Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu sunt de parere ca un ulei sintetic 5w30 este muuult mai potrivit.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Scrie in manual ca trebuie a3/b4 care este la 5w40. Pe cand 5w30 este a5/b5. Deci nu e bun. Asa zic si mecanicii/VC, e bun, il folosim de multi ani dar nu isi dau seama ca ei il foloseau la euro5. Si tristetea maxima e ca nu se stie nici ce se pune din fabrica ("la un mom dat se punea...", "Nu stim...").
      ​​​

      Comment


      • Si pentru E5 tot A3/B4 trebuie.

        Comment


        • iatagan diferența între euro5 și euro6 e filtrul de particule,turbinele sunt la fel. E vorba de ungerea axului turbinei și un ulei mai consistent(gros) vara e mult mai bun. Repet asta e părerea mea și a unor mecanici ce mi-au întreținut (reparat) vechea mașină ce avea turbina.

          Comment


          • Iar începem...
            vechea mașină avea 0,9 TCe? că dacă da respectai norma RN0710* la ulei și nu aveai probleme

            *
            RN0700 benzina aspirate 5w30
            RN0710 benzină turbo 5w40
            RN0720 diesel DPF 5w30 DPF
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Originally posted by danLaza View Post
              iatagan diferența între euro5 și euro6 e filtrul de particule,turbinele sunt la fel.
              Nici un 0.9 nu are filtru de particule!

              Comment


              • Are filtru de particule,e chiar pe galeria de evacuare între motor și peretele de foc. E f mic,dar exista. Eu la revizii am intrat sub mașină și am întrebat mecanicul ce este ăla și mi-a spus ,,filtru de particule".

                Comment


                • După o postare ca asta:

                  Originally posted by danLaza View Post
                  Are filtru de particule,e chiar pe galeria de evacuare între motor și peretele de foc. E f mic,dar exista. Eu la revizii am intrat sub mașină și am întrebat mecanicul ce este ăla și mi-a spus ,,filtru de particule".
                  m-aș abține de la comentarii tehnice și aș schimba mecanicul.

                  Ăla nu e filtru de particule e catalizator, la 0,9TCe e pe motor, acum că unii confundă catalizatorul cu DPF-ul (diesel) și GPF -ul(benzină injecție directă, doar 1,3 TCe) e altceva.

                  P.S. Un ulei "gros" la temperaturi mari e ok (de consum mărit datorat uleiului gros nu mă leg momentan) problema e că la pornirile la rece ungerea va fi deficitară.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Toate uleiurile de mai sus, mentionate de tine au aceleasi caracteristici cand motorul este rece. Despre ce vorbesti?

                    Comment


                    • Originally posted by danLaza View Post
                      Are filtru de particule,e chiar pe galeria de evacuare între motor și peretele de foc.
                      Nu, nu are! Mecanicul ala ar cam trebui sa-si schimbe cariera!

                      Comment


                      • Bună ziua! Dețin din Oct. 2018 un sandero cu motor 1.0 sce. Săptămâna viitoare am programată revizia de 1 an. De curând am observat ca uleiul e la nivelul minim al jojei. Rezista oare 7 zile mașina? Am sunat la vocea clientului la Dacia și nu m-au putut lămuri ce ulei am din fabrică, ca să stiu sa cumpăr un litru și să completez măcar vreo 300 ml. Am parcurs cu ea 13.000 de km și nu am avut nici o problemă. Uleiul l-am vericat cam odată la 3 luni. La început am avut nivelul uleiului la mijlocul dintre minim și maxim pe jojă. Mă deranjează ca acest motor mănâncă ulei așa de tânăr. Când voi ajunge pe la 50.000 km cred ca voi pune câte 1 l ulei la 1000 km. Apropos...In programul "Dacia easy" se plătesc reviziile?

                        Comment


                        • 7 zile rezista dar e bine sa completezi, 200-300 ml. Am colegi care in 10.000km pun cam 3-4 litrii, nici nu mai schimba uleiul ca e tot timpul proaspat, dar astea deja sint obiceiuri de taximetrist, tu nu te lua dupe noi !
                          Dar 1.0sce cam consuma uleiul asta e clar, cit ai dat atita face, noi la taxi e perfect, parca pentru taxi e facut.

                          Comment


                          • Nu inteleg , cum la unii, motorul de 1.0 L consuma ulei si la altii, nu. E vorba de noroc, cum o prinzi , sau..... Eu am 16.000 km, 1 an si 5 luni, revizia facuta la 12.000 km si nu am completat 1 gram. Controlez joja saptamanal si nivelul e acelasi de fiecare data.
                            Mai e cineva in situatia mea, la regimul asta de exploatare?
                            Last edited by alex1ioan; 10 September 2019, 08:44.

                            Comment


                            • In octombrie voi face revizia de 2 ani la al meu Logan SL Prestige Plus 1.0 sce. Cu ocazia aceasta cred ca va trebui sa schimb si placutele de frana. Imi poate spune cineva ce dimensiuni au placutele? As vrea pun placute originale. Ms

                              Comment


                              • Nici eu n-am probleme în privința consumului de ulei si nu trebuie generalizat ca motorul de 1.0 Sce consuma ulei. Am aproape 13000km intr-an an si jumătate si doar o revizie momentan iar nivelul pe joja s-a prezentat constant aproape de maxim atât înainte de revizie cât și după revizie până în momentul de față.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google