If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Garanție la faptul că, de exemplu, se umblă corect la filtrul de ulei și nu strică paharul - că tot ai trecut la semnătură 0,9 (din burtă dpmdv) și știi cum e filtrul de ulei la H4B
Tampit sistem.
Si totusi, cum ar putea umbla incorect la filtru ala incat sa-l strice? Ca nu are 10 modalitati de desfacere. Trebuia sa zici si tu ceva, inteleg.
Filtrul e din plastic, cu elemente filtrante la vedere, nu e ca la Logan 1, el se baga intr-un pahar, totul e/pare destul de fragil, poate mecanicul uita sa scjimbe/puna inelul de cupru, pierzi ulei si nu stii de ce. Si trebuie demontat scutul care e tot din plastic si pare destul de fragil si ala. (Eu o sa-l schimb cu unul metalic, n-am avut timp de asta).
QED ce? Mai lasa tonul asta superior, ca nu esti decat un muritor, nu ai coborat din Olimp.
1. L-am schimbat personal la masina unui prieten, a mea e in garantie.
2.Majoritatea de aici duc masina la reprezentanta, pariu ca habar nu au ce li se face la masina. In cazul lor QED, ce? Habar nu au nici de carcasa filtrului, nici de filtru, nici ce cheie se foloseste ca sa desfaci surubul central.
Ziceam ca e un sistem pacatos, pentru ca te murdaresti cam orice ai face. Plus ca, asa cum e la Renault orice, e pe principiul desfaci tot motorul ca sa schimbi un bec.
... poate mecanicul uita sa scjimbe/puna inelul de cupru, pierzi ulei si nu stii de ce.
Avand in vedere ca garnitura de cupru se pune la busonul baii nu la paharul filtrului, se poate intampla la toate motoarele Renault si nu numai!
@catalonia te murdaresti mai mult ca la 1.4/1.6/1.5 unde mazgalesti tot motorul cu ulei si trebuie sa ai mai multe articulatii la brate ca sa infiletezi filtrul?
Iar de desfacut desfaci oricum scutul ca sa dai drumul la ulei! Doar ca acum nu mai fatai masina pe elevator ca sa desfaci si filtrul dupa ce ai desfacut busonul.
Last edited by DannyMC; 1 July 2018, 17:06.
Reason: Automerged Doublepost
Ah, credeam ca se discuta depre revizii la L2.
E o idee invechita cum ca intr-un motor cu km mai multi se baga ulei cu vascozitate mare la cald.
Din posturile tale am inteles ca exista pe lume in domeniul auto doar Renault, Elf si ...cam atat. Asa ca, Elf 5w40 iti recomand sa fie.
Desi, bat pariu ca o sa mergi in continuare pe 10w40.
Pentru cunostinta ta am mers foarte mult (130.000 km) pe Polytron 5w40
Poate ai auzit de el poate nu
Si nu este deloc invechita treaba cu cresterea vazcozitatii
Nu stiu cate masini ai dus de la 0 la peste 200.000 km
Eu sunt la a3a
Producatorul nici el nu stie/ nu vrea sa stie. Ex : la mine la L1ph1 dci 70cp recomandau 4.4l ulei, dupa au revenit cu 4.1l.
Lucrurile se schimba pe parcurs dupa unele urme de uzura sau interes.
Acum ceva timp intrebam, de reviziile prin "Dacia 5 ANI fara griji". Si in principal imi faceam griji ce ulei se pune si daca este vreo problema cu faptul ca vreau ulei ELF.
Astazi am sunat la dealer, mi-am facut programarea pentru 20iulie, ne-am inteles putin mai greu, mai ales partea cu devizul, dar ne-am inteles, am primit confirmare ca au pe stoc uleiul dorit, respectiv Elf Evolution RN-Tech 5w30. O sa revin cu detalii dupa ce fac revizia.
In concluzie se pune orice ulei, atat timp cat respecta specificatiile si este in stocul dealerului. Cred ca dealerul chiar se bucura la alegerea optiunii cu un ulei mai scump, pentru ca factureaza mai mult catre RCI.
vali2008, de ce felicitari? Pe mine m-au intrebat ce ulei vreau din start. Bine mi-au mentionat doar Dacia si Elf dar m-au intrebat daca vreau 10w40, 5w30 sau inca unul (nu-l mai retin). Deci nu e o nouata, s-a mai discutat. Unii au mers chiar cu uleiul lor "la sacosa"
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment