Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bieletele anti ruliu, sunt slab calitative, crapă cauciucul după 4 ani, nu contează nr de km parcurși.

    Comment


    • Intervin, ce ulei se va folosi in revizia 5 ani fara griji?
      Daca baga 10w40... e clar de ce au facut programul asta.

      Inca o intrebare, daca merg cu piesele mele la revizie, in caz de vreo problema vor spune ca am pus uleiul adus de mine?

      Comment


      • Atenție: costul reviziilor și al garanției extinse sunt incluse în costul mașinii
        Nimic nu e gratis.
        Bonul de comanda ce zice?
        Logan 0.9 TCe 2018

        Comment


        • Eu nu am optat la 5 ani fara griji, era doar o curiozitate de-a mea.
          Pe bonul meu de comanda mi-au introdus in plus doar presurile de noroi si tursa de securitate cu 100 de euro.

          Comment


          • Ar trebui sa intre un ulei agreat de producator si trecut in manualul masinii... Eu o sa ma interesez de dinainte insa ar fi aiurea sa vii cu piesele tale la revizie.

            Pai asa de ce ti-ai mai fi luat masina cu reviziile incluse...?

            Comment


            • Buuun, ca sa nu amestecam ciorbele cu celalalt topic, o sa scriu aici.

              Am primit programul de intretinere de la dealer pentru noua masina si uitandu-ma pe el am constatat ca filtrul de aer se schimba la 2 ani, si nu anual la fiecare revizie, plus de asta se recomanda la 30.000 schimbul de ulei sau la an. 30 mii ?? Serios?? Astia la Dacia mai au putin si recomanda schimbarea uleiul impreuna cu antigelul ca sa fie treaba treaba.

              La fel si filtrul de habitaclu. 30 mii sau 2 ani. Inteleg de aici ca eu la anul cand voi merge cu 12-14 mii km in bord sa fac revizie, o sa schimbe uleiul, filtrul de ulei si... cam atat?

              Ma asteptam ca pentru 5 ani fara griji sa am revizii anuale complete. Ulei, f ulei, f aer, f polen, si nu revizii semi-partiale, dar asta oricum cred ca este ceva general.

              Totusi in program apare "control filtru cabina la solicitarea clientului" bifat anual...
              Attached Files

              Comment


              • Pai mi se pare foarte bine. Motoarele de azi - chiar daca masina e tot marca Dacia - rezista incomparabil mai mult decat vechiul 1.3 de pe Dacia 1300. Si calitatea uleiurilor e alta. Eu am 100k cu MCV-ul meu diesel din 2015, am pus doar Dacia Oil 5W30 la 20k km. Fac cam doua revizii pe an, fara nici cea mai mica problema pana acum.
                Bine, merg destul de mult extraurban, placutele de frana le-am schimbat prima oara la 40k si a doua oara acum, dupa alte 60k. Cand ii aud pe unii ca schimba placutele la 20k nu-mi vine sa cred.
                Nu uitati ca aceleasi intervale de revizie, la 30k sunt si in Vest la modelele Dacia, prin urmare e bine ca ne aliniem si noi in trend, poate asa om depasi odata si odata statusul de tara de mana a paispea...
                In cazul tau, totusi, as schimba filtrul de habitaclu anual - chiar si pe bani - , se simte diferenta la calitatea aerului din cabina. Eu am pus numai OE Renault, cod 272773151R

                Comment


                • Mie nu mi se pare foarte bine. Daca pana acu 1 an toate se schimbau la 20 mii sau an, acum de ce se schimba la 30 mii sau 2 ani? Crezi ca uleiul si filtrele de acum (de polen) sunt mai calitative fata de era in trecut cand mergeau pe 20 mii si an? Eu zic ca sunt fix aceleasi piese cu fix aceleasi coduri.

                  Nu mi se pare normal ca pana acum sa zici ca se schimba X piesa la 20 mii sau an si sa vii acum sa spui ca se schimba la 60 mii sau 2 ani, in conditiile in care piesele sunt aceleasi....

                  Comment


                  • Fugea lumea de reprezentante, au mai atenuat impactul preturior de jupuite ce practica ei acolo. foarte multi au renuntat la garantie oricum nu se strica nimic la masina 3 ani pierdeau enorm de multi bani

                    Comment


                    • Originally posted by Maskatu View Post
                      Daca pana acu 1 an toate se schimbau la 20 mii sau an, acum de ce se schimba la 30 mii sau 2 ani?
                      Pai, trebuia facuta schimbarea asta la un moment dat. Evident ca tehnic nu s-a schimbat aproape nimic de la un an la altul, de aceea si reviziile la 30k (in Vest) sunt de cativa ani asa.
                      Cred ca a fost si o miscare buna de marketing de la Renault. Au anuntat pachetul 5 ani fara griji in epoca cand revizia era la 20k (si implicit, mai multe intrari in service pentru masini in astia 5 ani) apoi au facut trecerea la reviziile la 30k, cu mai putine intrari in service/5 ani deci un castig financiar pentru ei si o pierdere pentru cumparator. ;)

                      Comment


                      • Inteleg sa atenuezi impactul preturilor printr-o politica de preturi prietenoasa si orientata catre client, cu preturi raportate si la ce se intampla la serviceurile autorizate non reprezentante.

                        Mai bine cobori preturile si asa umflate, aplici o politica de marja mai prietenoasa nu de neam prost ca acum, si convingi oamenii sa vina la tine din pura initiativa, tu stiind ca ai preturi ok. E win win, nu prin taiatul inlocuirii unor piese/repere.

                        Pai in ritmul asta la Logan 3 o sa puna uleiul din motor life time, ce rost mai are sa il schimbi? Plus de asta noi nu avem drumurile si aerul din Vest. Ne aliniem aiurea la standardul lor. Compara un filtru de la o masina din vest cu un filtru de la o masina din Romania. S-ar putea sa constati ceva diferente mari intre ele.

                        Vom depasi statusul de tara din lumea a 14-a cand vom avea drumuri, infrastructura si vom scapa de toate cazanele aduse tot din VEST la noi in Romania. Caci aia "deaia sunt" mai smecheri. Toate cazanele de care ei scap ajung la noi...

                        Comment


                        • Ce ne recomanda Dacia sunt doar date internationale de intretinere. Garantia nu zice nimic daca le schimbi mai repede. Personal o sa merg mult mai rapid de 30 K km la revizii. ( este perfect in regula daca le schimbi mai rapid ).
                          Iar, dupa cum ne-a informat t0rquemada uleiul recomandat pentru 0.9 H4B este ELF sxr 5w40 care are norma RN710 pentru motare turbo. Dacia Oil este recomandat pentru motoarele aspirate.

                          Comment


                          • Reviziile se fac la an sau nr de km(influențat sau nu de OCS) deci în 5 ani fără griji trebuie să ai 5 intrări în service indiferent de km la data respectivă

                            ELF RN Tech 5w40 nu SXR.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Unde recomanda Elf RN 5w40? Ca la mine in fisa aia scrie negru pe alb Ulei recomandat: Dacia Oil Plus. Oha specificatii. O sa ma uit cu atentie si in cartea masinii sa vad ce scrie. Parca deja prevad ca o sa ma cert la revizii cu ei pe tema asta.

                              Si cu filtrele de aer si polen cum ramane? O data la 2 ani? Deci in service schimba gratuit uleiu si f de ulei si cam atat. Restul trebuie sa le faci tu. Buna treaba.

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                ELF RN Tech 5w40 nu SXR.
                                Ce diferente sunt intre cele doua?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google