Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by stoicanu View Post
    Crezi ca 0w40 ala este bun pentru motorul tau?
    Mai ales vara?
    O sa il pape rau. O sa veda...cel putin 1.6 nu-l suporta.

    Woow... stoicanu, chiar a tinut pompa de apa. Bujii ai schimbat? am auzit ca merg pana la 200k km. Turbina e ok pana acum?
    Te rog sa spui pe forum ce ulei ai folosit in toti acesti ~250k km.

    Sa schimb uleiul de servo la 75k km ?? sau mai merge?

    Comment


    • Originally posted by stoicanu View Post
      Crezi ca 0w40 ala este bun pentru motorul tau?
      Mai ales vara?
      Lumea alege din inertie inlocuitorul lui new life, dar uita sau nu, sa se documenteaza suficient; FS ul nu e nici pe departe ce a fost predecesorul sau.
      Deocamdata un singur exemplu; nu au fost in stare sa faca un nou produs cu certificare LL-01 (si nici vorba de un proces in curs), ceea ce inseamna ca FS ul nu e nici pe departe un full saps.
      Last edited by IancuMIC; 2 August 2018, 07:55.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • IancuMIC ai dreptate cu bugetul. Si eu care credeam ca daca iau discuri de logan inseamna implicit ca am luat ceva low cost dar bun si spatios... Sau nu e bine sa fie cu spatii largi la franare. Ma rog, ale mele bateau...

        Comment


        • @Amiralul
          Prima 100.000 Dacia Oil ce au vrut ei
          Uramtoare 100.000 Polytron 5w40
          Dup 200.000 merge pe elf 10w40
          Turbina nu am schimbat
          Bujii la fiecare 60.000 km
          Nu am schimbat nici un fel de lichid servo sau de frama
          Doar cel de racire cand a fost nevoie s schimb corpul la temostat
          sigpic

          Comment


          • Eu totusi am lichidul de servo la nivelul minim. N-am umblat la el, dar am sesizat faptul ca volanul de invarte mai usor la loganul vecinului (la fel ca al meu).
            Ce ulei sa-i pun? O sa cumpar eu si ii pun "o gura" de ulei in vas....ma gandesc ca fiind pe minim se chinuie sa-l traga (am observat ca lichidul pica la acelasi nivel cu acea supapa din fundul borcanului, nu o acopera complet).

            Comment


            • Si la mine lichidul de servo e aproape pe minim de când am luat mașina dar se menține constant cred că așa a fost din fabrică. Nu sesisez vreo diferență la efortul rotirii volanului între L1 si L2. O să întreb la prima revizie din noiembrie care este treaba cu el si daca trebuie completat asta în cazul în care nu sesizez vreo scădere mai mare fata de cum este acum. La L1, 6 ani cât l-am deținut nivelul s-a menținut constant aproape de maxim si n-am completat niciodată. Sper sa nu fie cazul nici aici

              Comment


              • Originally posted by Amiralul View Post
                O sa il pape rau. O sa veda...cel putin 1.6 nu-l suporta.

                Woow... stoicanu, chiar a tinut pompa de apa. Bujii ai schimbat? am auzit ca merg pana la 200k km. Turbina e ok pana acum?
                Te rog sa spui pe forum ce ulei ai folosit in toti acesti ~250k km.

                Sa schimb uleiul de servo la 75k km ?? sau mai merge?
                Deocamdată am 8100 km cu FS și vad ca nu papa. La 10000 km îl dau afara. E mai subțire decat NL, se simte la demaraj.

                Comment


                • Da
                  Daca te intereseaza demarajul poti baga ulei de masline
                  Cred ca este cam la fel de subtire
                  Dar mai tarziu sa nu plangi dupa motor
                  sigpic

                  Comment


                  • @ stoicanu. Felicitari pentru cei 200 000 km fara probleme, plus faptul ca ai avut grija de ea.
                    Asta inseamna o masina fiabila.

                    Comment


                    • Originally posted by stoicanu View Post
                      Da
                      Daca te intereseaza demarajul poti baga ulei de masline
                      Cred ca este cam la fel de subtire
                      Dar mai tarziu sa nu plangi dupa motor
                      Pai tu bagi ulei de măsline???
                      Spuneam ca într-adevăr este mai subțire ca NL, dar nu atât de zgomotos ca elf 5w40, probabil ca este mai aditivat. De 3 schimburi am pus doar M1 0w40, aproape 28000 km și nu a papat niciun gram.

                      Și nici posirca ca Dacia Oil....
                      Last edited by aris86; 2 August 2018, 22:30. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Mereu am bagat ce a fost recomandat
                        Si cu dacia Oil masina a mers excelent
                        Drept dovad ca a ajuns la km astia
                        Dar din punctul meu de vedere 0w este mult prea subtire pe motorul tau
                        Alegerea iti apartine
                        Last edited by stoicanu; 2 August 2018, 23:47.
                        sigpic

                        Comment


                        • Si cu dacia Oil masina a mers excelent
                          Parca ai schimbat niste lanturi de distributie, iar mecanicii ti-au zis sa folosesti alt ulei.

                          Eu nu inteleg cum dracu e fiabila daca schimbi lantul la distributie la fiecare suta de mii de km.
                          Pai altii au la curea interval de schimb 160-180.000 km.

                          Comment


                          • Probabil că adevărul este undeva la mijloc. Cât despre 10w40 în 0.9 Tce, oricâți km ar avea, eu nu aș pune gândindu-mă la ce ierni avem câteodată.
                            Un 5w40 mai vâscos la cald (de genul Total Quartz) ar trebui să fie suficient.

                            Comment


                            • Originally posted by catalonia View Post
                              Parca ai schimbat niste lanturi de distributie, iar mecanicii ti-au zis sa folosesti alt ulei.

                              Eu nu inteleg cum dracu e fiabila daca schimbi lantul la distributie la fiecare suta de mii de km.
                              Pai altii au la curea interval de schimb 160-180.000 km.
                              si la cati ani se schimba cureaua?

                              Comment


                              • Originally posted by catalonia View Post
                                Parca ai schimbat niste lanturi de distributie, iar mecanicii ti-au zis sa folosesti alt ulei.

                                Eu nu inteleg cum dracu e fiabila daca schimbi lantul la distributie la fiecare suta de mii de km.
                                Pai altii au la curea interval de schimb 160-180.000 km.
                                Da am schimbat la primul am mers cu Dacia Oil
                                Aprox 115.000 km
                                La al doilea polytron 5w40 a tinut aproape 100.000km
                                Recomandare a lor a fost sa am tot timpul uleiul la nivel maxim
                                Deci nu uleiul este cauza
                                De 40.000 merg pe elf 10w40
                                Motorul pare mai silentios
                                Poate uzura poate vascozitatea uleiului

                                @cavaleru la 4 ani
                                Last edited by stoicanu; 3 August 2018, 22:30. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google