Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NGK Iridium vin cu reglaj de 0,8.
    Piese Dacia Logan : placa si disc ambreiaj , curea si role distributie , radiator apa , compresor ac , condensor ac , disc frana , caseta directie , pompa inject ,pompa apa , geam oglinda brat bascula fata , bieleta directie , bieleta antiruliu , electro ventilator , far logan , lampa stop , bara protectie


    Cu gap mai mare, motorul trage mai bine la turatii mari.
    Last edited by IancuMIC; 10 January 2018, 00:13.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Ma bătea gândul sa pun NGK iridium, dar trebuia sa le reglez cu lera și m-am lăsat păgubaș. Pentru 1,2 parca era 1,0.

      Comment


      • Daca nu gresesc, NGK Laser iridium sunt cu gap 1,0.
        Last edited by IancuMIC; 10 January 2018, 00:25.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Pentru a conduce 1.0 SCE, trebuie sa simti masina. Dak esti obisnuit exclusiv cu un motor mare, iti vine sa te dai jos.
          Eu i-am dat "bolidul" cu pricina pentru o zi nevestei, am mers la ITP cu masina ei, un Nissan Micra cu motor 1.3 benzina.
          Concluzia: nu isi imagineaza cum se poate anunge la 100 km/h, mai bine lua taxiul sau mergea pe jos..cred ca i-a fost teama sa o "calce", desi a mai mers in trecut, ocazional, cu 1.2 si 1.4..si cu Duster diesel 1.5, dar piciorul se acomodeaza greu daca nu se exerseaza pe mai des pe mai multe masini.
          Vom vedea tura viitoare.

          Oops..rog moderatorii sa mute pe topicul bolizilor de 1.0..
          Last edited by vali2008; 10 January 2018, 01:15. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Revizii Logan II

            LE: mda. Acum am vazut si mesajul tau de errata; la double post tapatalk il formateaza foarte mic pe al doilea. Cred ca trebuie sa renunt la el.

            @vali2008, ai gresit topicul :-)))
            Last edited by Silviu; 10 January 2018, 08:25.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Plăcuțele au 48000 km. Uzura mi se pare anormală, plăcuța de la exterior are uzură dublă față de cea de la interior. Poate cineva să ofere o explicație ….???. Mie mi se pare că undeva s-a greșit la proiectarea etrierelor mai ales că mai este un exemplu aici pe forum.
              Attached Files

              Comment


              • La discuri, te-ai uitat sa vezi daca e incelasi fel uzura?
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Curăță și unge culisele, eu am facut cu o vaselină de la ATE ( mașina veche), la asta nouă aștept primul schimb de plăcuțe.

                  Comment


                  • Poate poza asta e ceva mai buna
                    Attached Files

                    Comment


                    • Discurile au uzura insa nu mi-am putut da seama daca e mai mare pe o parte sau pe alta. Se incadreaza în normal.

                      Comment


                      • Pai, lucrul asta e foarte important, pentru a afla cauza; se poate pipai sa vezi daca buza de la exterior este mai evidenta, fata de aia din interior; in tot cazul sunt diferente foarte mici, avnd in vedere ca discul se uzeaza mult mai greu decat placutele.
                        Verifica sistemul de retragere a placutelor; vezi tablitele dintre acestea si etrier. Gasesti suficient material de studiu, chiar aici pe forum.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • IancuMic ai perfecta dreptate însă e vorba de întreg ansamblu și stânga și dreapta.... Nu sunt mecanic dar...

                          Comment


                          • La panselin, plăcuțele pe stânga erau mâncate integral și cele de pe dreapta mai aveau ceva carne pe ele.
                            Aproape 55000 km, explicații nu am găsit.

                            Comment


                            • Aris86 din ceea ce ați constatat îmi permit să afirm că aveți cunoșțiințe de mecanică(s-ar putea să greșesc și vă rog să nu vă supărați). Ceea ce mă determină să continui acest subiect este dorința mea de a fi convins că o mașină în garanție fiind, îndeplinește un minim de securitate garantat de constructor. Accept orice alt defect legat caroserie , motor, performanțe dar încep să mă îngrijorez foarte tare atunci când problemele poartă asupra sistemelor esențiale de siguranță cum ar fi de exemplu frânele. Cine oare s-ar putea urca cu familia în mașină știind că din fabrică uzurile sistemului de frână probează disfuncționalități.

                              Comment


                              • Sa fiu sincer, nu am cunoștințe de mecanica, doar ce am citit pe net și am observat la mine. Am schimbat plăcuțele la 49500 km, plăcuțele prezentau uzura uniforma, discurile la fel. În toamna am schimbat cauciucurile, plăcuțele arătau bine și discurile păreau ca s-au mai subțiat. E primul caz, când am văzut la panselin, când plăcuțele pe stânga erau roase la maxim, efectiv călcau fier pe fier, pe când pe dreapta mai era carne, sa zicem sa mai parcurgă 1000 km, asa din ochi.
                                Uite câteva poze de la plăcuțele lui.





                                Plăcută este de pe dreapta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google