Primul set de plăcuțe, l-am schimbat la 49k, al doilea urmează la 36 k. Cu ocazia o sa schimb și discurile. Acu 1 an, mecanicul a zis ca mai țin cca 4k, dar eu am mai mers cu ele vreo 15k. Mna, nu știu ce sa zic.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Fenomenal cum acesti mecanicosi stiu, cu precizie aproape chirurgicala, cat te mai tin unele consumabile. Un exemplu trait, la vechiul logan, la 30k mi s-a spus ca ,placutele ma mai tin vreo 5k si ca ar trebui sa le schimb, am refuzat,vazandu-le, bineinteles si la urmatoarea revizie,peste un an si inca 15k, am primit acelasi recomandare-marja . Alt exemplu, bujiile, la 30k, le-am achizitionat de la un magazin,de origine,Renault cu 2 electrozi, dar la reprezentanta a refuzat sa le monteze, argumentand ca le pun pe socoteala mea,sa pun cu 1(de la ei), de Solenza,ca e acelasi motor(nu raspund daca nu porneste), iar in momentul in care le-a desfacut pe cele din fabrica, erau cu 2 electrozi. Conzluzii, trageti singuri !
- Likes 1
Comment
-
Referitor la commentul meu anterior, am un răspuns final care consider că ar trebui atașat sticky pentru viitor: AVEM VOIE SA FACEM REVIZIA LA ORICE SERVICE APROBAT RAR și nu se pierde garanția.
Numai ce am fost sunat de la vocea clientului, mi-a spus că pentru a se pastra garanția trebuie făcute toate reviziile la timp (odată pe an sau până în 20mii km), respectiv și restul de componente ce ar trebuie schimbate la un anumit Nr de km (distributie etc).
La sfarsitul manualului de instrucțiuni este o foaie A4 (probabil așa o fi, eu îl țin în mașină și nu îl am la îndemână momentan) pe care trebuie trecute toate reviziile respective și ștampila de la service. Uleiul și toate filtrele trebuie sa fie de origine și să respecte cerințele producătorului, și să avem acte doveditoare pentru toate acestea (factura și chitanță). Nu m-a putut lămuri ce înseamnă filtre de origine, însă de ulei mi-a zis că trebuie să fie Dacia oil +, la temperaturi intre -15 și +30 grade sa fie 5w30 sau 5w40, norma ACEA C3, capacitate medie 4.40 litri.
Comment
-
Am făcut și eu revizia la Dacoserv Militari, de unde am și ridicat mașina de altfel. Totul a durat cam 2 ore, plus tester, preț 485 lei. Logan 2018 1.0 SCe. Eu zic că e bine...mă rog, nici la Chevrolet la Rădăcini nu era mai scump, dar în ultima vreme aveau ca mecanici numai Dorei. Altfel, dacă nu am probleme, următoarea va fi o dacie electrică.
Comment
-
Am făcut și eu revizia la Allmas Prahova,toata opreratiunea a durat de la 10-12:10 (2 ore si 10 min)
93605km
Schimb de filtre ulei,motorina,aer,polen
Ulei 5w30 Elf Dpf
Desprafuit taburi si gresat (erau ceva greierasiii pe acolo la franare) plus reglaj frana de mana
Igienizare AC
Schimbat placute frana
Schimbat 2 bielete antiruliu (gariantie)
Schimbat bieleta antirasturnare (garantie)
Schimbat bloc lumini (garantie)
Total manopera 370 ron + 380 pieseNiciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Vineri am schimbat al doilea set de placute in 84800 km, primul l-am dat jos la 49000 km, al doilea la 35800 km. Placutele+manopera+test de frana, m-au costat 203 lei la Eurocar Alexandria. Mecanicul a zis ca mai tin discurile cel putin un schimb, am mers pe mana lui si o sa le schimb data viitoare.
Comment
-
Revizie 1 an 1.0 sce:
-12.259 km
-ulei 5w30 dacia oil
-filtru aer
-filtru ulei
-filtru polen
Piese+manopera 368 lei
Delta Plus Trading Pitesti
Beneficind de garantie extinsa pe 5 ani si reviziile gratuite nu am platit nimic, doar am semnat factura catre RCI.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
Comment