loud and clear, Seba.
                              Sa spun ca la gradinita, ca nu eu am inceput?

                              Uite ce frumos explic unui coleg.
                              Originally posted by shutulica View Post
                              Spuneti-mi, va rog, este chiar atat de importanta schimbarea kitului de accesorii la motorizarea 0.9?
                              Masina mea are 36 de mii de km si 4 ani vechime. Stiu ca acest kit se schimba la 4 ani sau 60000 de km, dar totusi.... 850 de lei cat mi s-a cerut doar pentru acest kit, mi se pare enorm. Va rog, nu-mi aduceti ca argumente pretul unui astfel de kit la alte marci de masini!

                              Va mai rog sa-mi dati codul acestui kit, poate gasesc pe undeva, mai putin scump!
                              Multumesc!
                              Originally posted by mr.K View Post
                              Toti isi spun la achizitie ca au ales Dacia pentru ca e intretinerea ieftina.
                              La prima revizie serioasa, uita ce au spus la achizitie.

                              Kitul ala de accesorii de gaseste in magazine la ~350 de lei, o varianta pentru cei care nu mai au masina in garantie.
                              Daca s-au parcurs putini km cu vechiul kit, se poate schimba doar cureaua.

                              Dar cand masina e in garantie, cred ca trebuie sa-si aduca aminte ca la achizitie au ales masina pentru ca e ieftina intretinerea, si sa mearga la reprezentanta.
                              Eu ce sa le fac unora care nu se pot abtine sa atace o idee corecta, adaptata la realitatea din teren? N-am decat cuvantul ca arma, pe forum.
                              Last edited by mr.K; 28 July 2017, 09:49. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Salut. Azi am facut revizia la Logan 1.2, 4 ani 54k/km parcuri. Pret 1600lei (1900 cu tva final.) Revizie facut la AutoEuropa Timisoara. Am pus si câteva poze cu piesele schimbate si factura. 20170728_130500.jpg20170728_130241.jpg20170728_130208.jpg20170728_130150.jpg

                                Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
                                Last edited by Nairda2k13; 28 July 2017, 13:26.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google