Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mulțumesc mult pentru informații și pentru bunăvoință. O seară bună și ”un an nou și mai bun”

    Comment


    • Era diferentă între uzura placutelor la schimbul de placute, dar inainte sa le schimb nu se comporta masina ciudat, frana inca bine, si cel mai important nu frana inegal, sa tragă masina intr o parte, sau sa simtă ca franeaza mai slab pe una din părți
      Nu imi explic uzura diferită, dar repet nu frana necorespunzător, sau aiurea, nici chiar asa uzate placutele
      După schimbul de placute de frana,dupa cativa km,frana era mai putin eficienta pana s au acomodat noile placute cu discurile din fabrica
      Acum franeaza super super

      Comment


      • Panselin4 nu m-am plâns de felul în care a frânat mașina cu vechile plăcuțe și
        întradevăr cu plăcuțele noi merge ok. Nu de asta mă plâng eu. Am amintit mai sus care este problema. O seara bună!

        Comment


        • Calm, este normala uzura. Asa am patit si la Clio, placuta pe care apasa pistonul din etrier se uzeaza mai mult decat cealalta care este "trasa" La fel si discul de frana, se va uza mai tare pe partea cu placuta care este apasata de pistonul din etrier.
          Aveam poze pe alt forum, le voi cauta.
          Dar din nou, calm, este normal.
          Attached Files
          Last edited by RazvanF; 10 January 2018, 20:43.

          Comment


          • RazvanF de abia acum începem să avem o discuție....pozele mele arată exact poziționarea lor în etrieri deci.... plăcuțele mai uzate sunt tocmai cele care sunt trase(din exteriorul discului). Sincer și mie mi se pare ”pe dos”.

            Comment


            • Si la mine s-au tocit dupa aproximativ 60.000 de km masina fiind folosita in regim de 90% autostrada, vorbesc aici de Clio.
              La fel se uzeaza si sabotii de pe spate, unul ajuge apoape de fier iar celalat mai are material de inca vro 10.000 km.
              Am avut un Nissan si un Mitsubishi la ambele uzura era uniforma la placute si disc, numai la Clio am patit sa fie neuniform. Se vede in poza ca o placuta este aproape noua iar cealalta mult nu mai avea.
              Daca faci schimbul sa fii sigur ca la culise pui vaselina siliconica.

              Comment


              • Mulțumesc pentru pertinența intervenției tale iar în ceea ce privește vaselina siliconică este cam târziu deoarece plăcuțele au fost schimbate și nu s-au folosit asemenea adjuvante.

                Comment


                • [QUOTE=IancuMIC
                  Cu gap mai mare, motorul trage mai bine la turatii mari.[/QUOTE]

                  La turatii mari,scanteia este mai anemica cu gap mai mare decat normal.O sa traga mai greu,nu mai bine.
                  Referitor la bujiile schimbate de @panselin4,clar nu mergeau 60.000km,daca in poza din postul 3932,aratau putin afumate la 55.000km(nu mai erau in parametrii normali de functionare).La acest nr. de km,aveau gap-ul mai mare de 0,9 mm,cat este recomandat la ngk pt 1.2 16v(+/- 0,05 mm).La bujiile normale,trebuie verificat gap-ul la max. 20-25kkm.Scanteia uzeaza si electrodul de masa,nu numai electrodul central.Trebuie tinut cont si de aceasta uzura a electrodului de masa cand se reface gap-ul.Dar la cat costa o bujie,mai bine montezi un set nou la 30kkm.Si la bujiile iridium se mareste gap-ul in timp.De exemplu,userul @madhorsefuzzy a scris pe celalalt topic "bujii iridium"(post 172),despre marirea gap-ului cu 0,13 mm in 30kkm la niste bujii iridium.

                  Bineinteles,la afumarea unei bujii in timp,in afara de gap-ul marit peste normal,mai poate contribui si calitatea slaba a benzinei folosite,mersul subturat,...

                  O completare:la logan 1.2 16v gap bujii,
                  -ngk 0,85mm (+/- 0,05mm),deci maxim recomandat 0,9mm,in postul de mai sus m-am referit la aceasta valoare
                  -champion sau cele cod 224018760R 0,9mm (+/- 0,05mm), maxim recomandat 0,95mm
                  Last edited by mike-5; 20 January 2018, 12:23. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • costuri de intretinere anuale motor 1.0 SCe.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Peste 2 saptamani se apropie si la mine revizia de 3 ani, masina Logan 1.2 16 v are 31.000 km. Vreau sa va intreb ce parere aveti de uleiul Elf Renault EVOLUTION RN-TECH 5W40 cod 7711584308. Mai exact acesta https://www.emag.ro/ulei-motor-renau.../pd/DHBFHYBBM/. In descriere scrie ca are interval de schimb 30.000 km. Este bun ptr acest motor?

                      Comment


                      • Este bun , insa n-ai nevoie de 5 litri(sunt suficienti 4).

                        Oricum acei 30 k in opinia mea sunt pusi pentru marketing , eu nu voi tine in veci atat de mult un ulei in motor , oricare ar fi el.
                        Last edited by prometheus; 18 February 2018, 09:34.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Multumesc ptr raspuns, nu o sa iau 5 litri, o sa comand 4 bidoane de un litru. Mai am un an de garantie si o sa fac revizia in reprezentanta, mai exact la Serus Ploiesti. As vrea sa solicit acest ulei.

                          Comment


                          • Vezi la ce pret ti-l ofera; s-ar putea sa ai o mica surpriza.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Sunt constient ca o sa fie in jur de 60 ron litru ) Pana acum am facut toate reviziile la ei si mi-au pus Dacia Oil plus care mi-l vindeau cu 125 ron bidonul de 4 litri.

                              Comment


                              • Tu faci 10k km pe am,crezi ca Dacia Oil nu este bun pentru acest nr de km!?

                                Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google