Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am revenit de la revizia de 1 ani, cu 5 ani fara griji.
    - ulei Dacia oil 10w40 (nu am cerut altceva)
    - filtru habitaclu renault cu carbune activ. Cel original nu era cu carbune activ. Se pare ca fie pe forum se scriu si mute tampenii fie a mea nu avea. Cert e ca tehnicianul mi-a spus inainte sa il desfaca: va pun cu carbune activ, e mai bun decat cel original. Evident, ca nu am crezut ca are dreptate si mi-a aratat....

    Oamenii au fost ok, nimic de comentat.

    Comment


    • L-ai bagat pe ulei [emoji55]

      Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

      Comment


      • Mdea, sa vezi la iarna plangeri de porniri grele si ratate...

        Comment


        • De ce spuneti asta?
          E recomandarea producatorului...nu inteleg..?!

          Comment


          • De ce sa pui un ulei semisintetic, intr-un motor turbo care are nevoie de ulei sintetic? De ce sa pui un ulei cu vascozitate mai mare la rece intr-un motor care are niste probleme cu pornirile la rece?
            Last edited by DannyMC; 18 June 2018, 21:40.

            Comment


            • Hai colegu, esti super activ aici si spui ca nu ai citit nimic pe topicul de uleiuri? Dar este masina/alegerea ta [emoji847].


              Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

              Comment


              • Pentru ca asa zice producatorul?
                Motorul NU are probleme la rece. Cine a zis ca are probleme?
                Sunt probleme insa undeva intre 0 si 5 grade dar problema e rezolvabila daca faceti ce-a zis torque: cheia lasata inca 5 secunde dupa de se sting martorii si abia apoi se actioneaza demarorul.

                Comment


                • Originally posted by sebibv View Post
                  Am revenit de la revizia de 1 ani, cu 5 ani fara griji.
                  - ulei Dacia oil 10w40 (nu am cerut altceva)
                  Glumești sper, nu respectă RN0710

                  Vrei ulei "mai calitativ" un 20W60 e perfect (motul 300v 20w60 lemans îl pun unii în Lamborghini)
                  Last edited by t0rquemada; 18 June 2018, 22:01.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Nu glumesc. pe fisa mea de intretinere nu scrie nimic de RN0710.

                    Comment


                    • Astazi am avut revizie de 20k (18700 km mai precis) pentru 1.5 prestige, fabricatie oct 2017
                      Pretul reviziei a fost 804 lei si a inclus:
                      - ulei motor 5W30 DPF 4L+1L (175.98 + 48.86 + TVA)
                      - Filtru ulei (46.62 + TVA)
                      - Filtru polen (89.75 + TVA)
                      - Filtru aer motor (59.34 + TVA)
                      - Filtru motorina (80.51 + TVA)
                      - Garnitura buson golire ulei (12.59 + TVA)
                      +
                      Manopera
                      = 675 lei + TVA

                      Toate la auto europa pe Calea Aradului in Timisoara.

                      Comment


                      • revizie doi ani (23000km)

                        Salut,
                        Efectuat revizie doi ani - schimb ulei (ELF5W40), schimbat filtre, igienizare AC, cost 664RON. Revizie efectuata la Nicogel Ploiesti. Agregatul este echipat cu 09Tce.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Deci, toti colegii cu pachetul de 5 ani revizii gratuita au"beneficiat" de 10w40..pe topicul de ulei nici posesodii de 1.4 mpi nu il folosesc, acum se pune in motoare noi, cu muuult mai pretentioase?..

                          Comment


                          • Mai nu stiu ce sa iti spun. La ulei nu ma pricep, dar:
                            - motorul e in garantie
                            - pe fisa de intretinere este trecut 10w40 si scrie DACIA OIL Plus (desi destul de sters insa se vede)

                            Nu imi permit sa pun altceva in afara de ce recomanda producatorul pentur ca altfel ar fi in stare, ca in caz de probleme sa zica "pai daca ati folosit altceva"....
                            O fi bine? O fi rau? Nu stiu.

                            Comment


                            • Eu nu mi-as pune problema de vascozitate neaparat ci mai mult de cat de bine rezista la intervale de 20000km de schimb. E semi-sintetic dar daca constructorul recomanda..

                              Nu ai si alte uleiuri in fisa de intretinere?
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • In Fisa de intretinere sunt insirate toate. Recomandarea este fireste Dacia Oil doar ca si marca. Este doar o recomandare si atat. La service mi-a zis ca pot aduce ce ulei vreau indiferent de marca. Conditia pentru eventuale reparatii in garantie este sa aduci documentele legale si anume factura, certificat de garantie si declaratie de conformitate pentru materialele aduse de tine. Uleiul pus de ei standard la toate benzinarele aflate in garantie (indiferent de tipul reviziei, gratuita sau nu) este 10W40. De asemenea mai mi-au spus ca, desi e putin probabil, daca observ ca scade nivelul pe joja sa nu completez eu si sa ma prezint imediat la service.
                                Last edited by gabrieln1960; 19 June 2018, 08:24.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google