30 mii sau un an. Era culmea sa puna 2 ani. Oricum filtrul de aer al motorului si filtrul de polen se schimba la 2 ani, nu anual la fiecare revizie. Mentalitate proasta marca inginerii Dacia.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Ca si sfat prietenesc, sa nu faceti imprudenta sa schimbati filtrele (aer si polen) la mai mult de 1 an si uleiul pana la 15.000 km..daca am fi intr-o tara din vest, ar fi altceva, dar nu la praful de la noi.
Chiar si la colegii cu 5 ani fara griji reprezentantele au schimbat consumabilele la 1 an (si mai putin de si au pus si Elf 5w40.
Plus ca exista varianta procurarii pieselor in regim propriu, manopera in reprezentanta (schimb ulei, filtre si revizie) nu depaseste 250 ron.
Bafta!
- Likes 1
Comment
-
Intre timp am facut rost de fisa de intretinere. Da, la 60k trebuiau bujiile schimbate, o sa le schimb acum. Din pacate, la curele, o problema foarte ciudata. Costa vreo 120 lei fiecare, dar una din cele 2 nu e pe stoc. Nici la service nici la comanda la uzina. Dubios.
Comment
-
In urma unor multiple experiente dureroase iti recomand sa folosesti pe cat posibil piese originale. Mai ales la curele si bujii. Le schimbi rar, sunt ieftine si rezistente. Din Vitan cumperi porcarii de piese, de origine foarte dubioasa, care iti vor aduce costuri mult mai mari ulterior.
- Likes 5
Comment
-
Stergatoarele de parbriz L2 sunt cumva Valeo ?
Am vazut in Auchan la 30 lei cel de 22" (cred ca am retinut bine). Au mai multe accesorii pentru diferite tipuri de prindere. Probabil ca e si cel de L2 daca scrie pe ambalaj.
Deci stie cineva ce avem original pe masina ?
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by valioglu View PostIn urma unor multiple experiente dureroase iti recomand sa folosesti pe cat posibil piese originale. Mai ales la curele si bujii. Le schimbi rar, sunt ieftine si rezistente. Din Vitan cumperi porcarii de piese, de origine foarte dubioasa, care iti vor aduce costuri mult mai mari ulterior.Last edited by 77sky; 11 August 2019, 20:13.
Comment
-
Mergi in reprezentanta numai in urma unei programari si o sa ai surpriza sa gasesti toate piesele pe stoc. Schimbarea curelelor nu este o operatie care se face in regim de urgenta. Propietarul stie cu mult timp inainte ca urmeaza sa faca acest lucru. Are tot timpul din lume sa actioneze in consecinta. La fel cum o masina intra pe linia de montaj din fabrica in baza unei comenzi, o masina intra in service in baza unei programari. Ca se mai produc si masini pe stoc iar multi dintre noi merg la service "cand vrea muschii nostrii", asa ca la hypermarket - este alta poveste. Pentru orice atelier este infinit mai bine sa se cunoasca ce masini vin la reperat saptamana viitoare sau peste doua saptamani, ziua, ora, ce problema au. Evident exista urgente, cazuri de forta majora dar nu intra aici schimbul de curele, ulei, filtre, in general reviziile.
- Likes 2
Comment
Comment