Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Au suficienti clienti care accepta consumabilele/piesele de la reprezentanta. Ce rost are sa sa incurce cu cei care vor sa vina cu piesele cumparate din alt loc? Atat timp cat lucreaza la capacitate maxima nu sunt interesati sa atraga clienti noi, mai ales daca vorbim de cei care cumpara doar manopera. Posibil chiar sa aiba multe contracte cu diverse firme pentru intretinerea flotelor. Acest tip de contracte sunt cele mai avantajoase pentru un service.

    Comment


    • Sa nu uitam că majoritatea firmelor, pt întreținerea flotelor, au cei 5 ani fără griji...

      Comment


      • Asa mi-am luat si eu Loganul...5 ani fara griji. Poate parea o intrebare prosteasca dar la revizie ce ar trebui sa platesc ? Piesele, manopera sau ambele ?

        Comment


        • Platesti tot complet absolut.

          :La "cinci ani fara grije" ai platit doar garantia extinsa la 5 ani in loc de 3 ani, altfel platesti tot, piese,manopera, revizie, nimic gratis, adica teapa de la dacia -renault sa ne traiasca !

          Comment


          • Nu este adevarat! Daca ai "5 ani fara griji" NU PLATESTI reviziile!

            Comment


            • Si atunci asta ce inseamna ? A doua poza este de pe factura
              rev.jpg
              rev2.jpg

              Last edited by albumarian; 15 March 2019, 14:01.

              Comment


              • Originally posted by george.sce View Post
                Platesti tot complet absolut.

                :La "cinci ani fara grije" ai platit doar garantia extinsa la 5 ani in loc de 3 ani, altfel platesti tot, piese,manopera, revizie, nimic gratis, adica teapa de la dacia -renault sa ne traiasca !
                Aia e " dacia extenso" ....a nu se confunda.
                Last edited by alex1ioan; 15 March 2019, 14:08.

                Comment


                • @albumarian a doua poza dupa ce factura este?

                  Comment


                  • Scuze...Nu este factura. Este bonul de comanda

                    Comment


                    • Nu e chiar o revizie, dar ma gandesc ca poate e cineva interesat!

                      Azi am reglat culbutorii la sareta mea 1.2 pe gpl (126 de mii de km in bord; 55 de mii de km trecuti de la reglarea anterioara a jocului supapelor).

                      Costuri:
                      - 280 de lei manopera (Daperom Pitesti)
                      - 50 de lei garnitura capac culbutori cumparata de mine de la un magazin de piese

                      Operatiunea a durat 3 ore si jumatate, deoare a fost destul de mult de demontat!
                      Supapele de la evacaure erau destrul de stranse, ceea ce determina balbaieli la renanti si, in unele situatii, mers neregulat. Acum, dupa operatiune, pare ca totul a revenit la normal!



                      Am mai schimbat si bujiile (achizionate separat de catre mine cu 50 de lei si montate in service contra 40 de lei) si am primit confirmarea faptului ca trebuie sa schimb, in viitorul apropiat, ambele brate din cauza jocului aparut la pivoti!

                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                      • Originally posted by george.sce View Post
                        Platesti tot complet absolut.

                        :La "cinci ani fara grije" ai platit doar garantia extinsa la 5 ani in loc de 3 ani, altfel platesti tot, piese,manopera, revizie, nimic gratis, adica teapa de la dacia -renault sa ne traiasca !
                        Anul trecut am facut revizia de 1 an la 1.0 sce si cu programul 5 ani fara griji,nu am platit nimic

                        Comment


                        • fallax, ce ulei ai folosit si la ce interval de schimb in cei 126 kkm? Motorul este absolut curat,fara depuneri.Bine,se stie ca pe gpl motorul este mai curat.

                          Comment


                          • In legatura cu cei "5 ani fara griji". Nu se plateste nimic la reviziile efectuate in conformitate cu programul de intretinere al autoturismului. Orice interventie suplimentara si care nu face obiectul garantiei se va efectua contra cost. In realitate, chiar daca in cei 5 ani aparent nu se platesc, nici materialele si nici manopera, in costul de achizitionare al autoturismului aceste revizii sunt prinse intr-o forma sau alta. La mine a fost renuntarea la discount. Chiar si asa, pe ansamblul celor 5 ani costul este sensibil mai mic decat daca s-ar plati la fiecare prezentare la revizie. Estimarea in cazul meu, pentru cei 5 ani, este de cel putin 350 euro in minus. In plus am si garantia de doi ani suplimentari (in special pentru Easy-R) care si asta ar fi undeva peste 100 euro. Cei care nu agreeaza efectuarea reviziilor la Dacia pot ca, in primii doi ani, sa le efectueze la reprezentanta cu piese aduse de ei, urmand ca incepand cu al treilea an sa le faca unde vor ei (chiar si in regie proprie daca se pricep).
                            O sa primiti pentru semnare un deviz cu materialele si manopera pe care reprezentanta le va deconta catre firma cu care este incheiat contractul celor 5 ani. Sunt obligati sa va inmaneze si voua un exemplar. O sa observati ca piesele sunt cam cu 20% mai ieftine decat la o revizie platita si se pune o ora de manopera mai putin.
                            Si inca ceva. cand sunati pentru programare, anuntati ca aveti cei "5 ani fara griji" si nu o sa aveti nici cea mai mica problema. Anul trecut au mai fost unele mici sincope, in sensul ca unii nu apareau in sistem cu aceasta optiune. De atunci nu am mai auzit sa fie plangeri pe aceasta tema.

                            Comment


                            • Cei 5 ani fara griji,erau valabili doar daca achizitionam autoturismul prin credit de la ei, ratele platindu-se la BRD. cu o dobanda ce sarea de 21%. Costul final calculat la dealer,fara griji, depasea cu peste 3200 ron pretul masinii, asa ca am renuntat si am ales o alta banca cu o dobanda mult mai mica iar de 3200 ron am ales sa imi platesc singur reviziile. Tinand cont de opiniile colegilor care au efectuat revizia la 1,0 sce, cu, costuri in jur de 300 ron ,cu totul, eu cred ca n-am pierdut nimic, ba dimpotriva.
                              Last edited by alex1ioan; 16 March 2019, 00:19.

                              Comment


                              • Originally posted by mike-5 View Post
                                fallax, ce ulei ai folosit si la ce interval de schimb in cei 126 kkm? Motorul este absolut curat,fara depuneri.Bine,se stie ca pe gpl motorul este mai curat.
                                Pana acum am folosit aproape mereu Elf 5w40 SXR, schimbat la 10 mii de km. O singura data am incercat altceva: Mobil 2 0w40

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google