Unde ai facut si au avut ei in stoc sau te-ai dus tu cu uleiul?
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by t0rquemada View PostDacă ai mașina cumpărată cu "5 ani fără griji"(adică nu te ocupi tu de întreținere) de ce te mai agiți? Sau mai simplu de ce ai cumparat mașina plătind suplimentar "5 ani fără griji" dacă oricum faci cum te taie capul?
Rezumând:
1. Mergi pe mâna Dacia.
2. Mergi pe fișa de întreținere primită pe hârtie care bate mydacia
Fisa de intretinere trebuie sa fie clara si personalizata pentru modelul de masina in discutie.
In cazul lui 0.9TCe nu poti pune 10w40 sau 5W30, pentru ca nu este OK. Service-urile se pare ca nu sunt instruite si Dacia ignora "micul" amanunt legat de certificarea RN710.
La sfarsitul celor "5 ani fara griji" vei schimba masina, pentru ca intretinerea motorului, deja uzat, nu mai este rentabila economic.
PS: Nu doar Dacia procedeaza in acest fel. Am experiente negative si cu alte firme in domeniul auto.
- Likes 3
Comment
-
Domnule torquemada, inteleg ca sunteti foarte experimentat in domeniu, probabil lucrati la o reprezentanta. Am tot respectul pentru informatiile pe care le oferiti insa nu trebuie sa ma ofensati prin injurii pe mine sau pe colegii de aici pentru simplu fapt ca ne informam.
Da am luat 5 ani "fara griji" ca sa nu... am griji. Asta nu inseamna ca merg cu ea, le dau cheile si le las sa puna ulei bunica pe sistemu "lasa ba ca nu plateste el". Ba da... am platit reviziile alea, nu sunt moka ca nu lucreaza mama la Dacia in Pitesti. In momentul in care din surse oficiale se primesc informatii TOTAL DIFERITE in ceea ce priveste intretinerea acestui motor, este normal sa apara alte intrebari si incertitudini.
Insa am inteles ca trebuie Elf RN Teck 5w40 cu norma RN0710. Si daca au doar dacia oil e ok? Exista si Dacia oil cu aceste specificatii?
De-asemenea constat inclusiv din ce scrieti dvs ca se bat cap in cap informatiile. Dialogys (care presepun ca este programul unde introduceti seria de caroseria si va genereaza toate informatiile) spune ca trebuiesc 4,2 L tinand cont (tot din ce ati scris dvs) ca nivelul maxim la josa este atins la 4,1 L ceea ce mi se pare o eroare grava din partea lor. Sa pui ulei peste nivelul maxim NU este ok oricum o dai oricum o intorci. Apoi documentatia spune 4,1 L adica fix la maxim. Consider ca cel mai ok este cu 4 L ca sa fie sub joja si sa aiba loc sa faca presiune.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Maskatu View PostConsider ca cel mai ok este cu 4 L ca sa fie sub joja si sa aiba loc sa faca presiune.
- Likes 1
Comment
-
Cei care aveti oferta celor "5 ani" nu trebuie sa va faceti griji ca o sa va puna ulei peste nivelul maxim de pe joja. O sa va puna fix 4 litri si o sa aveti nivelul cam la 5 mm sub maxim dar informatia asta a fost deja oferita. Eu doar pot confirma ca asa este. La ceilalti o sa se factureze 5 litri, o sa se puna 4,1 in motor si restul o sa-l luati acasa.
- Likes 1
Comment
-
-
Originally posted by Maskatu View PostDomnule torquemada, inteleg ca sunteti foarte experimentat in domeniu, probabil lucrati la o reprezentanta. Am tot respectul pentru informatiile pe care le oferiti insa nu trebuie sa ma ofensati prin injurii pe mine sau pe colegii de aici pentru simplu fapt ca ne informam.
Da am luat 5 ani "fara griji" ca sa nu... am griji. Asta nu inseamna ca merg cu ea, le dau cheile si le las sa puna ulei bunica pe sistemu "lasa ba ca nu plateste el". Ba da... am platit reviziile alea, nu sunt moka ca nu lucreaza mama la Dacia in Pitesti. In momentul in care din surse oficiale se primesc informatii TOTAL DIFERITE in ceea ce priveste intretinerea acestui motor, este normal sa apara alte intrebari si incertitudini.
Insa am inteles ca trebuie Elf RN Teck 5w40 cu norma RN0710. Si daca au doar dacia oil e ok? Exista si Dacia oil cu aceste specificatii?
De-asemenea constat inclusiv din ce scrieti dvs ca se bat cap in cap informatiile. Dialogys (care presepun ca este programul unde introduceti seria de caroseria si va genereaza toate informatiile) spune ca trebuiesc 4,2 L tinand cont (tot din ce ati scris dvs) ca nivelul maxim la josa este atins la 4,1 L ceea ce mi se pare o eroare grava din partea lor. Sa pui ulei peste nivelul maxim NU este ok oricum o dai oricum o intorci. Apoi documentatia spune 4,1 L adica fix la maxim. Consider ca cel mai ok este cu 4 L ca sa fie sub joja si sa aiba loc sa faca presiune.
Pentru a n a oară rescriu:
Dacia Oil nu are 5w40(RN0710) ci doar 5w30(RN0700), adică exact uleiul de primă umplere. Dacia Oil e ok pentru 1 an și mai puțin de 10000km în condiții de mers normal, altfel pățesti ca stoicanu*
Elf are RN(renault)-Tech 5w40
Dacă vrei poți pune 0w60 atât timp cât respectă RN0710
4L, 4,1L sau 4,2L
Nivelul minim de ulei = maxim de pe jojă -5mm, tot conform dialogys
Ce întelegi prin fără griji? Că eu înteleg că repară Dacia tot ce(se) strică pe perioada de 5 ani, de aia am dat niște bani să nu-mi bat capul
*Dacia oil, la 20000km x4 + 105CP = patine varză = lanț schimbat - de aici și semnătura mea
Attached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
10w40 Dacia Oil Plus
5w40 Elf
0w40 ?
@torquemada: De ce se pune din fabrica 5w30? Este cumva un ulei pentru rodaj sau pur si simplu doar pentru ca este Dacia Oil?
20190520_202240.jpgLast edited by gabrieln1960; 22 May 2019, 16:05.
Comment
Comment