Originally posted by bazucker
View Post
Revizii Logan II
Collapse
X
-
am masina din octombrie am ajuns deja la 8000km.
undeva la 60% din km astia sunt efectuati in regim extern
nu imi place uzura destul de pronuntata aparuta pe discurile de frana, deja vede si se simte la deget pe fata discului, iar pe spatele discului este si mai pronuntata.
imi poate spune cineva care este limita de uzura ca sa pot masura cu micrometrul caci mi se pare un pic cam mare uzura avand in vedere numarul de km...
ma gandesc ca la 10.000km sa ii fac revizia, e prea devreme, in sensul ca ma grabesc sa arunc banii pe fereastra sau sa astept sa se faca 1an sau cei 20.000km...
spunea cineva ca a comandat undeva consumabilele pentru revizie si acestea au fost trimise direct la service unde a efectuat revizia. imi puteti spune care este siteul si reprezenta in cauza?Last edited by Cavaleru; 18 February 2018, 14:25.
Comment
-
Originally posted by Cavaleru View Postok, multumesc, imi fac maine timp si le masor ca sunt tare curios.
vreun sfat legat de revizie?
Intervale mai mici de schimb a uleiului decat recomanda constructorul, un ulei cat mai putin uzat probabil ca protejeaza mai bine lantul de distributie.Last edited by mr.K; 18 February 2018, 17:52.
Comment
-
Înainte să scoatem din burtă informații ne documentăm, dicuri de 238 nu există pe X52
X52-ul are 3 tipuri de discuri pe față
259x12mm D4F, 1,0SCe, K7M
258x22mm TCe,dCi , H4M, K4M
și
280x24mm Sandero RS, F4RPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Diferite de ce?
Încă de la începutul fabricației X52, în 2012, motorizările mici(75CP) pe benzină(D4F73x) au venit cu 259X12mm, deci unde e problema.
Dacă plăcuțele pentru 258x22 sunt scumpe ( inițial 160ron) atunci alea pentru 280 cum or fiPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Asa este, dar franarea e mai anemica si se presupune ca vitezele de deplasare sunt cam aceleasi..
Eu am simtit acest lucru comparand Logan I cu motor 1.2 16v cu Logan II (aproximativ) acelasi motor..si franarea o simt cam imprecisa.
Pentru 50 Ron diferenta la placute (poate ceva mai mult si la discuri, oricum nu le schimbi ca pe ulei) , as fi preferat o frana mai ferma. Cred ca si ceilalti colegi/utilizatori la fel ar spune.
NMomentan nu am ce face, fiind in garantie ultima bestie, dar se pot pune discuri (ceva) mai mari la 1.0 SCE, gen cele de la 0.9 TCE fara a modifica/afecta ansamblul?
Multumesc, torquemada.
Comment
Comment