Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si mie tot 10W40 au pus, daca nu e prea frig la iarna nu ai probleme.

    Comment


    • In schimb tie 10w40 o sa iti protejeze mai putin lantul de destributie.

      Comment


      • Salut ,astazi am facut revizia la logan 1,2 ,12000km de un an de zile la Delta Plus pitesti pret total cu totul de la dealer de origine 400 ron manopera inclusa plus verificare amanuntita .Despre personal numai cuvinte de lauda

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post
          In schimb tie 10w40 o sa iti protejeze mai putin lantul de destributie.
          E okey, am luat masina sa o tavalesc in oras nu sa o tin bibelou’

          Am alta masina pe post de bibelou.

          Comment


          • Pai decat sa dai >2000 lei pe un nou lant, mai bine dai ceva banuti si pui macar un 5w40, protejand distributia.
            Masina nu e bibelou, e ceva ce trebuie sa functioneze bine tot timpul.

            Sau vrei sa te tii de cuvant?
            O sa trag tare de motor sa crape distributia pana in 50k
            Last edited by mr.K; 4 October 2017, 20:52.

            Comment


            • Pai trag de ea zilnic, 6000 rpm in fiecare dimineata prin pasaj. Deocamdata are 15k si duce, vedem pe viitor cat. Va anunt cand sare lantul din masina, mai am 3ani de garantie.

              ps: nu eu am pus 10w40 ci profesionistul de la reprezentanta. Mi-a pus si 4.5 litrii sa am si pt revizia urmatoare lul
              Last edited by darksun; 4 October 2017, 21:25.

              Comment


              • @mr.K eu am folosit numai 5w40 la al doilea kit de distributie si tot a cedat lantul
                Acum am sa vad kitul nr3 cat tine



                Sent from my iPhone using Tapatalk
                sigpic

                Comment


                • Inseamna ca este clara treaba , lantul nu tine mai mult de 110-116 k , teoretic si o curea o poti tine atat daca a fost montata corect si kit-ul este unul de origine sau ceva aftermarket bun(cunosc cazuri) , e cam bataie de joc ce fac astia cu lanturile de distributie.
                  Last edited by prometheus; 4 October 2017, 21:52.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Iar încep pseudo-posesorii de TCe să-și dea cu părerea.

                    Dacă la stoicanu lanțurile au ținut cât au ținut, în condiții excepționale(semnătura mea nu e degeaba), utilizatorii de rând nu vor avea probleme prea curând.

                    Să uit: distribuția pe curea e nasoală, că așa vreau eu
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • N-auzi bre ce face omu'?

                      Pai trag de ea zilnic, 6000 rpm in fiecare dimineata prin pasaj. Deocamdata are 15k si duce, vedem pe viitor cat. Va anunt cand sare lantul din masina, mai am 3ani de garantie.
                      Domnu' asta cu habarnismele, cati km aveti la bordul masinii personale? Cand va apropiati de suta de mii, sa cautati din timp un lant de distributie, ca dureaza 2 saptamani sa aduca piesa, si o sa mergeti cu taxiu'/tramvaiu'.


                      Distributia pe lant e nasoala daca nu o ai pe un motor > 2.000 cc.

                      PS:Aroganta asta pute rau de tot, suntem cel mai arogant popor de pe planeta, macar de am avea si noi arma nucleara ca sa aratam ca avem cu ce.

                      Comment


                      • Merge cu 6000rpm cu 90СP nu cu peste 100CP, așa că #3804 e valabil.

                        Românul se pricepe la orice, chiar și atunci când e paralel și perpendicular cu subiectul
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Stoicanu a facut chip dupa ce a picat lantul, deci teoria cam pica.

                          Comment


                          • Eh, asta nu se pune.
                            Nici ce zice service-ul Renault nu se pune, ca lunar 2-3 motoare 0.9 tce/service vin la schimbat lantul .
                            Important e ce spune unul de pe forum, care se da atat de rotund de parca el a proiectat si construit masina.

                            De aia-mi place mie forumul asta, nu esti privit atat de sus nici pe forumul BMW.
                            Aia recunosc cinstit ca schimba lantul la 2.0 d N47 si la 70k, masina cumparata de noua.
                            Last edited by mr.K; 5 October 2017, 12:12.

                            Comment


                            • Originally posted by aris86 View Post
                              Stoicanu a facut chip dupa ce a picat lantul, deci teoria cam pica.
                              A fost cu 3000km înainte de primul lanț, nu după... cum spuneam semnătura mea rămâne valabilă

                              Concluzia:
                              -programul de întreținere nu e pus degeaba
                              Last edited by t0rquemada; 5 October 2017, 12:36.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Si crezi ca lantul a picat in 3000 km?, eu nu prea cred, in fine, drept urmare urmatorul lant a tinut tot cat a tinut si primul. Astept mai multi utilizatori cu 100000 km pe forum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google