Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Știți cumva vreo sursa de încredere de unde să cumpăr ulei și filtre de origine pentru 1.5 dci 2018? Aia de la reprezentanta mi-au zis sa iau Dacia oil +, il găsesc pe piata sau sa iau elf?

    Comment


    • Fiind mașina nouă : reprezentanța, tot de acolo și noul Dacia Oil 5w30 DPF by Castrol (da Castrol nu ELF, scrie și pe ambalaj)
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        Nu s-a sabotat nimeni, pentru garanție trebuie să treci pe la ei la revizie.

        Că se bat câmpii cu tipul de ulei, cu proveniența pieselor și drobul de sare e tipic românesc , repet, de ce dracu mai cumperi o mașină nouă dacă nu vrei (a se citi poți) să faci vizita anuală la reprezentață? Cumperi un SH și gata
        Pai tocmai "deaia" nu am mai luat SH, ca sa pot sa respect ce zice producatorul, ce recomanda si sa merg la reprezenta. Dar cand am x informatie intr-o fisa si y informatie pe site si z informatie in reprezentanta, imi cam da cu virgula. Daca colo scrie elf, colo scrie dacia oil si am si 2 specificatii, pe cine cred? Trag la sorti? Ghicesc in cafea? Merg la mama Omida?

        Este o lipsa de profesionalism si de transparenta din partea lor. Anumite informatii se bat cap in cap. Eu am dacia oil pe fisa de garantie si elf in mydacia. Acum cand merg la reprezentanta o sa zica una din ele si eu de unde stiu ca e mai ok elf fata de dacia oil sau invers...?

        Daca voiam masina sh , imi asumam anumite riscuri si ii puneam ce imi tuna mie capul sau ce consideram eu ca e mai ok dar fiind masina noua vreau sa fac ce zice "fabricantul". Insa mi-e greu... tocmai pentru ca e noua vreau sa am grija de ea si sa nu pun altceva decat ar trebui in ea (vis a vis de ulei).

        Comment


        • Dacă ai mașina cumpărată cu "5 ani fără griji"(adică nu te ocupi tu de întreținere) de ce te mai agiți? Sau mai simplu de ce ai cumparat mașina plătind suplimentar "5 ani fără griji" dacă oricum faci cum te taie capul?

          Rezumând:
          1. Mergi pe mâna Dacia.
          2. Mergi pe fișa de întreținere primită pe hârtie care bate mydacia
          3. Mergi pe recomadările postate pe forum pentru 0,9 TCe.
          4. 1,2,3 sunt pentru proști am eu o idee dar nu știu care e așa că întreb la nesfârșit pe forumuri.

          0,9TCe
          4,1L în documențatie
          4,2L în Dialogys
          ulei cu normă RN0710.

          4L în motor = 5mm sub maxim pe jojă, 4,1 = maxim pe jojă.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Cand peste tot e 1000-1100 lei revizia de un an la masina din semnatura, cand ai oferta cu 500 lei de unde ai luat-o dar iti pun 10w40 si cand gasesti la 800 de lei cu 5w40 sau 5w30 "nu conteaza" cum s-au exprimat, e si normal sa intrebi pe forum...

            Comment


            • Azi am făcut și eu primul service, în Austria.
              Preț total 382 de euroi.
              Am întrebat cate regenerari a făcut filtrul de particule, și răspunsul a fost 0(zero)!
              E posibil ca într-un an sa nu facă nici o regenerare?
              Menționez ca în oraș la 50km/h merg în treapta 3.
              Ulei au pus evol. fulltech fe5w30.

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                Rezumând:
                1. Mergi pe mâna Dacia.
                2. Mergi pe fișa de întreținere primită pe hârtie care bate mydacia
                3. Mergi pe recomadările postate pe forum pentru 0,9 TCe.
                4. 1,2,3 sunt pentru proști am eu o idee dar nu știu care e așa că întreb la nesfârșit pe forumuri.

                Pe fisa primita de la Dacia se recomanda Dacia OIL PLUS atat... nu zic ei de RN, ACEA etc...
                Cu siguranta ei recomanda asta petnru a fi mai ieftin, chiar daca uleiul e pentru motoarele aspirate.

                Comment


                • Originally posted by iatagan View Post
                  Cand peste tot e 1000-1100 lei revizia de un an la masina din semnatura, cand ai oferta cu 500 lei de unde ai luat-o dar iti pun 10w40 si cand gasesti la 800 de lei cu 5w40 sau 5w30 "nu conteaza" cum s-au exprimat, e si normal sa intrebi pe forum...
                  Și nu știai cât va fi revizia înainte de a cumpăra mașina ?! Există tabelele pe forum. #6220 de aici https://www.loganclub.ro/forum/forum...ogan-2/page156

                  Dacă faci revizia normală (fără alte oferte) le poți cere ce vrei să pui.
                  Poți face revizia și cu 200lei bonus "cu piesele clientului" în dosarul electronic și durerea de cap în caz de probleme "mamă ce economie am făcut"
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by Lvnatic View Post
                    Știți cumva vreo sursa de încredere de unde să cumpăr ulei și filtre de origine pentru 1.5 dci 2018? Aia de la reprezentanta mi-au zis sa iau Dacia oil +, il găsesc pe piata sau sa iau elf?
                    Asa cum ti s-a mai spus, poti merge pe mana Dacia Oil Plus DPF, by Castrol( probabil un Edge) sau Elf Full Tech FE; altceva n-as pune la un motor de reno cu filtru de particule.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post

                      Și nu știai cât va fi revizia înainte de a cumpăra mașina ?! Există tabelele pe forum. #6220 de aici https://www.loganclub.ro/forum/forum...ogan-2/page156
                      Sa stii ca am citit acel post la vremea lui, l-am cautat din nou acum si mi-am amintit de el, acolo scrie doar despre benzina. Se intelege din formularea ta ca e pt masina mea dar nu e. Oricum l-am apreciat si atunci ca l-ai scris, din pacate am cerut la reprezentanta cand am luat masina si nu au avut sa imi dea, nici pe mydacia nu am gasit, asa ca nu stiu exact de unde l-ai luat, o fi ceva intern. Preturile sunt totusi expirate asa ca de la 109 euro pana la 1000 lei e drum lung. Ma asteptam la 800 lei peste tot. Ah si nu ma asteptam ca unele sa nu faca... Ma rog, nu mai conteaza, voiam sa arat ca m-am documentat si am citit si pe forum cu atentie.
                      Attached Files

                      Comment


                      • torquemada a oferit informatiile cele mai clare.
                        Eu adaug doar ca pe Fisa mea de intretinere si garantie scrie la norma ulei ACEA A3/B4 si in functie de temperatura exterioara 10w40, 5w40, 0w40, recomandarea constructorului fiind Dacia Oil Plus.

                        Azi am fost sunat de VC in legatura cu intrebarile pe care le-am adresat prin mail.
                        Tot ceea ce urmeaza este destinat in special celor cu "5 ani fara griji" pentru ca ceilalti pot sa-si aduca ce ulei vor si de unde vor.
                        - In ceea ce priveste uleiul, reprezentanta este obligata sa puna doar unul din uleiurile trecute in fisa. Doar asa este asigurata garantia.
                        - I-am atras atentia ca la cei cu oferta se pune 10w40 (pentru ca este mai ieftin) la Dacia iar la Renault-Nissan (acelasi concesionar) si la cei care platesc pe loc revizia se pune 5w40 si ca aceasta nu este altceva decat un un dublu standard. I-am explicat ca eu deja mi-am platit in avans reviziile prin renuntarea la discount si trebuie sa fiu tratat la fel ca si cei care platesc cu banul jos si ca nu este treaba mea ca reprezentanta deconteaza piesele si consumabilele la preturi mult mai mici decat le ia celorlalti. I-am zis de asemenea ca Renault recomanda la 0,9 TCe uleiul 5w40 conform RN0710. Am fost intrebat cand urmeaza revizia si am fost rugat sa mai sun inca o data la VC inainte de a ma programa la revizie pentru ca ei sa ia legatura cu un consilier de la reprezentanta si a transmite aceasta doleanta a mea. De aici rezulta in mod clar ca daca solicitam unul din uleiurile existente in fisa de intretinere si garantie nu exista niciun motiv de a fi refuzati. Trebuie doar sa ne cunoastem drepturile si sa ni le cerem.
                        - In ceea ce priveste OTS-urile si resoftarile cutiei si motorului am fost informat ca pe VIN-ul meu nu exista nicio atentionare si fara aceasta nu se fac aceste operatii. Cand se va emite un OTS (indiferent de natura lui) concesionarul este obligat sa informeze clientii respectivi. Aici i-am amintit de OTS-uri mai vechi cand nu toata lumea a fost informata. Raspunsul a fost ca va comunica aceasta celor in drept. Am fost informat de ceea ce oricum toata lumea stie si anume ca daca consider ca masina are o problema trebuie sa ma prezint la constatare si in functie de rezultat, concesionarul cere sau nu solutii de rezolvare de la uzina. De abia atunci se iau masurile necesare. Daca clientul este nemultumit de rezultatul constatarii se face cerere la VC pentru reluarea acesteia. Cum eu nu am momentan probleme, nu am insistat prea mult pe acest subiect.

                        Am mai intrebat si altele, dar pentru moment ajunge atat.


                        Comment


                        • Originally posted by iatagan View Post

                          Sa stii ca am citit acel post la vremea lui, l-am cautat din nou acum si mi-am amintit de el, acolo scrie doar despre benzina. Se intelege din formularea ta ca e pt masina mea dar nu e. Oricum l-am apreciat si atunci ca l-ai scris, din pacate am cerut la reprezentanta cand am luat masina si nu au avut sa imi dea, nici pe mydacia nu am gasit, asa ca nu stiu exact de unde l-ai luat, o fi ceva intern. Preturile sunt totusi expirate asa ca de la 109 euro pana la 1000 lei e drum lung. Ma asteptam la 800 lei peste tot. Ah si nu ma asteptam ca unele sa nu faca... Ma rog, nu mai conteaza, voiam sa arat ca m-am documentat si am citit si pe forum cu atentie.
                          Hai să lămurim niște lucruri:
                          1. TCe simplu sau cu GPL prețul e același doar partea de GPL e taxată extra.
                          2. Despre ce revizie vorbești, 1, 2, 3 ? bănuiesc că 3*

                          *pentru cine nu știe, inițial revizia a4a era cea mai scumpă, ulterior au spart-o în 2, revizia 3 fiind cea mai scumpă
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Tabelele le găseai în link-ul de la #6223 din același topic, pentru TCe euro6, la nivel de 2015(oricum tot pe acolo sunt).

                            PS. Pentru că ai GPL de fabrică, mai special, tot la reprezentanță ajungi pentru revizie/diagnoză
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post

                              Hai să lămurim niște lucruri:
                              1. TCe simplu sau cu GPL prețul e același doar partea de GPL e taxată extra.
                              2. Despre ce revizie vorbești, 1, 2, 3 ? bănuiesc că 3*

                              *pentru cine nu știe, inițial revizia a4a era cea mai scumpă, ulterior au spart-o în 2, revizia 3 fiind cea mai scumpă
                              Nu, de prima revizie, 1000 lei in total. Pretul pt benzina variaza acum intre 550 lei si 680 lei.
                              Ma asteptam la astfel de costuri, problema mea e ca se recomanda 10w40 la unele service-uri iar aici scrie ca nu e bun mai ales la masina noua, iar la unele service-uri recomanda linistiti 5w30 care e a5/b5, nu a3/b4.
                              O sa ma duc vineri undeva si sper sa aiba in stoc 5w40 elf, ca 5w30 daca nu scrie a3/b4 nu pun. Iar daca imi recomanda 10w40 nu am rezolvat nimic. Marti se implineste anul

                              Comment


                              • A implinit 1 an, numai bun de taiat motul.
                                Azi am facut prima revie, 530 lei, cu ulei 5w40 elf rn-tech. Am mai avut inca o singura oferta, la 690 lei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google