Mie la service pt un mcv 1,5dci mi-au zis ca va costa 750 prima revizie
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by Ampt View PostAici este şi mai greu de crezut!
nu va mai dati cu presupusul atata timp cat puteti suna si intreba!
simplu nu?
bafta
Comment
-
Am cautat pe net si m-a umplut de incredere service-ul asta: http://service.auto.ro/grig-auto_8436
Un comentariu am gasit si se pare ca .... (trageti voi concluzia)
Eu zic ca mai bine intrebi (privind preturile si piesele ce urmeaza sa fie schimbate) la toate trei, Auto Europa, Flamicom si Grig si apoi alegi unde sa mergi.Last edited by MihaiiahiM; 2 February 2014, 17:17.sigpic
Comment
-
Reviziile sunt in limita bunului simt, 170 lei(manopera) pentru revizia de 20000km sau 40000km, eu zic ca e un pret rezonabil. Cat despre preturile consumabilelor (vorbesc de piese de origine)..., ramane la latitudinea posesorului de logan 2, asa cum ramane la latitudinea oricarui om. Ulei de motor poti lua din reprezentanta cu 300lei bidonul de 5L sau il poti lua de pe piata cu 160 lei bidonul de 5L, placute cu 320 sau cu 145lei si lista poate continua. Totusi, eu zic ca, o revizie la pretul de 650 lei (piese+manopera), pentru un diesel dpf, nu e o revizie scumpa.sigpic
Comment
-
Se pare ca nu ai inteles ce am spus. Eu am vazut revizie de 3 ani, la logan1 benzina, ce a costat 2100 lei. Depinde de adaosul comercial la piese. De unde ai luat pretul de 700? Piesele erau luate din reprezentanta sau de la magazine?Last edited by MihaiiahiM; 4 February 2014, 11:38.sigpic
Comment
-
O luam de la capat cu aia 700 de lei?
Vorbim de revizii in reprezentanta, cu produse din reprezentanta, nu de la magazinul de pise a lui nea Gica, de pe colt.
Ce ai vazut tu cu 2100 de lei la 3 ani la Logan 1, nu contest. Doar ca e un caz izolat.
Spre deosebire de Logan 1, vad ca la Logan 2 costurile mari ale revizilor sunt un fapt general.
Ulei si filtre la un benzinar-de nepretuit!Last edited by mr.K; 4 February 2014, 11:42.
Comment
-
In cazul asta nu mai am ce sa zic, decat ca se putea si mai scump. Dar poate ne postezi tu ultima factura de la revizia facuta de tine in reprezentanta. Daca vrem sa vedem doar unele lucruri, e ok, fiecare vede ce vrea, dar eu zic sa fim realisti si sa vedem cati dintre noi mai fac reviziile in reprezentanta si mai ales cu piese luate de acolo, dupa ce masina a iesit din garantie. TOTUSI, EU ZIC, SA LASAM POSESORII DE LOGAN II SA VORBEASCA.Last edited by MihaiiahiM; 4 February 2014, 11:48.sigpic
Comment
-
Eu zic ca termenul de ieftin sau scump ramane la latitudinea fiecaruia... adica depinde foarte mult cu ce compari:
- daca ai avut logan 1 acum pare mai scump
-dacai ai avut logan 1 la care ii faceai revizia in spatele blocului atunci sa duci un logan 2 la reprezentanta e deja SF ca pret
- daca ai avut un sh in care ai bagat bani in piese, ti se pare ca loganul 2 merge pe gratis chiar si cu reviziile astea demne de masina scumpa
Per ansamblu prefer acelasi cost de revizie ca la Logan 2 in reprezentanta, dar pe o masina premium si revizia facuta la service particular cu piese de la magazin.
Pana la urma conteaza banii dati, care sunt aceiasi, nu ? Dar primesti altceva de la fiecare masina in parte. Spre exemplu mie mi se pare scumpa revizia la Logan 2 pentru ca de aceiasi bani intretin o masina SH premium care chiar e masina, si m-as oftica sa platesc banii respectivi pentru un logan.Last edited by Drogas; 4 February 2014, 12:16.
Comment
-
Drogas, hai sa nu incepem nou vs Sh aici.
La 0,9 Tce revizile costa cat costa pentru ca si motorul consuma putin, trage in ture joase etc multumita tehnologiei folosite. Adica daca tehnologia aduce niste avantaje, o sa aiba la pachet si dezavanataje.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Ce te face sa spui lucru asta?
Te-ai urcat in Logan 2 ca sa iti faci o parere despre el?
Confort scazut!!! Bate multe masini la fund legat de confort , daca nu ma crezi dute in reprezentanta VW si uncate in Jetta si sa imi spui cum e.
Asa ca sa o lasam mai moale cu astfel de presupuneri .
Si totusi aici vorbim de revizii.
Inca nu am ajuns sa fac revizia de 60.000 din cauza conditiilor nefavorabile.
Am depasit revizia cu 2000 km adica 22.000 km fara revizie.Last edited by stoicanu; 4 February 2014, 12:51.sigpic
Comment
-
Stoicane, ai mers cu dacia oil 5w30 22.000 km ? Dar filtrul de aer ce zice, n-o fi si el suparat pe viata ? N-as avea incredere sa merg 20.000 km nici cu un castrol 0w30, de ce va place voua sa riscati in asemenea fel ? Turbina aia, oare ce ungere mai are cu un ulei uzat douajdemii km ?
Ai platit poate 5000 euro + vreo rabla, doua sau trei; pret de vanzare de 5000 euro pentru un logan chel nu am vazut niciunde inafara de vreo oferta.
De unde le scoti pe astea cu vorbit din stele sau alte presupuneri ? Tu ai calcat vreodata in reprezentanta ? Dupa cum vorbesti pare ca nu si habar nu ai ce preturi se practica. Dracul nu-i asa negreu cand iti procuri singur piesele si de manopera te descurci mai elegant pe la serviceuri mici sau chiar in curte, dar la reprezentanta costa.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment