If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
E normal sa incerci sa iti intretii cat mai bine masina. Dar nu este cazul sa schimbi asa des filtrele de aer si polen. Nu obtii nimic, aceste filtre daca se mai colmateaza scade un pic debitul prin ele dar nu si calitatea filtrarii. E ok asa cum da Dacia schimburile.
Atentie la ce filtre folosesti, cele OE sunt cele mai bune, cele aftermarket sunt in general mai slabe.
@valioglu vrei sa spui ca un filtru care Dacia il da cu 60lei ( in magazine este 30lei ) este mai bun decat un filtru care il cumperi in magazin cu 60lei ? Dacia ofera o calitate mai buna la 50% din pretul altor producatori ? Poate la acelasi pret este calitatea mai buna la Dacia.
Eu am problema cu o alergie si prefer sa dau 65lei pe un polen cu carbune etc, decat 65 lei in reprezentanta pe unul simplu ( magazin 35lei)
Iar referitor la filtru de aer, eu nu am vazut in tara si inca 6 tari europene atata praf cat este in orasul asta de rahat ( Bucuresti)
@ abc, Eu si de vechiturile SH aveam grija, e adevarat ca era alegerea mea ce, cand si unde schimbam. La asta noua intra in ecuatie garantia. Care si ea e discutabila si relativa. Pana acum acum am fost mai atent doar, dar atata timp cat o voi tine voi avea grija de ea. Acum depinde de fiecare ce intelege prin a avea grija.
dl_dr25 ma refer in special la filtrul de ulei, dar si la cele de aer si polen. Chestia e ca piata la noi dar si in toata europa este suprasaturata de produse aftermarket de o calitate foarte proasta. Sa nu crezi ca filtrul de ulei AM pe care il cumperi din magazinul de piese auto va fi vreodata mai bun decat cel OE. La fel si cu restul, mai ales cu uleiul de motor.
Eu imi intretin singur masinile, ca un fel de hobby, si am observat ca orice piesa aftermarket este o porcarie, nu functioneaza bine si va trebui schimbata destul de rapid. Am zeci de exemple, cu discurile de frana, becuri de far xenon sau normale, butoane, plastice pe dedesubt, curele, placute de frana, pivoti, amortizoare, capete de bara etc. etc.
Cel mai probabil ai dreptate cu filtrul de polen, mai ales daca ai alergie.
Salutare!
Din cate am vazut in cazul colegilor cu 5 ani intretinere gratuita, Dacia nu se omoara cu ceva super calitativ, ma refer in special la ulei 10w40..acum nu cred ca poate spera cineva la filtru cu carbune activ??? Sa nu puna filtre Motrio..
Nu cred ca li se poate impune o calitate super,am o banuiala ca ei se obliga sa asigure minimul necesar..
Eu urmaresc de multa vreme topicul despre ulei (sunt si foarte multe pareri documentate) si nu as accepta acest ulei (10w40) in masina noua..de curand am mers cu un Dokker la revizia de 2 ani, are 16.000 km(1.6 16v E6) si au pus 5w40 full tech, baietii din service au mentionat ca in acest moment e cel mai potrivit pentru motoarele pe benzina..desigur, si 10w40 este in carte dar poate mai incolo..
Bafta multa!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment