If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am culoarea Bleu Navy. S-a exfoliat vopseaua in multe locuri pe capota motor si pe aripi. S-a intamplat cam la 6 luni de la achizitie.
Problema similara la lun logan 1.0 sce din septembrie 2018, negru metalizat. Multe puncte sarite de pe capota si plafon.
Raspunsul dacia via service...nu tine de garantie...chestia cu exploatare in mediu exterior.
Dar trebuie sa suni la VC, trebuie sa se rezolve. Garantia la vopsea este de 6 ani... Nu mi se pare in regula.
Cum am spus si in postare anterioara... Am facut sesizare la protectia consumatorului, in urma raspunsurilor primite de la reprezentanta si VC. Raspunsul celor de la protectia consumatorului a fost tot cel primit de la VC, iar daca nu sunt multumit sa fac expertiza.
E de la gainat ( kk de la pasarile din copaci ! ) nu mai lasati masinele sub copaci la umbra ! anuleaza garantia posibil inclusiv si la motor ! asa firma auto mare, dom`ne, mare de tot ...
Cum am spus si in postare anterioara... Am facut sesizare la protectia consumatorului, in urma raspunsurilor primite de la reprezentanta si VC. Raspunsul celor de la protectia consumatorului a fost tot cel primit de la VC, iar daca nu sunt multumit sa fac expertiza.
Si ce te impiedica sa faci expertiza ca sa iti dovedesti dreptatea ?
Banii cheltuiti pe expertiza se recupereaza de la producator, daca expertiza iti da dreptate.
Eu doar asa mi am rezolvat problema.
De azi o sa renunt la garantie.
Masina are 28k de km iar azi am avut probleme cu instalatia gpl montata in reprezentanta Redac din Craiova, am fost la ei si mi-au zis ca abia joia viitoare ma pot primi si sa zic mersi ca functioneaza pe benzina.
.
Gandeste-te de 3 ori inainte sa renunti la garantie , a fost un caz pe aici care i-a cedat motorul(tot 1.0 SCE) , cam tot pe la acest rulaj , ii montase instalatie GPL fara sa notifice Dacia , ma rod fara acordul constructorului , motorul i-a cedat (cuzineti facuti praf) , si a ramas cu paguba.
Incercati sa va pastrati garantia , asa cum este asta la Dacia , in caz de defectiuni majore , sunteti acoperiti , eu zic ca merita sa astepti cateva zile cu mers pe benzina , decat sa pierzi garantia , vorbim de un motor care costa aprox. 5700 euro .
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
De azi o sa renunt la garantie.
Masina are 28k de km iar azi am avut probleme cu instalatia gpl montata in reprezentanta Redac din Craiova, am fost la ei si mi-au zis ca abia joia viitoare ma pot primi si sa zic mersi ca functioneaza pe benzina.
.
Gandeste-te de 3 ori inainte sa renunti la garantie , a fost un caz pe aici care i-a cedat motorul(tot 1.0 SCE) , cam tot pe la acest rulaj , ii montase instalatie GPL fara sa notifice Dacia , sau fara acordul constructorului , motorul i-a cedat (cuzineti facuti praf) , si a ramas cu paguba.
Incercati sa va pastrati garantia , asa cum este asta la Dacia , in caz de defectiuni majore , sunteti acoperiti , eu zic ca merita sa astepti cateva zile cu mers pe benzina , decat sa pierzi garantia , vorbim de un motor care costa aprox. 5700 euro .
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
La banii aia iei un alt Logan cu totul si iei motorul de pe el si vinzi restul. Nu costa atat panarama aia de 1 litru decat daca vrei sa te lasi furat de Dacia pe vreo combinatie.
Iei din dezmembrari daca il strici eventual, cred ca mai mult de 2500 lei nu te costa cu tot cu montat si demontat.
Producătorul nu recomandă gpl pe motorizarea de 1 L, deci iti asumi sau alegi alta. Apropo, nu se mai pune gaz , în prezent, pe nici o motorizare(nu ca s-ar fi pus, doar 0.9), sursa sigură ,direct de la " sursa".
Last edited by alex1ioan; 26 September 2019, 01:30.
Iei din dezmembrari daca il strici eventual, cred ca mai mult de 2500 lei nu te costa cu tot cu montat si demontat.
Nu gasesti motor de 1.0 in dezmembrari sub ~700-800 euro. Si esti norocos daca il gasesti la 800 euro. Se cauta "ca painea calda" astea de 1.0. In schimb alea de 0.9 costa mult mai putin si pt ca sunt mai dese dar si pt ca se strica mult mai greu.
Vopseaua are 3 ani garanție, 6 ani ai doar la tabla. Oricum nu mai are garanție la motor, Dacia se spală pe mâini în caz de probleme, eventual Redac Craiova trebuie sa suporte cheltuielile de înlocuire ale motorului, dacă se strică.
La vopsire pot exista atat cauze datorate calitatii proaste a vopselei folosite cat si cauze externe, independente de producator. Calitatea proasta a vopselei ar trebui sa afecteze un anumit lot de masini. De asemenea mai exista si posibilitatea nerespectarii procesului tehnologic, in special la schimbarea culorii cu care se vopseste astfel incat la primele masini din noul lot sa apara probleme ulterior. Din pacate cred ca este imposibil ca cineva sa poata dovedi asa ceva.
Cauzele externe sunt reale si sunt numeroase: mers in spatele unei cisterne din care se preling diverse lichide, mers in spatele unei masini pline cu pietris, trecerea pe langa utilaje care asfalteaza (am patit-o chiar in ultimul concediu), gainat (nu este de ras, poate afecta rau vopseaua), gazarea de la cineva care vopseste in proximitate, aruncarea de catre vecini pe geam a unor diferite substante, vandalizarea.
Spunea cineva de puncte sarite pe capota si plafon la o masina neagra. Este sarita/ciobita vopseaua, este exfoliata sau sunt in relief? Se vede stratul de protectie aflat imediat sub vopsea, care ar trebui sa fie de culoare deschisa sau se vede tabla? Daca punctele sunt in relief evident ca nu poate fi decat o cauza externa si ar trebui sa existe si pe parbriz.
Am trecut pe langa un utilaj care imprastia sub presiune o substanta peste care urma turnarea asfaltului. Spoilerul, partea din fata a capotei, jumatatea mea de parbriz, farul stanga, partea exterioara a oglinzii si o parte din lateralul stanga s-au umplut de punctulete negre.
Garantia nu acopera la niciun producator astfel de evenimente. Pentru asa ceva exista asigurarea facultativa.
Zonele acoperite de garantie sunt in general (cu anumite limitari) cele "ascunse": puncte de rugina sub chedere, in portbagaj, podeaua la interiorul masinii la care se adauga in mod evident rugina care vine din interior si umfla vopseaua, adica perforarea. Asa ceva poate apare la partea inferioara a usilor, la aripi (in special pe spate), la stergatorul spate de la MCV-ul vechi si la praguri. Nu stiu cum era la L1 dar la L2 pozitionarea fantelelor de scurgere a apei din portiere imi pare mult mai bine gandita si nu am mai vazut niciun Logan dupa 2013 ruginit acolo. Pe suprafetele mari de genul capotei, plafonului, aripilor si fetelor de usi dati-mi voie sa am dubii serioase ca este de vina vopsirea. Masina se vopseste toata si nu o parte azi si alta maine iar defectele de fabricatie ar trebui sa apara pe toate suprafetele nu doar pe plafon si capota.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment