Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu ceva întârziere, încă sub impresia evenimentului, vă invit la Iași pentru revizia mașinilor dvs Dacia, asta dacă țineți la buna lor funcționare. E și foarte ieftin, în octombrie 2018 m-a costat doar 900 de lei pentru prima revizie la un Logan MCV, 1.5 dCi. Cred că doar aici în Iași, la una dintre cele două reprezentanțe, se întâmplă minuni, întrucât se folosește ulei sfințit (și nu numai uleiul dar și alte componente, probabil sunt ținute o zi, două sub catafalcul sfintei parascheva). Ca să vă convingeți, am atașat și factura, unde se poate vedea clar că 4 litri de ulei sfințit Dacia Oil costă 230 de lei, cu 100 mai scump decât unul obișnuit. Cât despre filtrul de polen, l-am scos după vreo 2-3 zile (impecabil de alb) că mi-a fost teamă să nu comit un sacrilegiu (acum îl țin pe post de icoană, că tot nu aveam). La 115 lei sigur a fost sfințit și el – mi-am pus unul cu carbon mai ieftin, la doar 50 de lei (așa era și originalul dar meseriașul reprezentanței mi-a confirmat că era foarte murdar, așa că m-am bucurat când mi-a pus unul alb, curat).
    Sunt extrem de mulțumit, așteptam să mă sune cei de la Vocea Clientului să le împărtășesc și lor din experiența mea dar nu s-a întâmplat. I-am sunat eu prin decembrie să-i întreb dacă e normal ca o mașină de un an vechime să scârție la pornire mai ceva ca o rablă cu 500000 de km la bord (spre amuzamentul nedisimulat al vecinilor și prietenilor cărora le propăvăduiam avantajele unei mașini noi, cu care nu o să ai treabă prin service-uri ani buni). N-am primit o soluție viabilă nici până acum (în afară de a merge și a lăsa mașina la service-ul menționat mai sus) și cred că asta înseamnă că aceste zgomote sunt normale, datorate probabil componentelor blagoslovite.
    Profit de ocazie și mulțumesc și pe această cale celor de la Dacia pentru promtitudine, grija față de client și oportunitatea de a-mi putea întreține mașina în asfel de reprezentanțe! Dacă mai apuc, o să recomand și nepoților să-și cumpere tot o mașină Dacia, că se merită!

    Motor cu un an vechime, zgomot inexplicabil aparut odată cu temperaturile scăzute de afara.
    Attached Files

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Un bidon de 1L cu 0,9L ulei în el ocupă mai puțin spațiu ca un bidon de 5L cu 0,9L ulei în el.

      dar stii ca poti sa iei si "4l"+"1l", nu-i asa?
      stiu ca stii, n-ai cum sa nu stii.
      stii, stii...

      Comment


      • 5w40 RNtech ai doar la 1L(7711584304) sau 5L (7711584308)
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • @JohnnDoe
          Ai fost la Caremil ?
          Data viitoare, fa revizia la Bras, cu piesele de origine luate de tine. Iesi sub 600 de lei, daca nu chiar mai jos de atat.
          S--a discutat despre diferitele preturi practicate de reprezentante de zeci, sute de ori. Si de fiecare data solutia a fost cea propusa mai sus.
          E mult mai usor sa te plangi decat sa cauti informatia, care e de prin 2014, poate 2015 disponibila...
          Nu ai avut timp ? La urmatoarea problema, dilema, scrie aici, pe forum la sectiunea corespunzatoare. Comunitatea de aici e ca sa iti ofere sfaturi, inainte de a face o prostie ca in cazul reviziei...

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            5w40 RNtech ai doar la 1L(7711584304) sau 5L (7711584308)

            Am gasit aici si la 4 litri: E contrafacut sau mai vechi?
            Attached Files

            Comment


            • Nu e RN Tech.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • La reprezentante am vazut ca nu au RN tech(cel putin in Cluj). Au doar elf 900sxr. Am vrut sa pun si eu RN tech la sfatul lui torquemada, dar ei nu vand asa ceva si nici nu se poate comanda la ei.

                Pentru ca ei zic ca pun 5w30 si 10w40 la 0.9 tce-uri si nu cere nimeni asa ceva.

                Comment


                • Mai insista..la o reprezentanta din Bacau, mi-au spus ca au 5w40 atat RN Tech (e mai scump si il recomanda pentru 0.9 TCE) si 900SXR (recomandat pentru 1.0SCE si o utilizare normala) ..desigur, pe langa Dacia Oil..
                  I-am intrebat si ce ingredient minune ar avea RNTEch sa reziste 30.000 km..dar au zambit..

                  Comment


                  • Aoleu, eu nu mai pot cu insinuarile acestea ale vanzatorilor de la ghiseu "he he he" cand ii intrebi intre Elf sau Dacia Oil, gata sa te faca sa crezi ca sunt acelasi lucru. Sunt laboratoare chimice foarte avansate pe lumea asta. Daca cineva dintre voi suspecteaza ceva, o reclamatie la ANPC este simplu de scris. Reamintesc ca ANPC a mai facut o investigatie a alimentelor de aici si din vest, a calitatii detergentilor de aceeasi marca sau a cosmeticelor, pastelor de dinti. Deci cat de complicat este sa analizeze doua uleiuri? Acum, daca este facut si de Castrol, cum mai poate fi Total ELF?

                    Comment


                    • Urmeaza sa fac revizia de 6 ani ( 2013, diesel 1.5 dCI ), iar in manual sunt specificate urmatoarele operatii suplimentare, fata de revizia normala :
                      - inlocuire lichid de frane DOT4
                      - inlocuire lichid de racire tip D

                      Lichidul de racire a fost inlocuit in avans cand am schimbat distributia, la revizia de 4 ani ( au trebuit scoase mai multe furtune, pentru spatiu, inclusiv cel ce ducea la radiator ).
                      Intrebarea mea este : si-a schimbat cineva lichidul de frana ? Daca da, s-a facut cu un aparat special ? Sau s-a mers pe vechea metoda, total ineficienta ?

                      Comment


                      • Metoda asa zisa gravitationala e destul de sigura; practic, vechiul lichid este impins de cel nou, nu are cum sa intre aer in circuit, pentru ca rezervorul nu se goleste niciodata. Asa am inlocuit la ambele masini, inclusiv o data in regie proprie, cand mi-am curatat cilindri spate.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Ok, in practica suna bine. Insa nu se amesteca de fapt cu vechiul lichid ? Prin urmare, se strica toata compozitia.
                          Parerea mea este ca cea mai eficienta metoda ar fi cu un aparat care ar extrage complet orice urma de lichid, dupa care sa pompeze lichidul nou inapoi in instalatie; principiu si metoda folosita pentru reincarcarea cu freon a instalatiei de AC. Pana acum, nu stiu un service in Iasi sau Vaslui, cel putin reprezentanta/service autorizat Dacia, care sa faca asa ceva. Exista ceva de genul in zona Moldovei ?

                          Comment


                          • Nu e cazul sa fii atat de scrupulos, e suficient sa dai drumul la un aerisitor si cand se goleste vasul aproape de tot completezi la ful. Inchizi aerisitorul si le desfaci pe rand pe celelalte ca sa iasa lichidul de pe conducte iar la final mai completezi o data la nivel. Nu se contamineaza nimic, e vorba ca lichidul e higroscopic si colecteaza apa, de aceea se schimba. Unii nu il schimba niciodata in mai mult de 10 ani si totul e ok. Nu iti face tu probleme...

                            Comment


                            • L-am schimbat anul trecut. Prin aparat de presiune, pus 1 litru de lichid, pompat apoi în borcan și aerisit la fiecare roată. Frâna s-a îmbunătățit, senzația era ca și când am luat mașina nouă.

                              Comment


                              • Midnighte: Eu pun un furtun transparent pe aerisitorul la care lucrez, se vede diferenta dintre culoarea lichidului de frana vechi si cel nou pe furtun. Capatul furtunului ajunge intr-un pet mic cu capac ce se infileteaza, astfel colectez si lichidul de frana uzat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google