Scoate schimbul de ulei cu filtre , prietenii stiu de ce !
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Pentru revizie, am cumpărat ulei M1 0w40 FS 4 bidoane de 1l, la 25 lei/buc și urmează filtru de ulei de la filtron și poate de aer oem/filtron și denso/Mann de polen.
Apoi la discuri/placute și amortizoare voi mere pe OEM.
Plăcuțele actuale au 24000 km și ar mai tine 4000 km, ca și discurile s-au cam subțiat.
Comment
-
Preturile pentru piesele vandute prin reprezentanta imi par exagerate. Eu zic sa cumperi singur totul si sa mergi la ei doar pentru montaj.
Eu am achizitionat de curand amortizoare fata de origine cu 320 lei si set discuri si platute de origine cu 230 lei.
Comment
-
De unde le-ai cumparat?
Originally posted by liviunvl View PostTe zgarcesti la bani pt. piese care tin de siguranta masinii? Cat e economia fata de piesele de origine?
Comment
-
Scuze se pare ca m-am incurcat in definitii de calitate pt. piese auto
OE(Original Equipment) - nivel de calitate excelent
OEM(Original Equipment Manufacturer) - nivel de calitate foarte bun/excelent
Aftermarket - nivel de calitate bun/foarte bun
Comment
-
Sunt mai slabe. Am pus eu pe fosta masina si s-au ovalizat rapid. Le-am schimbat cu unele oem si am vandut masina cu ele dupa 30 de mii de km. Desi par marci consacrate, aproape toate piesele AM sunt niste porcarii. Cauta pe forumurile de specialitate in ariile tehnice si o sa te convingi.
Comment
-
Originally posted by valioglu View PostSunt mai slabe. Am pus eu pe fosta masina si s-au ovalizat rapid. Le-am schimbat cu unele oem si am vandut masina cu ele dupa 30 de mii de km. Desi par marci consacrate, aproape toate piesele AM sunt niste porcarii. Cauta pe forumurile de specialitate in ariile tehnice si o sa te convingi.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by aris86 View Post
De unde le-ai cumparat?
Preturi bune am vazut si pe forum la userii care vand consumabile si piese. Siturile mari de profil sunt iarasi o solutie buna.
Comment
Comment