Un bidon de litri 5 litri de RN-Tech 5w30 e 130 de lei la magazin, nu vad ce efort face Dacia.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Cred ca sunt printre cei foarte putini care de la prima revizie am mers pe alt ulei ( la sacosa), un Valvoline 5w30 C4, 200lei - 5L la liber. [emoji39]
Nu spun ca este mai bun, dar asta a fost alegerea mea.
Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Comment
-
Pentru cine n-a mai trecut prin service in ultima vreme cu 1.5 dci, modificarea de soft pentru reducerea noxelor care a fost optionala a devenit obligatorie (mie mi-a venit si o scrisoare cu asta). Am fost la revizie si am fost informat ca se va face, fara sa fie nevoie de acordul meu.
Dupa modificare pot spune ca nu-s suparat, am inteles ca au schimbat modul de functionare a EGR si NOx trap dar la volan mi se pare ca trage cu 100-150 rpm mai jos, pot accelera in a 5-a la 80 km/h bine, inainte tremura, la fel pe la 50 km/h in a 4-a... Merge mai bine clar, nu e motiv de speriat ca o sa traga prost. Cu consumul nu stiu, ca am facut doar un drum pe ploaie torentiala si unul cu portbagajul plin de gresie, da teoretic ar trebui sa scada foarte putin dupa cum promit ei.
Chiar nu speram sa mearga mai bine dupa resoftare si m-am inselat... se simte aproape ca un tuning stage 1.
Comment
-
-
Originally posted by dl_dr25 View Postmomentan nu am primit nimic.
Scrisoarea in care ma informa ca "se va face la prima vizita in service" a venit acum vreo 2-3 saptamani, ieri am fost la revizia de 60.000 si dupa cum ma asteptatm s-a facut.
Comment
-
Pentru cei care se minunau de ulei, era vorba, strict in cazul meu de contractul Easy Service, nu eram 100% lamurit cum e si ce se poate si nu vroiam dacia oil.
Originally posted by horatiuc View PostPentru cine n-a mai trecut prin service in ultima vreme cu 1.5 dci, modificarea de soft pentru reducerea noxelor care a fost optionala a devenit obligatorie (mie mi-a venit si o scrisoare cu asta). Am fost la revizie si am fost informat ca se va face, fara sa fie nevoie de acordul meu.
Dupa modificare pot spune ca nu-s suparat, am inteles ca au schimbat modul de functionare a EGR si NOx trap dar la volan mi se pare ca trage cu 100-150 rpm mai jos, pot accelera in a 5-a la 80 km/h bine, inainte tremura, la fel pe la 50 km/h in a 4-a... Merge mai bine clar, nu e motiv de speriat ca o sa traga prost. Cu consumul nu stiu, ca am facut doar un drum pe ploaie torentiala si unul cu portbagajul plin de gresie, da teoretic ar trebui sa scada foarte putin dupa cum promit ei.
Chiar nu speram sa mearga mai bine dupa resoftare si m-am inselat... se simte aproape ca un tuning stage 1.
sigpic
Comment
-
Poate are legatura si logan ul easy-r cu noxele.
http://m.************/masini-noi/new...omata-17351468
Poate la cutie automata nu pot faca anumite lucruri care la manuala mai merg facute.
Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Comment
-
Eu am fost acum 2 saptamani la o verificare software (cu cutia easyr) si le-am zis sa verifice de uldate tot si mi-au zis de Euro 6e, ptr ECU injectie, ca e optional doar daca vreau.
Sent from my Mi A1 using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
Comment