Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu e vorba de echipare,
    Sa incepi cu locurile din spate.
    Eu in masina de 18.000 eur nu am loc , dau cu capul in plafon( 1,87m)
    Atentie la plasticile de pe usi , sunt idem ca la Dacia.
    Mai am curaj sa merg inca 2000 km fara sa fac revizia .
    Turbina nu zice nimic deocamdata.
    Daca va zice asta e.
    Saptamana viitore imi fac programare la marea revizie.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by 827sam View Post
      Stoicane, ai mers cu dacia oil 5w30 22.000 km ? Dar filtrul de aer ce zice, n-o fi si el suparat pe viata ? N-as avea incredere sa merg 20.000 km nici cu un castrol 0w30, de ce va place voua sa riscati in asemenea fel ? Turbina aia, oare ce ungere mai are cu un ulei uzat douajdemii km ?
      Ai platit poate 5000 euro + vreo rabla, doua sau trei; pret de vanzare de 5000 euro pentru un logan chel nu am vazut niciunde inafara de vreo oferta.
      De unde le scoti pe astea cu vorbit din stele sau alte presupuneri ? Tu ai calcat vreodata in reprezentanta ? Dupa cum vorbesti pare ca nu si habar nu ai ce preturi se practica. Dracul nu-i asa negreu cand iti procuri singur piesele si de manopera te descurci mai elegant pe la serviceuri mici sau chiar in curte, dar la reprezentanta costa.
      Turbina la noi este de fapt un compresor de aer ... nu are treaba cu gazele arse sau cu uleiul.

      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • Originally posted by M.FLORIN View Post
        Turbina la noi este de fapt un compresor de aer ... nu are treaba cu gazele arse sau cu uleiul.

        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
        Si uite-asa a aparut LOGAN 2 Kompressor...

        Compresorul cu lobi se monteaza la motoare mari(americane mai ales) si e antrenat de curea, dar si ala are ungere(ca orice mecanism), dar turbosuflanta are si treaba cu gazele de ardere(mai ales) si cu uleiul, care e cel mai important dat fiind turatia ridicata a turbinei, ce poate ajunge la cateva zeci de mii de rpm.
        La variantele de motorizare pe benzina turbinele sunt mai fiabile fiinca exista mai putine particule de funingine(decat la un diesel) ce se depun pe palele turbinei atunci cand motorul lucreaza la puteri mici.

        Comment


        • Baieti nu va mai certati asteptati pana fac eu un an si va spun la fix ( 18-12-2014)

          Comment


          • Originally posted by Drogas
            Atunci trebuiau sa ramana arhaicele 1.4 1.6 pe noua caroserie de logan 2 astfel incat pe afara masina sa arate modern iar pe interior tehnologie de acum 15 ani. Ieftin si fiabil.
            pai de-aia nu mai vezi. astea-s motoarele euro5 de la Dacia

            Comment


            • Originally posted by MihaiiahiM
              Bai vezi ca vorbesti aiurea! A ramas 1.2. De ce nu iti iei tu Logan II cu motor 1.2 (ca era si pe loganul vechi) si uite asa ajungi sa mergi ieftin si fiabil.

              Va rog sa imi spuneti, dar cineva care a avut sau are, adica pe dovezi, cu cat e mai mare pretul de revizie la un logan II fata de logan ph2, ambele cu motoare de 1.2.
              Uite aici colegi de forum.
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by M.FLORIN View Post
                Turbina la noi este de fapt un compresor de aer ... nu are treaba cu gazele arse sau cu uleiul.

                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                Cred ca se referea la 0.9tce.



                @Stoican, inteleg ca principalul criteriu luat in calcul cand achizitionezi o masina, sunt locurile din spate. Parca lucrai ca sofer. Pe S Klasse, Q7.
                Cand mai ai timp sa faci atatia km cu Loganul personal? Soferii de la mine de la firma nu au timp sa faca niste km cu masinile personale, ca merg peste 10k pe luna cu alea de la firma. Eu personal, nu am timp sa fac km cu masina personala, fiind cu masina de la munca.
                La lejeritatea cu care vorbesti de pretul reviziilor, ca nu-i bai daca pica turbina etc., incep sa ma intreb daca nu cumva masina e a firmei sau tu ai un salar marisor ca sofer (o meserie platita bine doar pentru camionagii si pentru soferul personal a lui Obama), de vreme ce te ti se pare floare la ureche sa dai 1800 de lei pe o revizie la 60k.

                Ceva nu se leaga.
                Last edited by mr.K; 4 February 2014, 22:58.

                Comment


                • Am mai spus treaba asa dar daca citesti printre randuri nu e problema mea.
                  Masina este luata sa munceasca , cu cat face mai multi km cu ata aduce mai multi bani iar intretinerea cade in sarcina mea( mai putin conbustibilul) cam ata cu explicatiile despre serviciul meu.
                  Pe timp de iarna mai folosesc si un G-class.
                  Nu stiu cati din posesorii de L2 ajung sa faca revizia de 60.000 in garantie , probabil in 4-5 ani vor aparea piese aftermarket si nu va mai costa atat.
                  Ce ma deranjeaza ca multi vorbesc in necunostinta de cauza probanil nu consuma benzina cat lichid de parbriz consum eu si vin sa isi dea cu parerea asa vorbe aruncate in vant.
                  As fi curios sa stiu cat ar fi costat toate piesele pe care le-am schimbat cand am avut mincul incident la alta marca auto.
                  sigpic

                  Comment


                  • Masina este luata sa munceasca , cu cat face mai multi km cu ata aduce mai multi bani iar intretinerea cade in sarcina mea( mai putin conbustibilul) cam ata cu explicatiile despre serviciul meu.
                    Nici nu credeam ca te plimbi de placere atatia km. Daca masina produce bani, e mai usor sa treci peste costul unor revizii.
                    Mai nasol e de aia ce si-au luat masina pentru plimbare. Poate peste cativa ani se vor gasi piese mai ieftine pentru Logan 2. Deocamdata e marea jumuleala.

                    Logan 2 este comparabil cu multe masini de marca de pe piata.
                    In materie de plastice, dupa cum descrii tu ce te intereseaza la o masina. Stabilitate, motorizari, sunt ceva secundar. Chederele si plasticaraia conteaza.

                    Comment


                    • Eu zic ca nici pentru mine nu este usor in 12 luni sa platesc pana acum 3.300 ron 2 revizii si jumate din piesele pentru a 3 a revizie pe cand un utilizator casnic , ca sa zic asa , plateste doar 650 ron in medie pe am revizie .
                      Chiar nu mi se pare mult.
                      Am aruncat un ochi si in ograda vecinilor de la VW si se plangea cineva ca a platit 550 ron schimb ulei si filtru de ulei .
                      Revizia la 15.000 km
                      Restul se schimbau la 30.000 km.
                      Persoana respectiva optase pentru un ulei care chipurile tine 30.000 km.
                      E vorba de un Golf 7 .
                      sigpic

                      Comment


                      • urmeaza sa ma prezint la revizia de un an si am o mica problema - nu gasesc carnetul de intretinere...acum nici nu stiu daca l-am primit la ridicarea masinii sau daca l-am ratacit.
                        stiti cumva daca vor putea sa imi dea altul in loc? oricum ii prima revizie si nu am istoric...trebuie sa ii anunt telefonic inainte?

                        Comment


                        • Nu ai carnet de intretinere.
                          Ai o hatie A4 pe care scrie intervalele de revizie.
                          In rest totul este online.
                          sigpic

                          Comment


                          • ok...nu stiam ca au scos carnetul de intretinere...gasisem printre documente fisa de primire a masinii si printre altele era notat si carnetul de intretinere...
                            foaia A4 de care vorbeai intra-devar o am...

                            poti sa ai acces la datele online? cum poti sa arati ca ai facut intretinerea la zi? intra-devar ca si datele dintr-un carnet de intretinere ar putea fi masluite cu o "atentie" mai mica sau mai mare la un service de cartier...

                            Comment


                            • stai linistit. eu am luat masina la mana a doua si nu mi-a dat carnet de intretinere. Bine, nici nu avusese prima revizie macar cand am luat-o.
                              Faci revizia la zi si pastrezi facturile de fiecare data. Cand o vinzi ai justificare.

                              Comment


                              • @geoovy iti faci cont pe dacia.ro, introduci VIN-ul si ai acces la (aproape) toate informatiile.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google