Bun...Și atunci care e soluția? Reprezentația ne pune un ulei gratis neconform cu fișa și altul care e indicat trebuie sa îl cumpărăm noi? Pai care e logica? Asta înseamnă că cei de la Dacia își dau singuri cu tesla în c.... Sunt de acord cu un ulei neconform și lasă în mod voit ca uzura la acest motor sa fie maxima (în perioada de garanție), dar peste doar câțiva ani vor pierde toți clienții. Mi-e greu sa cred ca și-ar permite un asemenea "lux". Regina lowcost dar care în mod voit își distruge reputația.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
A zis bine T0rquemada ca "iar incepem" pt ca o data la 3 saptamani revine acest subiect ) si nu e nimeni de vina decat Dacia pt ca nu spun clar si nici ei nu stiu concret. Ei nu stiu concret, da. Si eu am starnit la randul meu discutii despre ulei pt ca eram nelamurit. Acolo scrie 5w40 care nu exista ca dacia oil plus decat ca elf 5w40 pe care unii nu il pun. Altii pun doar 10w40 dacia oil sau altii pun 5w30 dacia oil "ca e mai bun". Si la VC spun asa iar daca zici ca unu e a3/b4 si altul e a5/b5 si in foaie scrie a3/b4 fac o pauza in telefon de cateva secunde si apoi spun ca 5w30 e din fabrica, "stati linistit". In concluzie, am inteles ca de ceva vreme nu mai scrie nimic despre ulei in fisa de intretinere )
- Likes 3
Comment
-
Ca și concluzie... Dacia merge pe bâjbâite cu acest motor, deși are 3 ani de când a apărut. Tot pe bâjbâite vom merge și noi sperând ca vom avea unul fiabil, dar uite ca taximetriștii care duc greul cu acest motor spun adevărul - MOTORUL PAPĂ ULEI-. Va mai trece cred ca vreun an și apoi auzim că hop s-a renunțat și la motorizarea 1.0 sce, apărând probabil 0,8 sce.... Și povestea va continua...iar proștii vor rămâne cu rablele, având în portbagaj nelipsita canistră de ulei (5w30...că tot e moca).. ... (asta până când li se face lehamite și le aruncă la fier vechi).
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostIar începem...Dacia Oil nu are 5W40, iar 5W30 nu respectă normal RN0710sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
- Likes 1
Comment
-
Din punctul meu de vedere, ca urmare a experientei avuta dupa doua revizii, lucrurile sunt cat se poate de clare si nu ma voi referi aici decat la cei cu 5 ani garantie si revizii "gratuite".
Acestia trebuie sa puna uleiul de la reprezentanta dar au drepul sa aleaga oricare din sortimentele trecute in "Programul de intretinere". Este adevarat ca recomandarea constructorului este Dacia Oil Plus dar este doar o simpla recomandare iar daca alegeti sa zicem 5w40 o sa fie Elf. Pentru aceasta trebuie ca atunci cand sunati pentru programare sa solicitati in mod clar tipul de ulei dorit. Daca raspunsul primit este echivoc aduceti in discutie si posibilitatea de a suna la VC pentru clarificari si o sa vedeti ce rapid se schimba atitudinea celui de la receptie. Inainte de a doua revizie am sunat pentru informatii la VC si ei s-au oferit sa ia legatura cu reprezentanta daca nu se accepta uleiul dorit de mine. Ba chiar am fost rugat sa-i sun imediat daca nu imi este rezolvata doleanta. Cand m-am prezentat la revizie totul era notat si consilierul de service a trecut soseaua la Renault pentru a aduce uleiul iar la plecare am fost asigurat ca si la urmatoarea revizie se va proceda la fel. De asemenea este indicat sa le aduceti aminte atat la programare cat si la prezentare si de operatiile (altele decat schimbul de ulei si filtre) care trebuie facute. Daca nu aduceam aminte de curatarea sistemului de aer conditionat probabil ca nu ar fi efectuata operatia. La fel voi proceda si la a treia revizie, atunci cand este prevazuta inlocuirea bujiilor de aprindere.
Amabilitatea consilierului a mers pana acolo incat am fost anuntat ca, daca vreau, pot sa asist direct la revizie si nu doar sa o urmaresc din sala de asteptare.
- Likes 2
Comment
-
Bine punctat domnule Gabriel, dacă găseam postarea asta săptămâna trecută, probabil că mi se făcea și mie revizia cu Elf 5W40. Am sunat la VC și mi-au confirmat că procedura scrisă de dvs. este acceptată de Dacia. Aviz pe viitor tuturor celor care vor beneficia de " 5 ani fără griji". Altfel după cei 5 ani vor accesa programul " 5 ani de foarte multe griji".
Comment
-
-
@Danny,
Eu asa interpretez ceea ce scrie in fisa: la 60.000 km sau la 3 ani, oricare survine prima. O sa vad la anul ce si cum dar daca tot am renuntat la discount pentru cei "5 ani fara griji" nu vad de ce sa nu inlocuiesc tot ce scriu ei acolo in fisa. Recunosc ca la vreo 21-22 de mii cat probabil o sa am la anul nu as fi fost tentat sa fac aceasta operatie contra-cost dar asa, nu vad de ce nu.
Va recomand tuturor celor care urmeaza sa va luati masina prin oferta cu cei "5 ani fara griji" (sau cum ii spune acum) sa cereti cu insistenta aceasta "Fisa de intretinere si garantie". Ea este practic nominala, adica are trecut nr. VIN in coltul din dreapta sus si in cazul unor modificari aparute la operatii si intervale nu pot sa o dea la intors.
Fisa intretinere.jpgLast edited by gabrieln1960; 17 September 2019, 13:43.
Comment
-
Originally posted by gabrieln1960 View Post@Danny,
Eu asa interpretez ceea ce scrie in fisa: la 60.000 km sau la 3 ani, oricare survine prima. O sa vad la anul ce si cum dar daca tot am renuntat la discount pentru cei "5 ani fara griji" nu vad de ce sa nu inlocuiesc tot ce scriu ei acolo in fisa. Recunosc ca la vreo 21-22 de mii cat probabil o sa am la anul nu as fi fost tentat sa fac aceasta operatie contra-cost dar asa, nu vad de ce nu.
Screenshot_20190917-165412.jpg
Comment
-
Originally posted by prometheus View Post
Daca vrea poate achizitiona si 5w-30 care respecta norma RN0710 + ACEA A3/B4 , am luat eu un Castrol 5w-30 Magnatec Stop-Start A3/B4 , pentru urmatorul schimb de ulei.
Mai nou pe Castrol pui 5W40 pe motorul B4DPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
Comment