Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acum cateva zile am facut revizia de 1 an sau 20000km la MCV-ul meu 1.5 dci, Easy-R. Am cerut oferte de pret de la:
    - EuroCar Alexandria: 160 manopera+535 piesele (ulei Dacia Oil 5w30 si filtru habitaclu fara carbon) = 696 lei (TVA inclus);
    - Dacoserv Militari: 140 manopera + 644 piesele (ulei Dacia Oil 5w30 si filtru habitaclu fara carbon) = 784 lei (TVA inclus);
    - AutoMarcus Grup: 144 manopera + 600 piesele (ulei Dacia Oil 5w30 si filtru habitaclu fara carbon) = 744 lei (TVA inclus);
    - Autonesti Berceni mi-au spus telefonic ca la ei ar costa in jur de (890 lei TVA inlcus) cu piesele de la ei si tot cu Dacia Oil si filtru habitaclu fara carbon;

    Am ales sa cumpar piesele de la Piesenet.ro cu 365 lei (piese de origine) + manopera 176 (cu reducere de 15%=31 lei la manopera inclusa) la Autonesti (Nesty Auto) Bucuresti. In total 538 lei (cu ulei 5 litri ulei Elf Evo Full=Tech FE DPF 5W30 si filtru habitaclu cu carbon made in Germany). Filtrul de aer si cel de ulei sunt made in France, Filtru de motorina (doar partea interioara) este made in Austria. Uleiul este probabil made in France

    Ca si recomandari primite de la service ar fi de mentionat faptul ca mi-au zis ca Elf este acelasi cu Dacia Oil si ca ambele sunt imbuteliate in Romania. La filtrul de motorina mi-au recomandat sa il cumpar cu totul data viitoare si nu doar partea interioara ca, spuneau ei, au avut cazuri cand a explodat cedand suruburile de prindere de la prea multe deschideri/inchideri, diferenta de pret fiind de aprox 30-40 lei.

    Comment


    • Originally posted by Gealy View Post
      [...]sa il cumpar cu totul data viitoare si nu doar partea interioara ca, spuneau ei, au avut cazuri cand a explodat cedand suruburile de prindere de la prea multe deschideri/inchideri, diferenta de pret fiind de aprox 30-40 lei.
      oare numai eu vad o fractura de logica (data viitoare / prea multe) ?
      ca sa nu mai dau apa la moara despre cum se schimba doar elementul filtrant chiar si dupa sute de mii de km; la altii, nu la dacia - e clar.

      Comment


      • Originally posted by Gealy View Post
        Ca si recomandari primite de la service ar fi de mentionat faptul ca mi-au zis ca Elf este acelasi cu Dacia Oil si ca ambele sunt imbuteliate in Romania.
        Mulțumesc pentru informațiile detaliate. De unde ai cumpărat uleiul? Uleideulei susține că ei importă uleiul ELF Fulltech FE din Franța.

        Gama de uleiuri ELF comercializata pe site-ul nostru este in totalitate fabricata in FRANTA.Acesta nu este uleiul ELF fabricat la Brasov care se gaseste in toate magazinele.
        Minciună sau adevăr?
        Acest produs inlocuieste fostul ELF Solaris FE 5W30. Elf Evolution FullTech FE 5W30 - 5 Litri, este un ulei de motor full sintetic cu performante superioare, conceput mai ales pentru autoturismele Renault Diesel echipate cu filtre de particule DPF. Este un ulei de motor cu interval de schimbare a uleiului de pana la 30.000 km. Specificatii si certificari: RENAULT RN0720 ACEA C4, Level C3 Diesel Particulate Filter protection Environmentally friendly

        Comment


        • [QUOTE=Gealy;1779297]Acum cateva zile am facut revizia de 1 an sau 20000km la MCV-ul meu 1.5 dci, Easy-R
          Si eu tot la autonesti am făcut prima revizie cu piesele cumparate de la piesenet.ro, eu am plătit manopera 169 lei, am fost mulțumit, mecanicul bănuiesc ca a fost tot ionut, mi au spus sa păstrez si factura pt piese, pe foaia de lucru este specificat ca piesele nu sunt de la ei

          Comment


          • @gecmc94 uleiul l-am luat tot de la piesenet.ro.
            @keim si pe mine m-au pus sa scriu ca am venit cu piesele mele si sa semnez. Mecanicul a fost Dan, un tip foarte de treaba.

            Trimis de pe al meu X4_Soul folosind Tapatalk

            Comment


            • Am facut si eu azi revizia de 60.000 (doar bujii si kit accesorii 0.9 tCe - uleiul si filtrele le schimbasem cu vreo 5.000 km in urma) la Delta Plus Pitesti. Piesele lor, durata 45 minute, pret-1.150. Kit-ul de accesorii este scump rau la service dar a fost ceva neprevazut. Sunt sigur ca daca-l luam din alta parte ieseam mai ieftin. Poate chiar la jumatate de pretul kitul de accesorii.

              60.000.png

              Comment


              • Ti se va confirma imediat de cate angajatii Dacia/Renault ca astea sunt sumele normale la 60k.

                Comment


                • Originally posted by dangun03 View Post
                  Sunt sigur ca daca-l luam din alta parte ieseam mai ieftin. Poate chiar la jumatate de pretul kitul de accesorii.
                  Esti sigur? Mai jos de 5-600 de lei nu prea cred sa fi gasit, la vreun magazin de incredere.
                  Macar la asta nu mai schimbi distributia.
                  Last edited by IancuMIC; 9 November 2017, 14:25.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • teoretic, nu mai suchimbi distributia.
                    Vezi topicul de probleme tehnice.
                    Poti sa schimbi lantul cand se uzeaza, in jurul a 100k km. Numai daca se uzeaza.
                    Nimic nu e pe viata la Dacia.

                    Comment


                    • Nici angajatii din service nu au spus ca ar fi o suma "normala". Cand am facut foaia de receptie mi-au spus imediat: sa stiti ca acest kit este cam scump, adica ~800 ron. Deci nici ei nu prea-l considera normal. Acum ca uzina, patronul, sau eu mai stiu cine stabileste pretul in service il considera normal asta este alta discutie.

                      Legat de lantul de distributie, am discutat cu mecanicii care s-au ocupat de masina si mi-au spus ca nu au avut lanturi schimbate la ei in service la aceste motoare (0.9) de cand au aparut. Si nu este o reprezentanta mica cea la care am fost, iar mecanicii lucrau acolo de peste 5 ani. Poate nu stiau ei sau nu au vrut sa spuna, dar mi-au spus de alte probleme legate de distributie la motoarele de 1.2 deci nu-i suspectez de "ascundere informatii".

                      Comment


                      • Pai, nici multe 0.9 nu au trecut de 100k.
                        Cred ca angajatii Dacia au in fisa postului sa nu spuna clientului despre eventuale probleme, ca le taie din leafa.
                        Acum vorbind serios, comunicarea sta in sarcina departamentului de PR de la Dacia, nu a unui mecanic de la reprezentanta. Ce face el, e secret de servici.
                        Last edited by mr.K; 9 November 2017, 16:17.

                        Comment


                        • Originally posted by Gealy View Post
                          @gecmc94 uleiul l-am luat tot de la piesenet.ro.
                          @keim si pe mine m-au pus sa scriu ca am venit cu piesele mele si sa semnez. Mecanicul a fost Dan, un tip foarte de treaba.

                          Trimis de pe al meu X4_Soul folosind Tapatalk
                          Are vreo influenta asupra garantiei daca vii cu piesele tale originale? Se mentioneaza pe undeva acest aspect?
                          Desteptii de la Vocea Clientului mi-au spus ca primesc garantie doar daca cumpar produsele direct prin reprezentanta!

                          Originally posted by dangun03 View Post
                          Am facut si eu azi revizia de 60.000 (doar bujii si kit accesorii 0.9 tCe - uleiul si filtrele le schimbasem cu vreo 5.000 km in urma) la Delta Plus Pitesti. Piesele lor, durata 45 minute, pret-1.150. Kit-ul de accesorii este scump rau la service dar a fost ceva neprevazut. Sunt sigur ca daca-l luam din alta parte ieseam mai ieftin. Poate chiar la jumatate de pretul kitul de accesorii.

                          [ATTACH]522852[/ATTACH]
                          Ai/are cineva idee care sunt costurile pentru revizie la 80k respectiv 100k km? sau macar ce piese se schimba in plus fata de revizia de la 60k, asa orientativ macar. 0.9TCE
                          Last edited by S Stepway; 11 November 2017, 20:42. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Pur orientativ: la 80.000 152 euro iar la 100.000 128 euro, preturi fara TVA.
                            La 80.000: pe langa ce se face uzual (adica revizia propriu-zisa, ulei, filtru ulei, garnitura etansare buton baie, filtru habitaclu, filtru aer), ai curatare aer conditionat si controlul fluidului refrigerant.
                            La 100.000: doar operatiile din paranteza de mai sus.

                            Toate informatiile sunt luate din "Calculul estimativ pentru intretinerea periodica" care au fost postate de multe ori pe forum.
                            Cat costa in realitate nu o pot spune decat cei care au ajuns la acesti kilometri si au facut reviziile la reprezentanta. In paranteza fie spus, nu cred ca sunt prea multi cei care dupa trei ani se mai duc la reprezentanta.

                            Comment


                            • Originally posted by S Stepway View Post
                              Are vreo influenta asupra garantiei daca vii cu piesele tale originale? Se mentioneaza pe undeva acest aspect?
                              Desteptii de la Vocea Clientului mi-au spus ca primesc garantie doar daca cumpar produsele direct prin reprezentanta!
                              Pe mine m-au pus sa scriu pe documentul de revizie care a rmas la ei ca am venit cu piesele mele i mi-au zis sa pstrez factura. Cel care mi-a vândut piesele i care e partener cu Autonesti de 6 ani mi-a zis ca nu au fost probleme pana acum i ca piesele sunt de origine i eu codurile pe factura. La autonesti scria ca dac iei piesele de la ei ai garanie la manopera 1 an altfel ai doar 3 luni.
                              Nu cred ca se pierde garania la masina, altfel de ce mi-ar fi spus sa pstrez factura?
                              Eu am avut o astfel de problema acum 6 ani cu vechea dacie, am venit eu cu uleiul Castrol 5w40 i mi-a dat pe afara pe la garnitura chiulasei, am sesizat problema la meridian sud i au schimbat garnitura pe garanie. Problema cred ca apruse din cauza uleiului ca trebuia sa pun 10w40. Maina era în garania extinsa.

                              Trimis de pe al meu X4_Soul folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Multumesc! Eu as extinde garantia la 5 ani doar pentru ca persoana careia ii voi vinde masina la ~3 ani vechime, sa mai aiba ceva garantie in caz de ceva! Nu ma gandesc decat la Easy R!
                                Daca as stii ca Easy R duce macar 100k km fara pbl, nu m-as gandi sa o extind! 2 revizii la Dacia si Pa!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google