Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E normal sa incerci sa iti intretii cat mai bine masina. Dar nu este cazul sa schimbi asa des filtrele de aer si polen. Nu obtii nimic, aceste filtre daca se mai colmateaza scade un pic debitul prin ele dar nu si calitatea filtrarii. E ok asa cum da Dacia schimburile.
    Atentie la ce filtre folosesti, cele OE sunt cele mai bune, cele aftermarket sunt in general mai slabe.

    Comment


    • Din pacate aceasta grija fata de masina se manifesta in general pana la 5 ani.

      Comment


      • @valioglu vrei sa spui ca un filtru care Dacia il da cu 60lei ( in magazine este 30lei ) este mai bun decat un filtru care il cumperi in magazin cu 60lei ? Dacia ofera o calitate mai buna la 50% din pretul altor producatori ? Poate la acelasi pret este calitatea mai buna la Dacia.
        Eu am problema cu o alergie si prefer sa dau 65lei pe un polen cu carbune etc, decat 65 lei in reprezentanta pe unul simplu ( magazin 35lei)
        Iar referitor la filtru de aer, eu nu am vazut in tara si inca 6 tari europene atata praf cat este in orasul asta de rahat ( Bucuresti)

        Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

        Comment


        • @ abc, Eu si de vechiturile SH aveam grija, e adevarat ca era alegerea mea ce, cand si unde schimbam. La asta noua intra in ecuatie garantia. Care si ea e discutabila si relativa. Pana acum acum am fost mai atent doar, dar atata timp cat o voi tine voi avea grija de ea. Acum depinde de fiecare ce intelege prin a avea grija.

          Comment


          • @dl_dr25
            Pot sa te intreb ce filtru de habitaclu folosesti? Si eu am o problema cu alergia, mai ales in perioada asta.

            Comment


            • https://www.epiesa.ro/filtru-aer-hab...t-12517956.htm acest model

              Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

              Comment


              • dl_dr25 ma refer in special la filtrul de ulei, dar si la cele de aer si polen. Chestia e ca piata la noi dar si in toata europa este suprasaturata de produse aftermarket de o calitate foarte proasta. Sa nu crezi ca filtrul de ulei AM pe care il cumperi din magazinul de piese auto va fi vreodata mai bun decat cel OE. La fel si cu restul, mai ales cu uleiul de motor.
                Eu imi intretin singur masinile, ca un fel de hobby, si am observat ca orice piesa aftermarket este o porcarie, nu functioneaza bine si va trebui schimbata destul de rapid. Am zeci de exemple, cu discurile de frana, becuri de far xenon sau normale, butoane, plastice pe dedesubt, curele, placute de frana, pivoti, amortizoare, capete de bara etc. etc.
                Cel mai probabil ai dreptate cu filtrul de polen, mai ales daca ai alergie.

                Comment


                • Originally posted by dl_dr25 View Post
                  https://www.epiesa.ro/filtru-aer-hab...t-12517956.htm acest model

                  Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
                  Mersi, cred ca filtrul de habitaclu o sa il duc eu, cand o sa fac revizia.

                  Comment


                  • Astia nu pun carbune activ pe masina la 5 ani fara griji?
                    Ce are masina din fabrica?

                    Ca daca pun ceva mai slab...iar ANPC. Abia astept!

                    Comment


                    • Valeo este cel de fabrica.
                      Attached Files
                      Last edited by 77sky; 17 June 2018, 22:22.

                      Comment


                      • Da Valeo din fabrica dar celălalt nu mai este Valeo e un no-name (cel puțin pentru mine).

                        Comment


                        • Knecht&Mahle producator de filtre, furnizor de hartie filtranta si pt alti producatori [emoji6].

                          Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                          Comment


                          • Salutare!
                            Din cate am vazut in cazul colegilor cu 5 ani intretinere gratuita, Dacia nu se omoara cu ceva super calitativ, ma refer in special la ulei 10w40..acum nu cred ca poate spera cineva la filtru cu carbune activ??? Sa nu puna filtre Motrio..
                            Nu cred ca li se poate impune o calitate super,am o banuiala ca ei se obliga sa asigure minimul necesar..
                            Eu urmaresc de multa vreme topicul despre ulei (sunt si foarte multe pareri documentate) si nu as accepta acest ulei (10w40) in masina noua..de curand am mers cu un Dokker la revizia de 2 ani, are 16.000 km(1.6 16v E6) si au pus 5w40 full tech, baietii din service au mentionat ca in acest moment e cel mai potrivit pentru motoarele pe benzina..desigur, si 10w40 este in carte dar poate mai incolo..
                            Bafta multa!

                            Comment


                            • sa vedeti ce prieteni imi fac eu la Dacia....
                              De nu fac eu poze la ce dau jos de pe masina si la ce pun....

                              Comment


                              • Ar fi interesant studiul. O sa incerc si eu sa fac asta, singura chestie e sa fim siguri ca revizia anterioara a fost facuta la reprezentanta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google