Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Probei scurte de drum" este frectie la picior de lemn ! Daca in 10.000 km n-ai probleme sunt sanse foarte mari sa n-ai deloc belele pana la pragul de 60/70k.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Proba " scurta de drum " e impusa de uzina Dacia-Renault nu e asa cum vrem noi, e data din normativ. De asta e reprezentanta nu va convine mergeti la service din coltul strazii. Garantie = facem cum vrea uzina nu cum vrem noi.

      Comment


      • Originally posted by sunshine View Post
        Pompa de apă nu s-ar schimba decât dacă este nevoie (în general curge sau picură). Se practică un schimb de pompă la 2 distribuții din ce am văzut.
        Prețul la manoperă este ok, dar eu aș insista pentru scoaterea "Probei scurte de drum", nu își are rostul.

        Mai cere și părerea unui alt service, preferabil tot reprezentanță. În București sunt diferențe de preț destul de mari uneori.

        Dacă nu te stresează ideea, știind în cât de bună stare erau curelele și rolele atunci când le-am scos (după cca. 5 ani și 60k km), în locul tău aș mai amâna 1 an toată treaba.
        Deja am depasit putin termenul si nu mai pot sa aman. Masina ii in garantie si nu vreau sa le dau motive sa mi-o anuleze. Respect regulile si merg pe piesele OEM Renault de la ei.

        In regula atunci cu pompa de apa, m-am lamurit, ramane sa fie schimbata la urmatorul schimb de distributie sau mai repede daca o fi nevoie. Momentan nu are nicio problema. Ma bucur ca nu ii obligatoriu de schimbat acum si ca nu mi-au bagat-o pe gat in deviz. Chiar imi stau bine in buzunar cele cateva sute de lei cat ar mai fi costat si aia.

        Proba scurta de drum ma gandesc ca ii impusa de producator la fel cum a fost si cand am schimbat placutele de frana.
        Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156

        Comment


        • Eu unul as merge pe curea contitech, fiind mai groasa/rezistenta, partea negativa ca este mai zgomotoasa putin.

          Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

          Comment


          • Partea si mai negativa e ca poate fi o facatura chinezeasca sau turceasca si se rupe si ia cu ea vreo cateva supape sau mai rau. Continental rupte deja am vazut la Megane Sedan 1.4 si nu numai...
            Cu piesele OEM nu prea gresesti.

            Comment


            • Normal, nimeni nu vrea made in romania si atunci poftim cadou.

              Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

              Comment


              • La mine nu a fost nicio "proba de drum" nici pe factura, cu atat mai putin in realitate; si daca era pe factura aveam mari indoieli ca se si executa, mai ales daca nici nu stai pe langa masina pe durata reviziei. Masina e inca in garantie, pana in noiembrie a.c.
                Eu o sa continui sa fac reviziile importante - cum e distributia - tot in reprezentanta, cu piesele mele, OE Renault si nu OEM, macar am pe cine sa trag la raspundere daca ceva nu merge ok ulterior.
                Apropo, au vrut sa-mi faca si update de soft la motor, pentru incadrarea in normele euro 6b, i-am refuzat elegant.

                Comment


                • Originally posted by claudius_log View Post
                  La mine nu a fost nicio "proba de drum" nici pe factura, cu atat mai putin in realitate; si daca era pe factura aveam mari indoieli ca se si executa, mai ales daca nici nu stai pe langa masina pe durata reviziei. Masina e inca in garantie, pana in noiembrie a.c.
                  Eu o sa continui sa fac reviziile importante - cum e distributia - tot in reprezentanta, cu piesele mele, OE Renault si nu OEM, macar am pe cine sa trag la raspundere daca ceva nu merge ok ulterior.
                  Apropo, au vrut sa-mi faca si update de soft la motor, pentru incadrarea in normele euro 6b, i-am refuzat elegant.
                  Ce anume presupune updateul asta de soft? Scade din performantele masinii?

                  Comment


                  • Update-ul de soft presupune modificarea parametrilor de functionare a valvei EGR, pe o plaja mai larga de temperatura a motorului.
                    Cei de la Dacia/Renault spun ca nu creste nici consumul de combustibil si nici nu scad performantele masinii. Dar, din cate m-am documentat eu si din experienta altora povestita pe ici-colo, s-a constatat o crestere a consumului si performante mai proaste.
                    O fi asa, n-o fi, nu stiu; masina mea merge foarte bine acum, nu vreau sa experimentez pe propria piele eventualitatea ca poate fi ceva nasol - procesul de update nu e reversibil.

                    Comment


                    • Originally posted by claudius_log View Post
                      Apropo, au vrut sa-mi faca si update de soft la motor, pentru incadrarea in normele euro 6b, i-am refuzat elegant.
                      Este obligatoriu la prima vizita in reprezentanta.
                      Bafta la ITP!

                      Comment


                      • Nu este obligatoriu. E optional, la cerere. S-a schimbat ceva de acum 3 luni?
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Originally posted by abc View Post
                          Este obligatoriu la prima vizita in reprezentanta.
                          Bafta la ITP!
                          Nu este obligatoriu, e optional si n-are treaba la niciun ITP. Emisiile la ITP se verifica cu motorul cald la 80 grade, in afara range-ului EGR, prin urmare un motor cu update de soft si unul fara update elimina aceleasi cantitati de noxe.

                          Comment


                          • La munca am dci euro 5 si acasa euro 6b, cele de la munca imi par mai fasnete, par a raspunde mai bine la pedala ( acum ca este de munca si este grija mai mica [emoji16] nu stiu )
                            Eu unul nu recomand update ul daca nu este obligatoriu.

                            Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

                            Comment


                            • N-au cum sa te oblige sa-l faci, in scrisoarea primita nu figureaza nicaieri ca neefectuarea update-ului impieteaza asupra conditiilor de garantie; nu e o masura de securitate care ar impiedica buna functionare a masinii si nu e un factor generator de pericol in exploatarea autovehiculului.
                              In plus, sunt multi posesori care, desi sunt constienti de pierderea garantiei, au ales sa nu-si faca reviziile in reteaua Dacia, cu aia ce faci, ii iei cu arcanul de pe strada?

                              Comment


                              • Este posibil.
                                Parca citisem un articol despre o tara europeana unde un producator trebuia sa faca ceva la masini ( noxe ), daca clientii nu veneau statul ii amenda sau le retragea itp ul.
                                Nu mai retin exact, asa ca luati ca atare cele spuse.

                                Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google